Haha ja herkenbaar. Ik bouw bijna altijd in dezelfde stijl en vorm. Dit maakt t wel wat uitdagender 
Dit is de mijne geworden (met heel veel cc)! Was echt aan het kloten met het dak haha. En ik had weinig zin om te landscapen dus de tuin is vrij basic
Oke ik ben vrij slecht in bouwen maar heb er een strandhuis van gemaakt in Sulani!
Ik ben nog niet klaar met decoreren, de gangen zijn bv nog helemaal leeg maar hierbij al wat ik heb.
Als ik al jullie creaties zo zie, twijfel ik of ik het überhaupt nog wel moet gaan proberen hahaha. Zo mooi allemaal!
Joh ik weet zeker dat veel mensen mijn builds niet mooi vinden maar ik vind t leuk om te doen en ik vind t ook heel leuk om te zien wat anderen er van maken! Laat je vooral niet tegenhouden, ben benieuwd wat je gaat maken 
Help! Ik ben aan het einde van mijn Latijn…
Pc zegt dat ik internetverbinding heb (wifi met volle streepjes).
Origin zegt dat ik online ben maar als ik het spel opstart en naar mijn galerij ga zegt hij “er is een verbinding vereist.” Als ik kies voor “Verbinden” zegt hij “Kon niet online gaan. Er is geen internetverbinding beschikbaar. Controleer of je internetverbinding werkt om toegang te kunnen krijgen tot online materiaal.” Dit is al van zaterdag zo.
Ik heb al vanalles geprobeerd.
- Internetstekker in laptop gestoken.
- Cache geleegd.Zoals ik gevonden heb op internet.
- Origin volledig verwijderd en terug geïnstalleerd.
Tot hiertoe allemaal zonder resultaat… Iemand nog ideeën?
Misschien het spel repareren?
Heb ik ook al geprobeerd. (was ik al vergeten, dat was 1 van de eerste dingen die ik gedaan heb) 
Update ook al gedaan.
Hmm misschien een beetje ver; maar een virusscanner die het blokkeert? Of een Windows update? Vervelend is het wel 
Heel leuk die shell challenge! Misschien dat ik me er ook aan ga wagen.
Hebben jullie enig idee waar ik een Origin tegoed kaart kan kopen? Lijkt me een leuk kerstcadeau voor een vriendin! Ik heb zelf gezocht online maar hoor graag jullie ervaringen.
Edit: net besteld bij iGiftcard. Vriendin wilde de nieuwe expansion graag en dat is bij deze geregeld. 
Virusscanner heb ik ook al even uitgedaan maar geen oplossing. Heb pc uitgezet, ben er klaar mee.
Ben er denk ik 4u mee bezig geweest om het op te lossen omdat ik perse die shell van speedofsound wou doen.
Als het morgen nog niet lukt bouw ik hem na en doe ik het zo, het zal sneller gaan op die manier 
Misschien met EA contact opnemen?
Vandaag nog altijd hetzelfde probleem.
Net contact opgenomen met EA, afwachten dus.
Bedankt voor de tip (daar had ik nog niet aan gedacht
)
Snowy escape is nu 20 euro op Origin! Ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk eens gewacht hebt op sale ipv meteen alles te willen kopen voor de volle prijs.
Heel leuk om die challenges te zien!
——
Was van het weekend weer eens naar de universiteit gegaan en zat ook op voetbal. Maar vond het zo moeilijk, had het zo druk. Is het jullie wel eens gelukt om alle 12 vakken te halen?
Ja maar wat ik heel gek vind, als ik al het huiswerk maak, naar alle lessen ga en opdrachten op tijd in lever heb ik voor sommige vakken een 10 en andere een 5,5.
Ik ben wel iemand die maar met 1 sim speelt en een graad wil halen of maximale carrière en dan ben ik wel uitgespeeld. Scheelt ook als je in het weekend naar de uni gaat dan heb je het weekend om vast een essay te schrijven enzo.
Ohhhh wat chilllllll!!!
Extra studeren via een computer werkt ook!
Komt er geen Kerstupdate? 
Jaa zo irritant is dat, had laatst voor een vak ook een 4. Dank je voor de tip om in het weekend naar de universiteit te gaan! Merk na tijdje dat studeren wel lukt alleen dan echt geen tijd voor feestjes enzo, net echt haha.