Dit doet me denken aan deze post die ik laatst op Reddit zag:
Omg de woede in dit bericht, ik ga stuk
Jaaa heb hem ook net even gespeeld. De meubels zijn zo leuk en passen goed bij de meubels van Tiny Living en Eco Lifestyle.
De kapsels zijn ook zo leuk. Had graag iets meer Japanse make-up en accessoires gezien
Ik las dat heel veel mensen dit probleem hebben sinds de laatste update :(. The sims makers hebben ergens getweet dat ze gaan uitzoeken hoe het komt.
Ik had een mod gedownload. Nu heb ik per ongeluk een paar van mijn goede vrienden neer geschoten
Ook had ik een handsome vriend voor mijn alleenstaande moeder gemaakt. was binnen 3 dagen een oudere. Ook maar vermoord.
Oooh daar had ik ook al last van, tot 2 keer toe dat ie crashte. Dacht dat t aan mijn laptop lag, maar ligt dus aan de update gelukkig
Vind de gevoelens een leuke toevoeging aan het spel en heb direct een huis gebouwd met een split level uiteraard. Moet nog wel even uitvinden hoe dat precies werkt.
Ik ben m ook aan het opstarten!! Helemaal zin om fe rest van de dag te spelen. Ik hoop niet dat ik ook last heb van die bug☹️
Bij mij is het spel 1 keer vastgelopen tijdens het spelen en 1 keer bij het afsluiten
Nou die meid van Pleasant Sims op YT is NOT VERY PLEASANT. Wat een zuur persoon.
Nooo love her!
Om 16:00u klaar met werken en het duurt zoooo lang!! M’n vriend is m vast aan t installeren zodat ik kan spelen zodra ik klaar ben haha
Hahaha had m’n mond moeten houden. Gelijk daarna crashte mijn spel. Gelukkig komt er volgende week een update, want anders zou het zonde van m’n moneyz zijn
Heb wel al leuke screenshots kunnen maken
Ah shit, mijne crashte ook net. Maar van wat ik er even van heb kunnen zien lijkt gevoelens me wel een mooie toevoeging!
Iedereen die straks het toch nog even gaat proberen: zorg dat je een kopie maakt van je saved games map, je wilt niet dat die corrupted raakt.
Shit ik dacht dat ik te veel mods had dus heb echt veel verwijderd, heb ik dat voor niks gedaan.
Ik had 1 mega chille mod waarbij je die moodbalkjes kon verschuiven, maar die heb ik nu niet meer en ik weet niet hoe die heet.
En ik heb die update dus al uitgevoerd maar ik heb die extra emotions alsnog niet, vind ik ook raar.
Mehhhh ik wil spelen maar dat crashen vind ik een beetje engig.
Dat is UICheats
Die staat er overigens om bekend dat het na een update voor conflicten zorgt, dus even goed hun website in de gaten houden en nieuwe versie downloaden.
dankje!
Ik moest wonderful whims ookal updaten, ik ben dan zo lui dat ik dat weer niet doe. Echt zonde
Je moet eigenlijk altijd alle mods updaten