Simstopic #1

Neeeeee kan Disney AJB zich even niet met de Sims bemoeien?

Haha wat kut. Ik wil boerderijen, paarden, kippen, koeien enz enz

3 likes

Laat High school musical alsjeblieft in 2000-nogwat, heb liever dat je iets meer kan doen met babies dan ze in hun wiegje laten rotten.

4 likes

Ik heb zin in nog een quarantaine challenge! Samen nog een ander huisje verbouwen/inrichten?

Ja leuk!

Misschien leuk om een keer iets op budget te doen? En dan EA only omdat CC vaak goedkoper is?
Voor mij een extra challenge omdat ik áltijd CC gebruik :sweat_smile: (net als velen :yum:)

1 like

Ja leuk! Een starterswoning in Willow Creek misschien? Verbouwen/inrichten voor max 20.000? Zonder debug! Dat is ook cheaten vind ik😂

1 like

Het kleine rozige huisje op rechts? Op de kleine kavel?

Jaa is goed!

Inclusief een zitplek buiten in de tuin? En een werkplek of hobby gedeelte voor de sim?

Moet niet te makkelijk worden natuurlijk :yum:

1 like

Omg dit zou echt iconisch zijn

Ja kan! Ik ben al begonnen. Buitenmuren laten we staan?

Ja! Is goed! Ga zo ook beginnen. Maar heb nog wat updates die gedaan moeten worden :sweat_smile: Duurt altijd lang als je wil spelen.

Ik ga vanavond aan de slag!

1 like

Meer kan ik er niet van maken met 20k. Vond het heel moeilijk want ik wilde een ´landelijke´ inrichting om aan te sluiten bij de sfeer van Willow Creek maar dat heb ik nog noooooooit geprobeerd. Ik had bedacht dat er een schrijver zou wonen. Niet mijn beste werk maar ik heb me wel weer een avond vermaakt. Ben benieuwd naar jullie make-overs!

16 likes

Heel leuk! Goed gelukt vind ik!

Ik ben nog met de vorige aan de slag maar ga deze ook meedoen, vind het stiekem wat leuker als je met een budget rekening moet houden.

1 like

FixedPoisedAfricancivet-max-1mb

2 likes

Heel leuk gedaan!

Ben net klaar… 'T was wel een uitdaging met dit budget haha. Ben toch maar weer voor landelijk gegaan gezien de buurt.
Voor 't eerst met split-level gebouwd. Moest ff een tutorial opzoeken hoor. Telkens als ik een muurtje wilde aanpassen aan de zijkanten verwijderde hij automatisch de buitenmuren en de meubels echt irritant. Heb de keuken wel 4x opnieuw er in gezet.

Samenvatting

7 likes

Leuk gedaan allebei!
Moet zeggen dat ik het wel een leuke challenge vond! Kon toch achteraf nog verrassend veel leuke items vinden.

De screenshots zijn alleen een beetje lelijk want mijn sim kan gewoon niet naar binnen ofzo??? Vét irritant. Leuk joh zo’n spelupdate :sweat_smile:

Meer foto's

5 likes

Wauw!! Ik zou echt niet zeggen dat dit 20k heeft gekost. Mooi gedaan.

1 like

Leuk allebei! Zo grappig dat iedereen het helemaal anders heeft gedaan. Morgen weer? :rofl:(haha grapje, denk ik?)

1 like