Is er iemand hier wel eens freelance kunstenaar geweest? Ik ben het nu maar ik kom niet verder dan referentiebronnen bestuderen. Ik maak telkens een portret op het digitale schetsblok maar daarna gebeurt er maar niks. Ik lees online dat het een bug is en nu, met de laatste update, verholpen zou zijn. Maar hij doet het nog steeds niet
Ja ik heb dezelfde bug! Heb geprobeerd de tablet te verkopen en opnieuw kopem maar t werk niet.
Ik heb echt weer een rare bug? Mijn sim slaapt niet meer. Ik druk op het bed en laat ze slapen, het licht gaat uit, maar gelijk weer aan en ze staan weer op? Super raar. Energie is ook niet hoog
ja dit had ik laatst ook, net voor de update. na de update is het voorbij gegaan
opnieuw opgestart?
Na 2 keer opnieuw opstarten doet ie het weer goed haha ik merk alleen niks van de update? Geen herinneringen oid (die waren toch toegevoegd?) Waar staat dat?
Pff zo vervelend. Ik vond ergens een mod dat de bug zou verhelpen maar werkt helaas niet.
āā
Ben zojuist dood gegaan door mijn uitklapbed gelukkig had ik vlak daarvoor nog opgeslagenā¦
Ik had even niet door in welk topic ik zat en las de laatste alinea eerst. Kleine error in mijn hoofd
Ik vind dat sims in de sims 4 sws erg snel doodgaan. Heb in de 2 maanden dat ik de sims 2 speel nog geen doden gehad
Hahah, nee gelukkig was het in de Sims.
En inderdaad, heb je gelijk in! Zo leuk dat je Sims 2 speelt, hoe is de kwaliteit daarvan?
Sims 2 glitcht een beetje als het op windows 10 geĆÆnstalleerd is, maar ik vind dat opzich niet storend. De graphics zijn erg 2006, maar ook dat vind ik niet storend. Ik vind echt daar er veel meer te doen is in de sims 2 (heb bijna alle uitbreidingen en accessoire pakketten) en kan het ook langer achter elkaar spelen dan de sims 4.
Deze week voor de verandering weer eens de sims 4 gespeeld, moest echt even wennen aan de mooie graphics
Verder is sims 2 echt pure nostalgie voor mij, daardoor vind ik het ook echt oprecht leuk om te spelen. Zat als 7-jarige cremeinyourcoffee ook al veel te vaak en veel te lang te spelen
Zou ik Sim2 nog ergens kunnen kopen? Mijn laptop heeft geen CD ingang⦠dus zoek naar een soort origin.
Ik heb een externe cd-la gekocht, werkt prima. Sims 2 wordt af en toe aangeboden op marktplaats. Of misschien hebben familie of vrienden van je het nog thuis liggen?
weet niet of EA het nog doet, maar vroegah toen kon je je Sims 2 codes doorgeven en kreeg je alles in Origin geplempt. Misschien als je ergens tweedehands het spel op de kop tikt, en contact opneemt met origin chat dat ze je wel de ultimate geven. weet niet of ze daar ooit mee gestopt zijn eigenlijk.
Wauw! Waar komen die open deuren van en de badkamer?
Ik speel op de PS4, het is heel erg wennen qua besturing maar nu ik het door heb is het echt week leuk.
Jaa ik speel op PS4! Vind het top, enige nadeel is dat je niet echt iets kan met cheats of cc ofzo
INDd waar komen die zwarte openslaande deuren vandaan?
En hoe krijg je bij de keuken van die tegels achter je fornuis zegmaar?
urgh ik denk dat mijn spel kapot is ofzo. Mijn beroemde sim ging naar haar werk toe, maar iedere keer kwam ze terug op hun kavel. nu kan ze ook geen collegaās meer uitnodigen want die komen simpelweg niet. terwijl ze wel het belletje maakt. heeel irritant.
Ik loop er nu tegen aan dat ik geen opdrachten krijg als ik bij een evenement ben! Heb ik het spel gerepareerd, maar dat werkt niet⦠Iemand anders nog een gouden tip?
Hebben jullie ook last van dat de wc spontaan in de fik vliegt? Ik moet zo vaak mijn halve huisraad vervangen omdat er brand uitbreekt en snap er niets van.