Simstopic #1

Ik zet de taart altijd meteen even in de inventaris en zorg dat het jarige kind aan tafel staat. En dan gaat die taart pas op tafel. Zoveel teleurgestelde kinderen gehad omdat die gasten meteen beginnen te vreten.

2 likes

Slim! Echt hé, en dan gaan de gasten alweer weg als je een nieuwe taart hebt gebakken haha.

1 like

Precies :rofl: De rotzakken

1 like

Vinden jullie Sims 4 leuker dan de vorige delen of zijn er hier ook nog Sim 3 fans?

Sims 2 all the way!

5 likes

Ik vind Sims 3 ook nog leuk! In de open wereld en dan lekker rijden naar de andere kant van de stad. En vond bij Showtime leuk dat je handtekeningen uit kon delen etc bij zo’n event. En late night vind ik leuk!

3 likes

Sowieso Sims 3 maar ik kan t echt niet spelen omdat ik het zĂł lelijk vind! Gameplay van 3 en uiterlijke van 4 zou echt perfect zijn.

3 likes

En dan alle details van Sims 2!

Zo echt! Ik keek vandaag dat filmpje over genen van Pleasant Sims en de Sims 2 is echt zo goed daarin!

1 like

Ja
 in Sims 3 lijken de Sims echt poppetjes van klei.

2 likes

Ja 2 heb ik ook zoooo veel gespeeld. Was ook vet uitgebreid met die verlangens en die filmpjes vond ik ook altijd zo leuk. Ben telkens teleurgesteld in 4 maar blijf toch elke uitbreiding kopen :joy:

2 likes

Ja iets klopt er gewoon niet. Die schaduwen, lelijk 3D. Dat je alles kan aanpassen qua meubels en kledingstukken vond ik wel heel tof.

1 like

Ik maak me echt zorgen om de nieuwe patch van dinsdag. Ik hoop zo dat ze nog meer aan de huidskleuren gewerkt hebben, want ik vond ze echt zo grauw in de preview.

De maker van de Open World mod pack ‘Brookheights’ heeft het thema voor de nieuwe mod pack gelanceerd:

Farmland :eek:

6 likes

Heeft iemand dit probleem ook? Zodra mijn Sim wordt gebeld en uitgenodigd wordt om langs te komen of ergens heen te gaan, dan klik ik op ja en gaat ze gewoon niet weg. Had dit in de zomer ook al (toen speelde ik voor het laatst haha)

Misschien zijn ze extra realistisch met corona

12 likes

Dat wordt me iets te realistisch hahaha. Ben bang dat ik zelf iets gebugt heb met cc meh

1 like

Ja dat heb ik ook! Heel irritant, voelt inderdaad alsof m’n sims in quarantaine zitten haha

Oh dan ligt het niet aan mij hahah. Vind het zo stom, want het is al zo lang een probleem heb ik het idee.

2 likes

Ik besef me net dat mn sims een beetje aso zijn
ik laat ze nooit gaan als er iemand belt :sweat_smile: Ze mogen wel in mijn huis op bezoek komen!

1 like