Simstopic #1

:sweat_smile:

12 likes

Ik zie bij sommige downloads staan “turn laptop mode off”. Wat doet dat met het spel? Is dat echt nodig?

Ah oke! Maar wordt het spel trager als je die modus uitzet oid?

Ahhh door dat introfilmpje dacht ik dat dat wel kon. Zo jammer. :pensive:

Ik ben het jungle avontuur begonnen, is dit hoe het moet? :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha wow! Ik had eerst iets meer dan nu, want ik merkte dat mijn game er best langzaam van werd, en heb toen uit alle sets die ik mooi vond alleen maar de items in mijn mods folder gedaan die ik gebruik, en heb nu 2 GB aan custom content

Ik heb ook alweer twee nieuwe sims gemaakt haha. Hij is een kind van het eiland en zij een kind van de zee. Ze wonen in het huisje aan zee naast het strand van Sulani. Voor nu zijn het gewoon vrienden, ze zijn pas net jongvolwassen en gaan nog even van het vrijgezellen leven genieten. Later ga ik wel een koppel van ze maken denk ik!


(Dat zwevende biertje, lol)

4 likes

Oh ik zou soms zo graag weer sims spelen. Echt veel gedaan vroeger, maar zo verslavend.
En werkt niet op een mac toch? :crazy_face: (of kan ik dat niet meer als excuses gebruiken?)

Ik heb een paar dagen geleden Dine Out gekocht, maar het restaurant werkt nog niet zo goed. Ik kreeg mijn eten en een andere gast pakte het gelijk af! En daarna kreeg ik ook geen hoofdgerecht of dessert meer… ben uiteindelijk van ellende weggegaan, krijg ik een bericht dat ik niet betaald heb. :unamused:

Ik kan die zeeweer niet vinden :unamused:

Werkt zelfs op mijn paar jaar oude Macbook air :wink:

1 like

@HvO @coffeebreaks

image

4 likes

Er is ook een grot rechtsboven op de kaart waar je kunt exploren, daar heb je ook een kans om het te krijgen.

Edit:


Mijn zeemeermeid

9 likes

:see_no_evil: Ik het nu ook alleen aangezien origin die gratis actie had een paar week terug. Durfde het eigenlijk ook niet aan. Kwaliteit is ook niet super, alle instellingen staan op ‘low’, maar het werkt wel. Ik denk ook niet dat ik extra uitbreidingen moet gaan installeren :see_no_evil:

2 likes

Ik heb Island Living gisteren gekocht! Heb maar een half uurtje kunnen spelen, maar de wereld ziet er echt heel mooi uit. Het loungen op die stoelen vind ik wel een beetje gek. Sims kunnen helemaal niet praten of lezen (alleen drinken) en ze kijken een beetje doods voor zich uit…

Hoop morgen meer tijd te hebben :grin:

2 likes

Dit had ik gister ook!! Mijn sim had haar bord nog niet leeg en ineens pakt een ander dat bord en gaat naast de tafel dat bord staan opeten??? Haha vet vaag

1 like

Ik ga nu dit huis een beetje ‘pimpen’

Heb de familie iets aangepast en ga er nu een gezin van maken, het huis iets moderniseren maar wil wel proberen om in dezelfde stijl te blijven inrichten :smile:, en binnen het budget blijven wat de familie al had.

Ben benieuwd, laat je zien wat je ervan maakt? :innocent:

1 like

Jawel, zelfs op mijn imac uit 2009 werkt het :scream:

1 like

Mijn spel buggt de hele tijd :tired_face:
Had een peuter en die wilde niet eten en stapte telkens zn bed uit omdat ie een speeltje in zn handen had, maar die zat niet in zijn inventaris dus kon niks😫