Simstopic #1

Hahaha ja nog niet zo bekeken :joy:

1 like

Ik heb ook de FF shell challenge gedaan :smiley: Ik heb er een love island villa van gemaakt, en heb ook even snel een aantal stelletjes gemaakt die er nu wonen :slight_smile:
Ik heb maar heel weinig CC, en heb me lekker uitgeleefd met de klassieke sims meubels en kleuren :smiley:

Samenvatting

Uiteraard een zwembad, loungers en een workout plek

De woonkamer in lekker felle kleurtjes!

De geheime kamer, voor een happy couple

En de diary room, waar ze kunnen klagen tegen de camera

De gezamenlijke slaapkamer

Een badkamer en plek om zichzelf mooi te maken

En een buitenkeuken en bar, voor de leuke feestjes

Heb helemaal zin om hier nu mee te gaan spelen, bedankt voor de inspiratie haha!

21 likes

Het is gelukt (door de reacties en tips van EA, ze gaven me de tip om mijn pc schoon op te starten), vandaag ga ik een hele dag simsen :partying_face:

6 likes

Have fun!!

Ik heb 'm ook gedaan! Bedankt voor de leuke shell :smile:

Screenshots

16 likes

Wauw, supermooi! :heart_eyes:

1 like

Hahaha gelukkig vind je hem zelf ook lastig!
Ben er nu 2x een gedeelte van de avond mee bezig geweest maar pff heb er dit keer echt moeite mee :sweat_smile:

1 like

Ik loop nog steeds een paar challenges achter, maar hier het roze huisje in Willow Creek!

Screenshots

Uploaden: 23-12-20_23-19-30.png…

7 likes

Oke ik heb het kersthuisje gemaakt! Ik had alleen per ongeluk herfst aangeklikt als seizoen ipv winter, dus nu heb ik geen mooie sneeuw beelden :frowning:
Weet iemand hoe ik het hele huis kan verslepen? Ik wil hem meer in het midden plaatsen en dan een semi bos erom heen bouwen maar ik klik elke keer de losse ruimtes aan.

Edit: ik heb semi sneeuw gekregen en het huisje kunnen verplaatsen. Thanks @Freya_n !

Summary

Veel screenshots

21 likes

Bovenaan in de balk kan je klikken op kavel verslepen (dan versleep je huis en tuin) en je kan ook dan kiezen om je huis alleen te verslepen. Je kan ook je huis opslaan in je bibliotheek, een nieuw spel starten in de winter en je huis weer downloaden vanuit de bibliotheek.

1 like

Je inrichting is echt prachtig! Als het CC is zou je dan willen delen welke, of op de drive zetten? :smiley:

1 like

Ik heb een simsdag vandaag. Op youtube zag ik iemand die appartementen opsplitst in meerdere appartementen. Ik heb ook een poging gedaan en ga straks een huisgenoot zoeken die dan in het andere appartement kan, moet die nog eerst afmaken. Misschien is zoiets ook leuk om een keer als challenge te doen?

Summary

10 likes

Leuk idee!!

1 like

Ik speel nu met een gezin met 4!! peuters en net is hun oma overleden. Krijg echt stress van die jankende peuters haha, heb gelukkig een mod waardoor ze naar peuterschool gaan :joy:

9 likes

Ik zorg er altijd voor dat peuters als hun skills maximaal hebben met mcc en laat ze dan meteen kind worden, ik vind peuters in de sims 4 echt stom :joy:

1 like

:scream:
Ik vind peuters leuk! Behalve dat ze (net als kinderen) steeds troep maken :rage:

5 likes

Het gebeurt in dit topic zo vaak dat ik zonder te kijken naar de titel het topic open en dat ik een bericht lees zoals dit en denk wtfff… oh het is in de Sims. :sweat_smile:

7 likes

Super dankjewel!

1 like

Volgens mij kan je ‘m kleiner maken met de -, maar pin me er niet op vast. Ik gebruik de groter/kleiner maken cheat heel vaak maar kan me niet herinneren welke toetsen ik daar precies voor gebruik haha.

:face_with_monocle::slightly_frowning_face: