Oo dank je! Dacht even dat er iets mis was met mijn spel haha. Vind de update ook best lelijk @Amaura. Maar de opties verder klinken wel heel leuk, ga het vanavond spelen!
Ik ben net verhuisd en heb nog heel slecht internet maar deze update klonk zo leuk dat ik nu in de Starbucks zit om hem te downloaden haha 
Zal ik Eilandleven kopen of Aan het Werk? Ik heb nu alleen Huisdieren…
Eilandleven! 
Ik heb eilandleven gekocht, jungle avonturen en perfecte patio accessoirespakket voor €50 samen!
Edit: ik heb een bestelbevestiging maar de game staat niet op mijn origin. Alles al geprobeerd : opnieuw opstarten, origin opnieuw downloaden 
Ah door dit topic heb ik ook weer de sims gekocht en geinstalleerd, helemaal zin om te spelen 
Oeh! waar heb je deze deal gevonden?
Volgens mij kun je via origin zo’n bundel maken zelf. Dus een expansion pack, game pack en accessoires pack voor €50. Toch?
Ohja gevonden! Ik zie ook dat je van die keys kan kopen voor minder dan 20 euro omg.
Ja precies dit!
Dat is al vaker in dit topic besproken en dat moet je eigenlijk echt niet doen. Dat gaat vaak om gestolen keys van anderen. Dan kun je nog beter gewoon illegaal downloaden.
Ik was gister nog even aan het Simsen met mijn sim in de stad. Ze speelde in haar gamesimulator om even over twaalven 's nachts, vervolgens komt de buurman boos aan de deur dat ze teveel herrie maakt.
Ok, mijn sim probeert hem te kalmeren, krijgt een drankje in haar gezicht gegooid (!), staat op het punt van omvallen en gaat slapen in de logeerkamer. Vervolgens komt de buurman binnen (!!) en gaat op die gamesimulator spelen VLAK NAAST HET BED (!!!) om 02.00 's nachts en mijn sim slaapt gewoon door
hoezo had hij er dan aan de overkant vd hal zo’n last van haha!
Overigens is er uit hun appartement ook altijd heel veel overlast en als ik dan aanklopt omdat de peuter er hysterisch van wordt dan moet ik me niet aanstellen, double standards much? 🤷😂
Ik las juist dat ze dat niet meer doen.
Mijn sim wordt altijd misselijk na het eten van zelfgemaakt voedsel. Ze heeft level 10 koken, is geen vegetariër en niet zwanger. Aan wat kan dit liggen?
Ik heb het zelf al gevonden… Omdat ik een beroemdheid ben van niveau 5 ben ik gewend geraakt aan eten van uitstekende kwaliteit. Iets anders maakt me misselijk 
Waarom ruimt die au pair niks op?? Kan ik hem commando’s geven of gaat dat niet? Echt een irritant mens.
Ja idd en het is niet omdat je level 10 koken hebt dat je daarom altijd uitstekende maaltijden maakt, blijkbaar. Dus mijn sim loopt vaak na iedere maaltijd naar een struik om over te geven.
Ik ga dit nu doen
. Ben de rags to riches serie van Clare Shioban(?) aan het kijken op YouTube en ben helemaal geïnspireerd haha.