Ik speel idd mede om die reden in het Engels
Kijk even op hun websites of ze überhaupt een update hebben. Maar eigenlijk moet je altijd alles updaten ja. Als je daar geen zin in hebt sla dan op zijn minstens kopie van je save files map ergens anders op, mocht het fout gaan ben je niks kwijt.
Ik speel in het Engels ja.
Ik heb ze geupdated voor welke ik updates kon vinden!
Mn kind kon steeds niet na zn after school activity en dat bleek ook een update nodig te hebben.
Maar eigk is mn kind na school ook steeds te moe om nog een activiteit te doen.
Ik heb nu in de not so berry challenge een kind, moeder die naar de uni gaat en een vader die wetenschapper is, en dat is zoān interactieve baan dat je mee kan.
Maar iedere x als ik terug kom hebben die sims thuis amper voor zichzelf gezorgd, dat vind ik wel echt irritant.
Net alle updates gedaan, blijft alles maar vast lopen Ik wilde juist lekker Simsen. Heb nu dat het spel crasht om de zoveel minuten!
Ja ik ook! Ik dacht trouwens dat de verschillende huidskleuren ook in het basisspel zaten!
Dat hebben vet veel mensen ze zijn ermee bezig zeggen ze.
Er komt ook een nieuwe baby update
Heb al een tijdje niet gelezen in dit topic dus moet nog alles bijlezen. Maar wilde zeggen dat ik net de Snowy Escape heb gedownload en nu ga spelen. Heel veel zin in!
Ik zou dan toch effe terug lezen
Haha nee ik ga wachten tot alles weer korting heeft (black friday denk ik alles behalve snowy escape, dus nieuw jaar snowy escape ook?).
Ik wil ook al heel lang vampieren of realm of magic maar ben ook bij die bang dat ik ze te weinig speel.
Hahaha oo jee⦠Ga ik doen!
Edit: ik ben nu twee uur aan het spelen maar is nog niet gecrasht. Duimen dat het zo blijft maar ben bang van nietā¦
@Vaiana wat zijn jouw favoriete mods eigenlijk? Of sluit je aan bij het lijstje die @Pringles laatst poste (dank je wel daarvoor nog, Pringles!) Heb zelf die mc command center ding ofso, maar heb je tips wat daar zo fijn aan is? Ik gebruik die mod namelijk alleen om zo snel even andere sims uiterlijk te veranderen. Daarnaast heb ik slice of life ook en vind die erg leuk!
Ik vraag het even specifiek aan jou want volgens mij heb je er veel verstand van haha! Als andere tips hebben, hoor ik het graag!
Ooh ik heb er niet heel veel verstand van. Gebruik pas sinds dit jaar mods.
Ik gebruik MCCC voor autonome verlovingen, adoptie bij verwaarlozing, tienerzwangerschap, alimentatie en erfenissen.
Verder gebruik ik Woohoo Wellness en de Romance mods van Lumpinou
En een paar van LittleMsSam.
Ik ben echt benieuwd naar hoe jij speelt, zou echt een lets play willen zien.
Ik ben altijd alleen bezig met achievements en hoe jij MC inzet klinkt echt leuk.
Ik probeer meer als een familie te spelen. Die achievements doe ik echt nauwelijks. Alleen voor het laatst toen ik spellcaster wilde worden
Dank je wel!! Hoe zet je die autonome verlovingen, adoptie bij verwaarlozing, tienerzwangerschap, alimentatie en erfenissen? Via de computer of de brievenbus? Ik ga die andere mods ook maar instaleren!
Via de computer!
Neee, ik was de 0 euro challenge begonnen en het ging mega goed want ik had o.a. een oven van 2700 euro in de dumpster gevonden en toen liep het spel vast
Ik heb dit weekend echt veel gesimst en het crashte heel de tijd niet, en nu 2 x in anderhalf uur.
Ik was net lekker aan het spelen en ik save wel wat maar niet alles.
Hebben mensen ervaring met autosave van mc Command? Want misschien zet ik dat wel even aan zodat ik niet voor de 3e x mn douche in de sims 4 moet repareren voor ze kunnen douchen.
Ik vind zelf de autosave niet zo fijn werken
De patch is er! Wooh vanmiddag eindelijk weer fijn Simmen