Ik ben druk bezig, al lekker wat cc ingeslagen
Oh jongens ik word zo blij van dit topic. Super leuk dat er ook zoveel mee doen.
Hoop dit weekend te kunnen posten. Heb echt zin om ermee aan de slag te gaan!
Ik heb mijn eerste huis&tuin af! Ben nu bezig met de tweede in een andere stijl. Zal morgen even foto’s van de eerste plaatsen!
mooi! je bent wel dat stukje muur naast de wasmachine vergeten schilderen zie ik
Sorry lieve mensen, ik ben echt zo’n noob. Ik krijg het maar niet in zo’n mooi gesloten vakje. Als ik er een spoiler van maak, is het alleen maar geblurd, dat schiet niet op. Dus als iemand nog de tip heeft
Hierbij mijn huisje! Vind het echt een lief huisje.
Vanavond ga ik ook een poging wagen
Willow creek, is de basegame stad. Dan zie je hem, als het goed is, in de wijk rechtsonderin.
Oké hier mijn interpretatie van ‘het madeliefhutje’
Ik vind tuinen maken stom dus ik heb er enkel wat bomen ingezet
dit is echt mn droomhuis
Ahh zo tof!!
Weet je toevallig nog waar je die haard vandaan hebt en die mandjes/schaaltjes boven de tv?
Heb het even voor je opgezocht
De haard kwam uit een set:
en hier de mandjes:
Dankjewel!
Wat tof dit! Ben al zo een lange tijd stille meelezer maar kan niet anders dan nu toch meeposten Mijn hutje komt eraan!
Oke hierbij mijn huis. Ik heb er voor gekozen het beetje te laten lijken alsof het een oud huisje is ergens in het zonnige gedeelte van Europa waarvan de binnenkant en de tuin lekker zijn opgeknapt. Normaal kies ik nooit voor geel, rood, oranje en dat soort kleuren dus ben express een beetje buiten mijn comfortzone gegaan.
Ben redelijk tevreden met het resultaat, alleen de slaapkamer valt wel een beetje uit de toon denk ik. Maar tegelijkertijd is het wel een slaapkamer zoals ik 'm zelf ook fijn zou vinden haha.
Leeeuk welkom als lid!
En wat een leuke inzendingen allemaal Ik ga er morgen weer mee verder
Mag er wel van een muur een halve muur gemaakt worden?
ahhhhhh nog een weekje en dan heb ik een nieuwe laptop en dan LOS! Is er al ergens een lijstje met de beste pakketen meubels? En een noob proof uitleg?
Wauw, prachtig! Mooie planten ook.
Ik wilde ook meedoen, maar ben een beetje geïntimideerd haha.