Voor de mensen die meer van Maxis match CC houden. Dit is dan wel een mooi pack dat dinsdag uitkomt! Vind vooral dat ‘hoofdbord’ kastensysteem heel leuk!
@marley is het nog gelukt? 
@DahliaDavin Door Deli ben ik echt aan het twijfelen of ik het niet gewoon wil toevoegen aan mijn spel. ook die spullen van Harrie. echt amazing.
Ondertussen heb ik in de Sims dus een nieuwe Sim gemaakt en die laten wonen in de nieuwe wereld. Ze is een Computer whiz. Met traits goofball, geek and erratic. wat soms best lastig is, dan zit ze tegen zichzelf te praten achter de PC terwijl ze hoort te programmeren (klinkt trouwens wel bekend) en die jonge is een townie, een keer geen lelijke. was een tiener jongen en eigenlijk vanaf dag 1 stalkt hij haar al. dus toen hij opgroeide gelijk laten intrekken.
Heb het hele weekend gesimsd. Hier een paar screenshots, die ik zelf erg schattig vond. Op het laatst was mijn kind jarig maar hij heeft meerdere keren de kaarsjes uitgeblazen maar is nog steeds geen tiener geworden, heel raar, hopelijk werkt het de volgende keer wel.
Ik had dat probleem met kaarsjes uitblazen ook maar als ik de taart dan verplaatste en 't nog een x deed lukte het wel.
Dank je wel voor het reageren! Ik heb inderdaad nog een taart gebakken (serieus de derde, want gasten pakte telkens alvast een stukje😩) en toen lukte het!
Ik zet de taart altijd meteen even in de inventaris en zorg dat het jarige kind aan tafel staat. En dan gaat die taart pas op tafel. Zoveel teleurgestelde kinderen gehad omdat die gasten meteen beginnen te vreten.
Slim! Echt hé, en dan gaan de gasten alweer weg als je een nieuwe taart hebt gebakken haha.
Precies
De rotzakken
Vinden jullie Sims 4 leuker dan de vorige delen of zijn er hier ook nog Sim 3 fans?
Sims 2 all the way!
Ik vind Sims 3 ook nog leuk! In de open wereld en dan lekker rijden naar de andere kant van de stad. En vond bij Showtime leuk dat je handtekeningen uit kon delen etc bij zo’n event. En late night vind ik leuk!
Sowieso Sims 3 maar ik kan t echt niet spelen omdat ik het zó lelijk vind! Gameplay van 3 en uiterlijke van 4 zou echt perfect zijn.
En dan alle details van Sims 2!
Zo echt! Ik keek vandaag dat filmpje over genen van Pleasant Sims en de Sims 2 is echt zo goed daarin!
Ja… in Sims 3 lijken de Sims echt poppetjes van klei.
Ja 2 heb ik ook zoooo veel gespeeld. Was ook vet uitgebreid met die verlangens en die filmpjes vond ik ook altijd zo leuk. Ben telkens teleurgesteld in 4 maar blijf toch elke uitbreiding kopen 
Ja iets klopt er gewoon niet. Die schaduwen, lelijk 3D. Dat je alles kan aanpassen qua meubels en kledingstukken vond ik wel heel tof.
Ik maak me echt zorgen om de nieuwe patch van dinsdag. Ik hoop zo dat ze nog meer aan de huidskleuren gewerkt hebben, want ik vond ze echt zo grauw in de preview.
De maker van de Open World mod pack ‘Brookheights’ heeft het thema voor de nieuwe mod pack gelanceerd:
Farmland 
Heeft iemand dit probleem ook? Zodra mijn Sim wordt gebeld en uitgenodigd wordt om langs te komen of ergens heen te gaan, dan klik ik op ja en gaat ze gewoon niet weg. Had dit in de zomer ook al (toen speelde ik voor het laatst haha)