Misschien een reality TV huis? Dat je elke week iemand eruit stemt. Of zoals love Island dat je nieuwe koppels moet maken 
Op de PS heb je awards die je kan halen. Ik ben daar erg mee bezig. Doet is nu aan de top van de culinaire wereld komen en een stamboom van 10 takken.
Haha leuke suggesties! Thanks🥰
Rags to riches en dat je je meubels uit het afval haalt?
Geen idee of het je ding is, maar eens in de zoveel tijd doe ik de asylum challenge. Je maakt dan een huishouden van 8 sims waarvan je er uiteindelijk 1 bestuurt. De overige sims geef je extreme eigenschappen, zoals heethoofd enz. Er zijn ook allerlei regels over hoe je je huis moet inrichten, bijvoorbeeld maar 4 bedden en 2 zitplekken ofzo. Die regels zou je dan even moeten googlen. Volgens mij is het uiteindelijke doel om je levensdoel te behalen zonder dat er (teveel) huisgenoten dood gaan. Ik vind het vaak alleen al leuk om 8 verschillende rare typetjes te bedenken en te zien wat voor random dingen ze uit zichzelf doen.
Get The Fuck Out Of My House naspelen?
Dat was een tv programma waar 100 mensen in een vierpersoonshuis woonden en elkaar de tent uit moesten vechten tot er een overbleef haha. Je kan dan een mod installeren waardoor je 100 mensen in een huishouden kan zetten maar dat wordt wel chaos. Je kan ook een kleine versie spelen bv 8 mensen in een eenpersoonshuis, met ook eten en budget voor 1 persoon. En dan met challenges bepalen wie er uit moet haha, degene die als laatste een bepaalde skill heeft gemasterd moet eruit.
Ik heb wel weer zin om samen een huis/appartement te kiezen en die dan in onze eigen smaak in te richten? Doet iemand mee en zo ja, welk huis zullen we kiezen?
Ja leuk!! Ik doe graag mee. De kleinste of grootste in Newcrest zodat iedereen mee kan doen?
Een bepaald budget?
Hopelijk slaapt de beeb vanavond, dan ga ik aan de gang 
Voor wat voor huishouden? 1 persoon of meer?
Ah ja had niet goed gelezen!
Leuk!!
Buitenmuren laten staan? Binnenmuren wel aanpassen?
EA
maar even serieus, wellicht kun je met testingcheats true je sim resetten
Ben gisteravond tot half 2 bezig geweest haha. Heb alle binnenmuren of verwijderd of hoogte aangepast, verder niet. Heb geen CC (snap daar geen reet van). Voorliefde voor Amerikaanse suburban huizen. Snap geheel als het je smaak niet is haha maar ik zou hier zo willen wonen. Inclusief kerstboom.
YESSSSS!!! Heeeeel leuk gedaan! Ik vind het een vreselijk huis (speel er nooit mee) maar je hebt er iets moois van gemaakt. Ik hoop vanavond ook te kunnen beginnen!
jaa die deuren!! Hoezo heeft een huis twee voordeuren haha.
Klaar! Ik ben redelijk uit mijn comfort zone gegaan. Ik heb het gebouwd met de gedachte dat er een hip designer koppel zou wonen met hun tiener dochter. Haha.
Heel leuk!