Onder “spelen”, is een tandwieltje en met “instellingen”. Op klikken, en dan de 4e keuze “repareren”
Tot nu toe vind ik de nieuwe uitbreiding erg leuk en erg mooi. Zojuist de top van de berg bereikt. Echt een leuke challenge en wederom erg mooi!
Sorry voor de slechts fotos
Gelukt! Dit red me mijn quarantaine door 
Ik wil een updateeeeee
Gatver wat irritant ben aan de cc geslagen hoor jemig heb mapjes vol. Ik weet ook dat dit weer een Sims fase is van mij en ik het over een tijdje weer links laat liggen, waarom investeer ik hier nou tijd in stop mij
ik speel atm niet eens maar ben alleen mooie kapsels enzo aan t downloaden lol
Haha ik heb een youtuber gevonden die steeds haar mooiste vondsten deelt (je moet dan ff door haar video’s scrollen om de juiste videos te vinden) ze heet Elliandra
Dus ja I blame her
GEEN DANK VEEL PLEZIER AANKOMENDE UREN
We hebben een drive waar je al je CC in kan zetten, slechts een tip/verzoek (A).
Ik heb echt amper kapsel CC en als ik mn sims aankleed baal ik ook altijd dat er amper CC voor mannen is.
Oh en also mn sims worden altijd dik en dat is altijd op de buik en ze vallen onmogelijk af terwijl ze enkel zelfgemaakte maaltijden heeft.
Wie heeft een cheat?
Ik heb zojuist nog meer delen gekocht, door de black friday deal!
Geen cheat maar je kan een vermageringsdrankje kopen in de beloningenmarkt
Edit:
Of cas.fulleditmode on en dan kun je alles van je sim veranderen bij sim aanpassen
Ja ik ben ook tempted om accesoirespakketten te kopen omdat 5 euro zo weinig geld is :x
Welke? 
Ik denk dat ik In de natuur ga kopen. Wil wat extra’s te doen hebben, en op vakantie gaan lijlt me wel leuk.
Ik heb nu erbij gekocht:
- Natuur
- Vampieren
- Word beroemd
- Jungle avondturen
Kom er alleen net achter dat ik mijn zelfgemaakte sims niet elkaar ontmoeten, ik weet niet of het een bug is of een instelling. Maar ik wil juist mijn Sim verliefd laten worden op mijn eigen creatie…
Ik heb stedelijk leven en seizoenen. Welke ontbreekt er nog echt? Ook vooral met een toegevoegde gameplay, zoals deze twee!
Dat zijn de enige twee die echt gameplay toevoegen 
Geen uitbreiding, maar een gamepack: ik vind ouderschap wel echt wat toevoegen qua gameplay (mits je met gezinnen speelt natuurlijk)
Als ze sporten vallen ze af.
Ik ben gisteren weer even gaan simsen, na een heel lang verleden met dagelijks Sims spelen, reviewen etc speel ik nu alleen maar in periodes wanneer ik er zin in heb. Ben verder gegaan met de sim waar ik ooit met 0 geld mee ben begonnen. Maar pfff ik vind beroemd zijn echt vermoeiend 
Ze is nu zwanger van haar vriend en ik zit er aan te denken om een extra Sim toe te voegen aan het huishouden met als zijnde doel ‘nanny’ zodat mijn Sim lekker beroemd kan blijven. Haar vriend is schrijver dus een kluizenaar soort van. Dus iemand moet voor dat kind zorgen 
zo creëer je toch weer voor jezelf een soort verhaal lijn.
Heb overigens ook 1 kat die ook echt weg blijft lopen.
(En ik zit er aan te denken om snowy te halen wanneer loon er is)
Werkt de Black Friday korting ook nog als je een bundel neemt of is het of-of?
Heb een Sim uit de gallery geplukt en haar een beetje onschuldig aangekleed als zijnde " Nanny" Ze krijgt naast dat ze dus de hele tijd met de baby mag rond lopen nog een echte parttime baan zodat ze nog wat geld binnen harkt ook.
Heb in de tuin een soort van mini shed voor haar gebouwd, zodat ze haar eigen plek heeft. want het huis is niet groot genoeg natuurlijk om de nanny er in kwijt te kunnen!
Mijn nachtmerrie is uitgekomen. OMG. een tweeling… Katy en Chelsey. Send Help…