Misschien een vakantiewoning met een budget van minimaal 100k?
Haha ja hè, ik was ook verbaasd!
Scheelt misschien dat ik geen ramen en deuren heb veranderd. Dat scheelt vaak ook wel wat geld.
En inderdaad heel leuk om zo de verschillen te zien. Is ook wat beter vergelijken zo zonder CC!
Ik heb de vorige nog gemaakt. Vooral trots op de keuken. Heb langer geklungeld met het maken van screenshots dan het bouwen zelf, toch ook een kunst op zich. Ik ga in mijn vakantie aan de slag met de renovatie van 20k, zo leuk om te zien wat jullie ervan gemaakt hebben @marley, @PhoebeBuffay en @DahliaDavin!
Lol heb net mijn eigen challenge gedaan. Heb een vakantievilla gebouwd voor 6 personen in Sulani.
Haha jullie zijn al een paar challenges verder, maar had dit huis nog verbouwd. Had geen geduld meer om de tuin aan te pakken
Wat hebben jullie mooie CC:heart_eyes_cat:
Wat een bevredigend filmpje! Ik krijg gelijk zin om zelf ook te bouwen maar als ik dat ga doen ben ik toch binnen 10 minuten geïrriteerd omdat het allemaal niet lukt.
Heb vakantie dus ben weer lekker aan het simsen. Ik heb alleen zo ziek veel CC dat ik er echt gek van word, want alle andere Sims zien er daardoor echt niet uit. Heb daarom besloten om alle CC te verwijderen en alleen maxis CC te downloaden, die vind ik toch het mooist in het spel passen. Heeft iemand wellicht tips voor mooie maxis CC?
Deze sites heb ik al gehad:
Even kijken naar Elliandra op Youtube, zij maakt geweldige MM CV video’s! Vooral Clumsyalien, Greenllamas vind ik tof.
Leuk!!
Leuk, wat zijn de regels precies?
Mag je wel n veranda maken? Geen verdieping erop denk ik?
Help, waarom krijg ik geen resultaat als ik hierop zoek? Moet ik ergens anders heen dan naar de galerij (en dan voorwerpnaam)? Ik heb dit duidelijk nog nooit gedaan.
Laat maar, heb 'm al.
Ik ben heel slecht in bouwen/inrichten maar ga me er eens aan wagen als ik tijd heb.
Leuk, ik doe mee 
Is er een beperking qua geld of CC?
Nog een klein vraagje, het spel zegt al een tijdje dat ik niet verbonden ben met internet (terwijl ik wel verbonden ben), iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik ben klaar! Vond het een erg leuke challenge. Heb er een vakantiehuis van gemaakt voor skiërs/snowboarders. Voor een gezin met 4 personen. Van de open ruimtes heb ik twee binnenplaatsjes gemaakt. Eentje met een sauna en eentje met een hottub. Het gedeelte met de sauna heeft een glazen dak maar dat zie je nu niet zo goed haha. Buitenkant ben ik niet zo tevreden over maar wist niet zo goed wat ik er nog meer van kon maken.
Ik heb 'm ook af! Het is een beetje een vreemd huis geworden (en met alle binnenmuren en ramen waren screenshots lastig), met als binnenplaatsjes een tuin en een zwembad 
Heel gaaf met dat zwembad!! Crea
Ja dat vind ik zo leuk aan deze challenges, iets anders proberen dan anders! Meestal bouw ik namelijk gewoon een doos met alleen basics om te overleven zonder dak enzo