Yes!!! Bedankt dat je het even post, zo gelijk updaten haha
@kusjessoldaat had dit ook, had haar wat linkjes gestuurd, geen idee of dat hielp maar zo ja, dan moet je even naar boven scrollen.
Jaa super bedankt! Hij doet het weer
Zo heerlijk aan het Simsen Nu eerst dat huisje inrichten en daarna het appartement
Ik ben nog geen 10 minuten de sims 4 aan het spelen en mijn sim gaat dood omdat ze dolkomisch is. Gelukkig had mijn andere sim doodsbloemen in haar inventaris, maar echt weer typisch sims 4 dit
Kan iemand mij redden aub? Ik zit in quarantaine en het spel heeft wat problemen… Als ik een Sim/familie aanmaak en klaar ben gebeurd er dit:
Telkens weer, spel is up to date. Ik kan vanaf hier helemaaal niks kan dit door mods komen? Die heb ik al een hele tijd maar dit is echt nieuw…
Heb je je mods geüpdatet na de laatste update? Je kan even mods uitzetten en kijken of het spel dan wel opstart.
Misschien het spel in Origin repareren? Had het van de week ook, lange tijd wachten etc. Toen het spel gerepareerd en het werkte weer als normaal (:
Die stonden uit na de update, dus heb ik zelf weer aangezet. Maar zal het nog eens proberen!
@Vladimir hoe werkt dat? Kan het zo even niet vinden…
Onder “spelen”, is een tandwieltje en met “instellingen”. Op klikken, en dan de 4e keuze “repareren”
Tot nu toe vind ik de nieuwe uitbreiding erg leuk en erg mooi. Zojuist de top van de berg bereikt. Echt een leuke challenge en wederom erg mooi!
Sorry voor de slechts fotos
Gelukt! Dit red me mijn quarantaine door
Ik wil een updateeeeee
Gatver wat irritant ben aan de cc geslagen hoor jemig heb mapjes vol. Ik weet ook dat dit weer een Sims fase is van mij en ik het over een tijdje weer links laat liggen, waarom investeer ik hier nou tijd in stop mij ik speel atm niet eens maar ben alleen mooie kapsels enzo aan t downloaden lol
Haha ik heb een youtuber gevonden die steeds haar mooiste vondsten deelt (je moet dan ff door haar video’s scrollen om de juiste videos te vinden) ze heet Elliandra
Dus ja I blame her
GEEN DANK VEEL PLEZIER AANKOMENDE UREN
We hebben een drive waar je al je CC in kan zetten, slechts een tip/verzoek (A).
Ik heb echt amper kapsel CC en als ik mn sims aankleed baal ik ook altijd dat er amper CC voor mannen is.
Oh en also mn sims worden altijd dik en dat is altijd op de buik en ze vallen onmogelijk af terwijl ze enkel zelfgemaakte maaltijden heeft.
Wie heeft een cheat?
Ik heb zojuist nog meer delen gekocht, door de black friday deal!
Geen cheat maar je kan een vermageringsdrankje kopen in de beloningenmarkt
Edit:
Of cas.fulleditmode on en dan kun je alles van je sim veranderen bij sim aanpassen