Ja, maar dat gekke ‘ehhhh’ erachter? Ik wil voicenotes op FF dan kon ik een demo geven😂
Ik hoop dat het werkt!!
Ja dat is eh apart. Lijkt me heel irritant
Zooooo vreemd. Grote onbenullige ergenis van mij😂
Het begon een tijd terug met dat ze een heel liedje zong, maar steeds meer subs en kijkers, toen ging ze sneller zingen tot dat het bijna onverstaanbaar was. En daaruit voort is dit weer gekomen.
Heb zelf ook niet heel veel met dat overdreven CC, als in, dat het niet meer op Sims lijkt. veel Maxis match vind ik nog wel mooi. Ben zelf bang als ik weer aan de CC ga zitten dat ik nooit meer stop met browsen en toevoegen (Al ben ik door Deligracy wel naar de Harrie CC aan het kijken)
Ik heb de taal veranderd en sindsdien is de Sims 4 shortcut op mijn bureaublad verdwenen? Ik heb op een Engelstalig forum gelezen dat je dit weer terug kan krijgen maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen? (Jip en Janneketaal ) thank you:smiling_face_with_three_hearts: sul sul
Ik heb even de link van mijn eigen bureaublad koppeling gepakt (zal vast nog wel een ander pad voor zijn)
Ga naar het pad zoals in de balk staat
Sims 4 > Rechtermuis knop > Send to > Desktop (Create shortcut)
Thanks! Lief dat je reageert.
Maar ik kan vanaf de C schijf niet meer verder, er staat wel Windows maar geen Microsoft. Ik denk oprecht dat ik het heb verwijderd ofzo?
Pfoeh wat is die excursie moeilijk om te doen!
Hmh misschien een optie binnen origin nog? Of als je Windows start opent, het icoontje opzoekt en dan vast pint in je taakbalk?
EA support:
Depends on your system, but for Windows 10 try this:
-
navigate to the location of the Sims 4 application on your computer, e.g. C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin
-
select the Sims 4 application, e.g. TS4_x64.exe
-
right click, select Send to , then select Desktop (create shortcut)
Gek hè?
Ik heb dit inderdaad ook geprobeerd. Ik vind niks met die .exe uitgang. Als ik het probeer via Origin (die optie vind ik wel, dan krijg ik een foutmelding…)
Gelukkig kan ik wel spelen via Origin maar ik vind het zo vervelend en vooral frustrerend dat het me niet lukt😂 en dat ik dit heb veroorzaakt gewoon omdat ik de taal wilde veranderen.
Klopt ik las dat je de .exe niet ziet, maar als je de TS4_64X (hangt van os bit af) dan is die het. Als er application type achter staat.
{ Yes, TS4_x64 is what you want; you don’t see the .exe because your OS is set to hide extensions. The x64 means it’s 64-bit. But you can separately check whether Origin is launching Sims 4 in 64-bit: Open your Origin library, right-click on the Sims 4 icon, select Game Properties, then Advanced Launch Options, and you should see whether the game is set to run in 32- or 64-bit.}
EDIT: Screenshot
edit edit; jep als ik hier een snelkoppeling van maak dan start de game op. Shortcut heeft wel een andere naam, maar goed, die kan je wijzigen
Voor de mensen die meer van Maxis match CC houden. Dit is dan wel een mooi pack dat dinsdag uitkomt! Vind vooral dat ‘hoofdbord’ kastensysteem heel leuk!
@marley is het nog gelukt?
@DahliaDavin Door Deli ben ik echt aan het twijfelen of ik het niet gewoon wil toevoegen aan mijn spel. ook die spullen van Harrie. echt amazing.
Ondertussen heb ik in de Sims dus een nieuwe Sim gemaakt en die laten wonen in de nieuwe wereld. Ze is een Computer whiz. Met traits goofball, geek and erratic. wat soms best lastig is, dan zit ze tegen zichzelf te praten achter de PC terwijl ze hoort te programmeren (klinkt trouwens wel bekend) en die jonge is een townie, een keer geen lelijke. was een tiener jongen en eigenlijk vanaf dag 1 stalkt hij haar al. dus toen hij opgroeide gelijk laten intrekken.
Heb het hele weekend gesimsd. Hier een paar screenshots, die ik zelf erg schattig vond. Op het laatst was mijn kind jarig maar hij heeft meerdere keren de kaarsjes uitgeblazen maar is nog steeds geen tiener geworden, heel raar, hopelijk werkt het de volgende keer wel.
Ik had dat probleem met kaarsjes uitblazen ook maar als ik de taart dan verplaatste en 't nog een x deed lukte het wel.