Oh deel hier alsjeblieft wat je krijgt, als je het op de nieuwe manier gaat spelen, leuk om te zien/lezen vind ik!
Heb dit topic super lang niet meer geopend dus heb heel veel reacties in te halen, maar vind het wel leuk om allemaal te lezen. Dus`niet schrikken als je opeens een like van mij ziet van een post van maanden geleden. Heb ook heel veel dingen gedownload die jullie hier hebben gedeeld en geniet echt van de āchallengesā die hier onderling worden gehouden, heel leuk om te zien!
Ik ga nu beginnen met the newcrest challenge. Dan begin je met 1 persoon in newcrest en ga je eigenlijk een hele stad opbouwen. Ben er al vaker aan begonnen maar hopelijk maak ik het nu eens een keer af.
Screenshots
Voor de geinteresseerde hier mijn huisje tot nu toe, moet nog wel veel aan gedaan worden maar heb geen geld meer. Wilde een beetje een āhippieā-achtige vrouw maken. Het is de bedoeling dat dit uiteindelijk het park wordt en zij is tuinier en maakt bloemen etc voor dat park.
Haar kapels is op de fotoās blond maar was een foutje in mijn CC.
Sorry, is een heel verhaal geworden. Hopelijk gaat alles goed met de fotoās.
Origin heeft weer korting op uitbreidingspakketten! Alleen niet op island living helaas. Ik heb net Aan het werk gekocht! En twijfel nog over Word beroemdā¦
Vind het zelf ook een leuke challenge! Hier staan alle regels:https://buildnewcrestchallenge.wordpress.com/about/. Elke generatie heeft een ander doel zodat uiteindelijk de gehele stad is vervult met een bieb, fitnessruimte etc. Ik zelf houd mij wel aan de generaties die worden opgelegd maar houd mij niet aan alle regels, ik ga bijvoorbeeld wel de stad uit.
Slim om het in de stad van Eilandleven te doen! Die is heel mooi en kan je mooie dingen bouwen. Vind de challenge leuk wat je bouwt veel maar ook veel zelf aan het spelen zeg maar.
Ziet bij jou ook het opstarten en het menu er anders uit?
Ja, dat is ook veranderd. Ik vind het nogal lelijk eigenlijkā¦
De nieuwe functie in Create a Sim vind ik wel een leuke toevoeging!
Oo dank je! Dacht even dat er iets mis was met mijn spel haha. Vind de update ook best lelijk @Amaura. Maar de opties verder klinken wel heel leuk, ga het vanavond spelen!
Ik ben net verhuisd en heb nog heel slecht internet maar deze update klonk zo leuk dat ik nu in de Starbucks zit om hem te downloaden haha
Zal ik Eilandleven kopen of Aan het Werk? Ik heb nu alleen Huisdierenā¦
Eilandleven!
Ik heb eilandleven gekocht, jungle avonturen en perfecte patio accessoirespakket voor ā¬50 samen!
Edit: ik heb een bestelbevestiging maar de game staat niet op mijn origin. Alles al geprobeerd : opnieuw opstarten, origin opnieuw downloaden
Ah door dit topic heb ik ook weer de sims gekocht en geinstalleerd, helemaal zin om te spelen
Oeh! waar heb je deze deal gevonden?
Volgens mij kun je via origin zoān bundel maken zelf. Dus een expansion pack, game pack en accessoires pack voor ā¬50. Toch?
Ohja gevonden! Ik zie ook dat je van die keys kan kopen voor minder dan 20 euro omg.
Ja precies dit!
Dat is al vaker in dit topic besproken en dat moet je eigenlijk echt niet doen. Dat gaat vaak om gestolen keys van anderen. Dan kun je nog beter gewoon illegaal downloaden.
Ik was gister nog even aan het Simsen met mijn sim in de stad. Ze speelde in haar gamesimulator om even over twaalven 's nachts, vervolgens komt de buurman boos aan de deur dat ze teveel herrie maakt.
Ok, mijn sim probeert hem te kalmeren, krijgt een drankje in haar gezicht gegooid (!), staat op het punt van omvallen en gaat slapen in de logeerkamer. Vervolgens komt de buurman binnen (!!) en gaat op die gamesimulator spelen VLAK NAAST HET BED (!!!) om 02.00 's nachts en mijn sim slaapt gewoon door hoezo had hij er dan aan de overkant vd hal zoān last van haha!
Overigens is er uit hun appartement ook altijd heel veel overlast en als ik dan aanklopt omdat de peuter er hysterisch van wordt dan moet ik me niet aanstellen, double standards much? š¤·š
Ik las juist dat ze dat niet meer doen.
Mijn sim wordt altijd misselijk na het eten van zelfgemaakt voedsel. Ze heeft level 10 koken, is geen vegetariƫr en niet zwanger. Aan wat kan dit liggen?