Mijn oude laptop doet het officieel niet meer en stiekem ben ik blije want nu heb ik een laptop uitgezocht waar de Sims het ook in hoge kwaliteit op zou moeten doen.
Over een paar dagen ga ik dus weer enthousiast starten!
Ja, maar omdat ik eerst geprobeerd heb hem opnieuw te installeren is alles wel echt weg. Toen dat niet werkte heb ik eerst verder gezocht en het is dus nu gelukt, maar moet wel opnieuw beginnen. Op zich niet heel erg hoor, kon weer een leuke nieuwe familie maken.
Ah gelukkig!
Wel een irritante fout, ik hoop dat het wel gefixt wordt.
Leuk! Heb de laatste tijd weinig inspiratie voor leuke huizen of nieuwe Sims 
Zo leuk! Zat echt te wachten op University. Vond dat in Sims2 zoān leuke toevoeging!
Okeeee ik denk dat ik de Sims toch maar weer terug op mijn computer zet 
15 november komt ie!
Ik ga hier zo erg intrappen weer. Op de trailer ziet het er best karig uit maar toch wil ik het.
Ik heb sinds kort Plumbella ontdekt op youtube en ik vind dat ze echt leuke filmpjes maakt maar soms versta ik haar niet. (Ze praat heel Brits? denk ik.)
Weet iemand misschien of je een kraampje bij je huis kunt maken en bv schilderijen kunt verkopen als je NIET de uitbreiding Aan het werk hebt? Dus met het basisspel?
Ik heb het zojuist in een opwelling aangeschaft dus ik zal je over een aantal uur een review geven.
Ok, dankjewel!
Welk pakket vonden jullie leuker/meer toevoegen, Eiland leven of magie? Mag er eentje kopen van mezelf! Ze zijn nu allebei ā¬19,99
Leuk kan echt niet wachten tot de universiteitsuitbreiding er is! Speel nu ook weer heel veel, en merk dat ik eilandleven toch wel erg leuk vindt. Magic vind ik ook tegenvallenā¦
Ik ben ook gezwicht voor eilandleven, vind die builds altijd zo mooi op het water!
Ik zet dan vaak de ondertiteling aan!
Is Eilandleven leuker dan dat pakket waarmee je beroemd kan worden?
Ik vind van niet eerlijk gezegd! Beroemd worden beĆÆnvloedt ook heel de gameplay en kun je ook goed ādelen van gebruiken/spelenā als je bijv gewoon tuinman wordt.