Simstopic #1

Ik heb net door het filmpje van Pleasant Sims een nieuwe whims mod gedownload. Hopelijk maakt het mijn gameplay nog leuker

Ja dat dacht ik dus al! Vandaar ook dat ik alleen die heb. Twijfel om dan toch huisdieren te nemen, dan kun je een dierenzaak runnen of niet? Is dat wat?

Ik vind eilandleven heel leuk omdat je dan een zeemeermin kan worden. Het geeft niet echt heel veel nieuwe gameplay maar wel een aantal dingetjes zoals kind van de zee/kind van de eilanden/dolfijnen enzo. En de wereld en meubels zijn vet :heart_eyes:

3 likes

Ik krijg er maar niets over gevonden. Maar kan dus niet mijn eigen gemaakte Sims met elkaar laten ontmoeten. Als ik dan een huishouden selecteer, dan zie ik spontaan het huis van mijn andere huishouden niet en andersom. :face_with_raised_eyebrow:

Ik wil niet met een Sim trouwen die ik niet gemaakt heb :sweat_smile:

1 like

Ah shit! Dat is het haha! Dankjewel!

1 like

Filmpje ook gekeken en door de link naar die site nu weer zoveel mods erbij gedownload :stuck_out_tongue:

1 like

Welke accessoirepack is het leukste?

• Luxe feestaccessoires
  • Fitness accessoires
  • Bowling accessoires
  • Peuter accessoires

0 stemmers

Ik vind het leuk dat er nu allerlei extra fitness materiaal is, en fitness accesoires! De klimmuur is erg leuk!

1 like

Bowling voor de 40s en 50s kleding

1 like

Heeeel leuk idee!

Zou zo relaxed zijn dat je verschillende ā€˜potjes’ geld had, in plaats van een geheel huishoudkapitaal. Dan zou je de nanny een eigen rekening kunnen geven haha.

1 like

:pleading_face:

11 likes

Is er iemand hier wel eens freelance kunstenaar geweest? Ik ben het nu maar ik kom niet verder dan referentiebronnen bestuderen. Ik maak telkens een portret op het digitale schetsblok maar daarna gebeurt er maar niks. Ik lees online dat het een bug is en nu, met de laatste update, verholpen zou zijn. Maar hij doet het nog steeds niet :tired_face:

Ja ik heb dezelfde bug! Heb geprobeerd de tablet te verkopen en opnieuw kopem maar t werk niet.

Ik heb echt weer een rare bug? Mijn sim slaapt niet meer. Ik druk op het bed en laat ze slapen, het licht gaat uit, maar gelijk weer aan en ze staan weer op? Super raar. Energie is ook niet hoog

1 like

ja dit had ik laatst ook, net voor de update. na de update is het voorbij gegaan
opnieuw opgestart?

Na 2 keer opnieuw opstarten doet ie het weer goed haha :sweat_smile: ik merk alleen niks van de update? Geen herinneringen oid (die waren toch toegevoegd?) Waar staat dat?

2 likes

Pff zo vervelend. Ik vond ergens een mod dat de bug zou verhelpen maar werkt helaas niet.

——
Ben zojuist dood gegaan door mijn uitklapbed :weary: gelukkig had ik vlak daarvoor nog opgeslagen…

3 likes

Ik had even niet door in welk topic ik zat en las de laatste alinea eerst. Kleine error in mijn hoofd :sweat_smile:

Ik vind dat sims in de sims 4 sws erg snel doodgaan. Heb in de 2 maanden dat ik de sims 2 speel nog geen doden gehad

3 likes

Hahah, nee gelukkig was het in de Sims.

En inderdaad, heb je gelijk in! Zo leuk dat je Sims 2 speelt, hoe is de kwaliteit daarvan?

2 likes

Sims 2 glitcht een beetje als het op windows 10 geĆÆnstalleerd is, maar ik vind dat opzich niet storend. De graphics zijn erg 2006, maar ook dat vind ik niet storend. Ik vind echt daar er veel meer te doen is in de sims 2 (heb bijna alle uitbreidingen en accessoire pakketten) en kan het ook langer achter elkaar spelen dan de sims 4.

Deze week voor de verandering weer eens de sims 4 gespeeld, moest echt even wennen aan de mooie graphics :joy:

Verder is sims 2 echt pure nostalgie voor mij, daardoor vind ik het ook echt oprecht leuk om te spelen. Zat als 7-jarige cremeinyourcoffee ook al veel te vaak en veel te lang te spelen

2 likes