Simstopic #1

Zijn de kabouters er?

Nee, gebeurt zowel op feestdagen als spontaan

Ben je boos als je plast?

*F1xABuG will not relieve all fire related incidents while in the bathroom, Sims still will possibly experience flammable encounters if they are Angry or have had Spicy Food. Fire may also still be experienced if Simmers have installed Eco Lifestyle and choose to Compost upgraded toilets with no Insect Farm on Lot. F1xABuG is not responsible for any other side effects, such as Reticulating Splines

Zonder context is dit een beetje raar

2 likes

Ohhh, het is het pittige eten en ecoliving!

2 likes

ik kom even hier aankloppen om te kijken of meer mensen wellicht hetzelfde hebben.
Mijn beroemde Sim wilde niet meer naar werk toe gaan. Vervolgens kon zed us ook niet meer mede acteurs/directors uitnodigen. nu kan ik iemand zeggen om iets te gaan doen, doen ze niet. lopen ze naar elkaar voert de een de andere interactie niet uit. Als ik wil wisselen van Sim naar Sim dan moet ik eerst heel lang wachten voordat het gebeurd. Ik speel niet met mods of CC. dus dat kan het niet zijn.

Had je het spel al eens gerepareerd?

Nope, maar even een copy maken van m’n save voordat ik dat doe. Thanks voor de reminder!

Hopelijk werkt het!

Blijft bij jullie het spel soms ook zo lang hangen bij het laden? Ik heb niks nieuws geïnstalleerd maar hij is zooo traag.

Jep! Heb hetzelfde probleem. Echt vet irritant.
Heb het spel gerepareerd, kwaliteit wat omlaag gezet en mn cc uitgemest maar blijf het probleem houden.

Helaas dus geen tips :slightly_frowning_face:.

Is hij bij jou dan ook traag met spelen zelf?

Je kunt wel cheats doen op de ps4 hoor of bedoel je niet alle cheats?
Ik weet dat motherlode iig werkt :innocent:

Helaas, niet geholpen. Heb het net geprobeerd, restartOS, geprobeerd en nog steeds dezelfde rare fratsen.

Oh??? Haha nee dat wist ik niet. Hoe dan?

Irritant! Ik heb hem ook al gerepareerd en kan inmiddels niet eens meer spelen. Hij blijft maar laden. Ga de rest van je tips ook nog ff uitvoeren

Alle 4 de achterste knopjes tegelijkertijd indrukken! Die met je wijsvingers achterop weet je wel (haha onduidelijker kan niet). R1 R2 volgens mij.
En dan krijg je een balkje! Let me know of dat lukt. :pray:t4:

werkte motherloder maar in het echt :frowning:

9 likes

Ah jammer :unamused: Wat vreemd dan!

Ja behoorlijk :frowning: ga nu denk ik maar een nieuwe save file starten en dan hopen dat er snel weer een patch is.

1 like

Ik kijk soms de Twitch streams van LilSimsie. Soms als er een kijker jarig is dan fluit ze een paar keer in haar harmonica (?) en wat daarop volgt vind ik ZO RAAR: dan zet ze een raar stemmetje op en zegt ze ‘ehhhhhh’. Ik dacht na één keer, ok zal er niet lekker uitgekomen zijn. Maar ze doet het altijd. Is dit grappig? Is dit de bedoeling? Mis ik iets?

Ik weet niet of ik haar leuk of irritant moet vinden. :joy:

Oh ja das gewoon een Twitch ding. Als iemand jarig is spelen sommige een liedje af of zingen ze. Als ze donaties of bits krijgen dan doen ze vaak ook wat. Volgde er een doe ging iedere keer als iemand een host of een raid gaf, een intro filmpje laten zien van het betreffende kanaal. Ondanks dat, is Twitch wel m’n home :heart: