Ik heb ook een huisje gerenoveerd in Sulani, waar de huidige familie waar ik mee spel nu in woont. Zelf heb ik de buitenkant, woonkamer en keuken/eetkamer gedaan en mijn vriend wilde heel graag de slaap- en badkamer doen en hij is er heel trots op
Mijn sim ging zonnebaden en toen ging ik met mijn andere sim een grapje voor de zonneliefhebber (ofzoiets) uithalen, nu ziet ze er zo uit haha:
Heel leuk!!!
Mooie cc ook!
Ik had net een grafsteen in mijn inventaris en wilde die in de tuin neerzetten en nu kan ik hem nergens meer vinden. Iemand enig idee waar het naar toe is?
Hmm nooit zelf gehad. Maar heb je in beide inventarissen gekeken? De persoonlijke en de huisinventaris.
Ja! Niets! Het stond dus eerst wel in de persoonlijke inventaris. Ik kreeg net bezoek van zijn geest
Ik zou niet weten hoe. Ik wilde het in de tuin plaatsen zoals ik dat wel eens doe met groente vanuit de inventaris.
Mijn Sim heeft als doel Muzikaal Genie en moet nummers schrijven en patenteren, en dat doe ik nu steeds maar dat is niet te zien bij het doel, die blijft op 0/4 staan… weet iemand hoe dat kan? Ik heb dus al meerdere nummers geschreven en gepatenteerd
Ik geloof het niet. Het was een urn, toen zette ik het in de inventaris en werd het een grafsteen. Die wilde ik dus buitenzetten, maar dus is dus kwijt. Ik ga het huis eens afzoeken😅
Klinkt leuk! Ik ben voor! Ik heb alleen nog nooit challenges gedaan, dus wat regels en algemene afspraken is wel handig
Is patenteren hetzelfde als opsturen via de brievenbus? (Ik speel in het Engels) Dat werkt bij mijn Sim.
Kan je met een cheat instellen volgens mij. Ik vind het ook leuk om mee te doen! Inderdaad nog nooit een challenge gedaan vanwege de vele regels maar met eigen regels wil ik het wel proberen.
Ik heb het een keer zelf gedaan en met de cheat ‘money 0’ al m’n geld op 0 gezet. Je kunt opzich best op straat leven, op bankjes slapen en eten wat anderen achterlaten op een barbecue ofzo. Ik ging toen sparen (dmv vissen en dingen verzamelen en dan verkopen) voor een schildersezel. Als je goed wordt in schilderen gaat het dan best snel!
Ja dat wel! En steeds 1 voor 1 na te sparen meubels neergezet zonder muren enzo. Sims plassen dan wel gewoon gelukkig haha.
Lijkt me leuk om te doen! Vooral als het niet al te veel regels heeft ja haha
Ik weet niet nog zeker of ik op korte termijn tijd heb om mee te doen! Challenge klinkt wel echt heel leuk.
Regels die ik kan bedenken:
- geen cheat gebruiken om je behoeftes mee te vervullen
Ook geen cc/cheats gebruiken die je andere voordelen geeft (sommige cc is maar 1 simoleon, cheats voor skills etc)
Ja is hetzelfde, maar is inmiddels opgelost! Ze had het hoogste niveau in zingen en schreef dus songteksten, ik dacht dat dat hetzelfde was als nummers schrijven maar dat is dus niet zo. Inmiddels ook hoogste niveau piano en daarmee is het wel gelukt!
Ah lijkt me echt leuk maar ik ga morgen op vakantie! Dus als we het later nog een keer doen ben ik van de partij