nohh
Dat klinkt echt als een rotklus.
Oke ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn spel loopt prima.
En ik denk dat mijn nieuwe simhobby wandelen is, zo leuk!
Uuuuugh ik wil zooooo graag die nieuwe uitbreiding kopen maar ik heb al niet meer gespeeld sinds Eco lifestyle en dat was echt een flop want na een uurtje had ik die uitbreiding wel gezien (snapte er ook niks van) en zelfde eigenlijk met Island Living en ik ben heel bang dat ik nu weer hetzelfde ga hebben, maar de Lifestyles lokken me
Is ie het tot nu toe waard?
Heeft iemand de Sims 4 Studio for Mac gedownload om items te fixen? Mân laptop geeft aan dat er geen app is om hem te openen. Ik snap het niet?!
Zo schattig hoe kindjes door dat parkje wandelen
Ik heb gepland de hele avond te sims en en wil alleen maar daarvoor de nieuwe uitbreiding kopen, maar net als @RupiKaur heb ik de vorige uitbreiding nog niet eens genoeg gespeeld
Ik heb de update gedaan, is het enige die herinneringen?
Hij opent bij mij niet meer het Sim profiel en mijn icoontjes kloppen niet meer (bijv relaties is nu een koffertje etc) en ik heb tijdens het spelen de hele tijd het muziekje wat je tijdens het bouwen hebt
Let op dat je met het GELUID UIT speelt. Waarom weet ik niet maar dat schijnt een âfixâ te zijn, voor nu.
Ik heb Mccmd en wonderful whims geupload.
@Sedana moet ik ook simpele career en traits mods updaten?
En spelen jullie eigk de sims in het Nederlands of in het Engels?
Ik nu in het Nederlands maar vind het wel storend dat de helft van de gesprekopties dan in het Engels zijn.
Huh? Nee toch? Er schijnt nu een glitch te zijn waarbij het geluid na een paar minuten spelen uitvalt.
Ik heb alweer uitbreidingen gekocht, miste echt huisdieren en wilde die seizoenen ook hebben⊠Kan niet wachten om het zo verder te spelen. En ja heb dus gelijk zoân bundel gekocht zodat ik nog meer uitbreidingen kon selecterenâŠ
Ik heb nu een keer gehad dat ik geen geluid had een keer dat ik een hele rare piep hoorde.
Echt gek dat ze zo veel glitches hebben tijdens updates. Dat checken ze toch.
Ik ben heel toevallig net mijn spel aan het omzetten van Nederlands naar Engels. Duurt wel ontzettend langâŠ
@Kusjessoldaat en heb je âm al gekocht? Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de komende week moet spelen en dan mag ik âm kopen, haha.
99 little bugs in the code
99 little bugs in the code
take one down, patch it around
127 little bugs in the code.
Vaak worden dingen ook getest maar zodra je gaat uitrollen kom je vaak toch weer dingen tegen.
Haha mijn leven maar klopt helemaal wat je zegt.
Bij mij glitcht de Sims als ik van verdieping wil wisselen. Verder nog niet. Maar ja dit is ook irritant.
same helaas ><
Heb de nieuwe EP niet, omdat ik Eco ook al amper heb gespeelt. maar kan wel genieten van het gepraat/videos ook over de nieuwe EP.
Oja niet aan te raden zomaar je spel in een andere taal te zetten want hij installeert dan blijkbaar het hele spel opnieuw dus ben nu alles kwijt. Gelukkig had ik toch al maanden niet gespeeld, dus geen nood aan de man. Maar toch.
klopt inderdaad, je saves kan je wel overzetten van de oude folder naar de nieuwe folder