Ja ik ben ook tempted om accesoirespakketten te kopen omdat 5 euro zo weinig geld is :x
Welke?
Ik denk dat ik In de natuur ga kopen. Wil wat extra’s te doen hebben, en op vakantie gaan lijlt me wel leuk.
Ik heb nu erbij gekocht:
- Natuur
- Vampieren
- Word beroemd
- Jungle avondturen
Kom er alleen net achter dat ik mijn zelfgemaakte sims niet elkaar ontmoeten, ik weet niet of het een bug is of een instelling. Maar ik wil juist mijn Sim verliefd laten worden op mijn eigen creatie…
Ik heb stedelijk leven en seizoenen. Welke ontbreekt er nog echt? Ook vooral met een toegevoegde gameplay, zoals deze twee!
Dat zijn de enige twee die echt gameplay toevoegen
Geen uitbreiding, maar een gamepack: ik vind ouderschap wel echt wat toevoegen qua gameplay (mits je met gezinnen speelt natuurlijk)
Als ze sporten vallen ze af.
Ik ben gisteren weer even gaan simsen, na een heel lang verleden met dagelijks Sims spelen, reviewen etc speel ik nu alleen maar in periodes wanneer ik er zin in heb. Ben verder gegaan met de sim waar ik ooit met 0 geld mee ben begonnen. Maar pfff ik vind beroemd zijn echt vermoeiend
Ze is nu zwanger van haar vriend en ik zit er aan te denken om een extra Sim toe te voegen aan het huishouden met als zijnde doel ‘nanny’ zodat mijn Sim lekker beroemd kan blijven. Haar vriend is schrijver dus een kluizenaar soort van. Dus iemand moet voor dat kind zorgen zo creëer je toch weer voor jezelf een soort verhaal lijn.
Heb overigens ook 1 kat die ook echt weg blijft lopen. (En ik zit er aan te denken om snowy te halen wanneer loon er is)
Werkt de Black Friday korting ook nog als je een bundel neemt of is het of-of?
Heb een Sim uit de gallery geplukt en haar een beetje onschuldig aangekleed als zijnde " Nanny" Ze krijgt naast dat ze dus de hele tijd met de baby mag rond lopen nog een echte parttime baan zodat ze nog wat geld binnen harkt ook.
Heb in de tuin een soort van mini shed voor haar gebouwd, zodat ze haar eigen plek heeft. want het huis is niet groot genoeg natuurlijk om de nanny er in kwijt te kunnen!
Mijn nachtmerrie is uitgekomen. OMG. een tweeling… Katy en Chelsey. Send Help…
Ik heb net door het filmpje van Pleasant Sims een nieuwe whims mod gedownload. Hopelijk maakt het mijn gameplay nog leuker
Ja dat dacht ik dus al! Vandaar ook dat ik alleen die heb. Twijfel om dan toch huisdieren te nemen, dan kun je een dierenzaak runnen of niet? Is dat wat?
Ik vind eilandleven heel leuk omdat je dan een zeemeermin kan worden. Het geeft niet echt heel veel nieuwe gameplay maar wel een aantal dingetjes zoals kind van de zee/kind van de eilanden/dolfijnen enzo. En de wereld en meubels zijn vet
Ik krijg er maar niets over gevonden. Maar kan dus niet mijn eigen gemaakte Sims met elkaar laten ontmoeten. Als ik dan een huishouden selecteer, dan zie ik spontaan het huis van mijn andere huishouden niet en andersom.
Ik wil niet met een Sim trouwen die ik niet gemaakt heb
Ah shit! Dat is het haha! Dankjewel!
Filmpje ook gekeken en door de link naar die site nu weer zoveel mods erbij gedownload
Welke accessoirepack is het leukste?
- Luxe feestaccessoires
- Fitness accessoires
- Bowling accessoires
- Peuter accessoires
0 stemmers
Ik vind het leuk dat er nu allerlei extra fitness materiaal is, en fitness accesoires! De klimmuur is erg leuk!
Bowling voor de 40s en 50s kleding
Heeeel leuk idee!
Zou zo relaxed zijn dat je verschillende ‘potjes’ geld had, in plaats van een geheel huishoudkapitaal. Dan zou je de nanny een eigen rekening kunnen geven haha.