Ik heb het zelf al gevonden… Omdat ik een beroemdheid ben van niveau 5 ben ik gewend geraakt aan eten van uitstekende kwaliteit. Iets anders maakt me misselijk
Waarom ruimt die au pair niks op?? Kan ik hem commando’s geven of gaat dat niet? Echt een irritant mens.
Ja idd en het is niet omdat je level 10 koken hebt dat je daarom altijd uitstekende maaltijden maakt, blijkbaar. Dus mijn sim loopt vaak na iedere maaltijd naar een struik om over te geven.
Ik ga dit nu doen . Ben de rags to riches serie van Clare Shioban(?) aan het kijken op YouTube en ben helemaal geïnspireerd haha.
Sorry voor mijn driedubbel post. Ik zal hierna ophouden haha.
Is het normaal dat het zo makkelijk gaat? Heb best wel wat duurde dingen gevonden met graven, in prullenbakken en met oogsten en heb nu al dit… en nog 342 simleons over.
Ik vind deze plant echt hilarisch. Heb nooit veel gespeeld bij de Sims 4, alleen gebouwd. Nu echt aan het spelen -nog steeds met de rags to riches kavel- en kom door mijn natuur doelen echt veel nieuwe dingen tegen. Dit is mijn vleesetende plant en op de achtergrond zie je mijn toverboom. Ik heb ook al geleerd dat je in een plantsim kan veranderen maar dat heb ik nog niet gedaan.
Volgens mij kun je in bouw modus een kamer selecteren en dan zie je die witte pijlen. Vervolgens kun je dan je kamer omhoog slepen zodat er een fundering ontstaat.
Als je in bouw modus de G indrukt verdwijnen de rasters.
De mooiste screenshots maak je in speelmodus en tab indrukken. Je kan de met het scrolwiel van je muis in en uitzoomen. En met de muis kun je ook de camera naar links en rechts bewegen. Ik maak dan vaak printscreens.
Ohhh die bouwmodus wil ik in de sims!!!
Oo ik ben benieuwd! In de reacties wilt iedereen university Hoop ook echt dat die nog een keer komt.
Wooooow, ben benieuwd! Was mijn favo uitbreiding in sims 1.
Weet iemand hoelang de orgin sales gemiddeld duren? Ik wil wat uitbreidingen (50% korting!!) maar ik kan ze eigenlijk pas weer kopen als ik mij loon heb gehad.
Ik geloof meestal een of twee weken? Durf het niet met zekerheid te zeggen.
Voor diegene die door het fimpje het willen zien; niet lezen:
Tovenaar/Harry Potter achtig dus. Ben benieuwd. Las dat de wereld even groot als Forgotten Hollow zal zijn + iets extra’s.
Oeeeeeee leuk!!
Oh leuk! De muziek is van Sabrina dus misschien ook beetje daarop geïnspireerd. Ik wil ook wel graag university dus baal ook wel een beetje
Er komt nog een uitbereidingpakket dit jaar, waarschijnlijk net als vorig jaar in okt/nov. Hopelijk dan eindelijk inderdaad
Ja hoop ik ook! Wel echt veel in 1 jaar. Koop deze waarschijnlijk ook wel. Zoveel geld uitgegeven al aan deze shit haha
4u lang mijn nieuwbouwhuis nagemaakt, ingericht, tuin aangelegd… Komt mijn vriend binnen: heb ik alles door elkaar gehaald hahaha help.
Misschien moet ik me iets meer verdiepen in ons huis ipv te Simsen.