Simstopic #1

Ik vind Sneeuwpret zo leuk ogen, veel opties die me aanspreken en de wereld is ook fantastisch! Ik heb nu Jaargetijden en Stadsleven en denk ook na over Ecoliving. Maar eerlijk gezegd vind ik dat ik het momenteel te weinig speel om weer een nieuwe uitbreiding te kopen.

MCCC, mods van LittleMsSam en Lumpinou moeten opnieuw vanwege dat nieuwe scherm :frowning:

Bijvoorbeeld mcc krijgt vaak bugs door updates, daar moet je dan de update voor downloaden.

De beste mod ooit! Dan heb je story progression net zoals in de Sims 3

1 like

Jij bedoeld CC, mods zijn scripts. Voor elke update moet je de mods uit je spel halen, en erna opnieuw downloaden naar de geupdate versie (vaak een dag later). Anders kan je spel heel vervelend gaan lopen. CC hoef je maar heel zelden opnieuw te installeren!

Oja, voor iedereen met kapotte cc deuren/ramen:

Oh leuk! Waar kan ik deze vinden? (Simsnoob hier)

1 like

Ik heb mijn spel geupdated met mn mods nog in het mapje en krijg nu 2 foutmeldingen.

Vcruntime140.dll en msvcp140.dll deze bestanden missen geeft die aan.
Als ik google kan ik die wel los downloaden maar ik vind die sites er maar sketchy uit zien. Weet iemand wat ik moet doen? @Sedana misschien?

Ik heb het nooit gehad maar als ik google vind ik dit:

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/games_windows_10/msvcp140dll/4b12058e-89af-44ee-afa8-a489e7dc805c?auth=1

en

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-update-winpc/vcruntime-140dll-ontbreekt/5debd5f0-ad3d-41ad-afdd-7636a9801b55?auth=1

Zijn dus gewoon microsoft bestanden. Mocht je het alsnog niet vertrouwen zou ik zelf effe mod folder eruit halen, pc uit dan weer aan. Daarna effe origin aanzetten en kijken wat er gebeurt. Als dat niet helpt repair doen.

Ik zou wel even op YouTube naar filmpjes voor fijne instellingen zoeken

2 likes

Dit is echt de reden dat ik Eco Living niet ga kopen.

1 like

Hoe vettt ik heb de brick oven van animal crossing nagemaakt en hij kan ook echt in de fik :star_struck:
Moet alleen nog even de deur aanpassenwant die heeft een rare reflectie maar daarna is die bijna af

Moet alleen kijken als wat voor item ik het in de sims ga zetten, als open haard of stove want het is eigenlijk om te koken maar het is niet echt een traditioneel fornuis :sweat_smile:

27 likes

Leuk hoor! Misschien als bbq? Daar kan je ook andere gerechten op maken die misschien wel wat meer passen haha

Oehh ja goeie! Dat ga ik even uitproberen haha

Wat knap!!

1 like

Omg doet me aan de pizza oven denken

5 likes

Dankje hij doet het weer!

1 like

Voor mensen die komende dagen willen spelen: de update duurt (bij mij in ieder geval) heel lang, dus start op tijd op :sweat_smile:

1 like

:scream:

Oh wauw dat had ik niet gezien, maar dan snap ik dat het lang duurde :joy:

Goede tip! Zet nu mijn laptop aan zodat ik na het werk direct kan spelen.

Zijn alleen de gevoelens onderdeel van de update of ook de levensstijlen?

Alleen gevoelens