Oke, ik voel me nu echt zo zo zo dom. Ik ontdek nu pas, na jaren simsen, dat er een eraser tool is voor terrain paint Ik was dus altijd opzoek naar de standaard-gras paint, die ik dus nooit kon vinden. Ik ga me schamen in een hoekje.
Waar kan je dat vinden? Ik doe altijd precies wat jij zegt😅
Bij terrain paint zie je in het submenu links in het midden een gummetje. Als je die selecteert en dan over de gebieden gaat die je wil resetten naar de originele kleur ga je gommen.
Ik ga eens kijken, dank je wel!
Even wat polletjes omdat ik daar zin in heb…
- Ik heb alleen het Sims 4 basisspel
- Ik heb enkele uitbreidingen (packs/expansions/stuff)
- Ik heb er veel
- Ik heb alle uitbreidingen
0 stemmers
- Het leukste aan de Sims vind ik het bouwen
- Het leukste aan de Sims vind ik het spelen met m’n Sims zelf
- Ik vind beiden even leuk
- Ik vind iets anders het leukst, namelijk…
0 stemmers
- Ik kijk wel eens tutorials, maar doe er niets mee
- Ik kijk wel eens tutorials en bouw ze dan ook na
- Ik kijk nooit tutorials
0 stemmers
- Ik speel wel eens challenges (100 baby’s, no money enz)
- Ik speel nooit challenges
- Wat zijn challenges?
0 stemmers
- Als ik speel gebruik ik meestal cheats
- Als ik speel gebruik ik meestal geen cheats
0 stemmers
Ik bouw geen hele tutorials na, maar heb bijvoorbeeld met daken bouwen wel wat tips opgedaan uit verschillende tutorials
Oh Ja, dat doe ik ook idd. Meestal niet het hele gebeuren. Telt ook, vind ik
Ik doe meestal de rags to riches challenge en zo gauw ze iets van een huisje hebben kunnen bouwen verlies ik mijn interesse en ga ik weer een nieuwe Sim maken.
—-
Ik vind de taken in cottage living best nog lastig trouwens. Jullie ook of ligt het aan mij Heb weinig tijd om te simsen trouwens maar krijg er nu weer zin in.
Sims maken vind ik het leukst
Over tutorials gesproken, ik heb er vandaag enkele gekeken om mijn bouwskills te verbeteren.
Vind het echt leuk om te zien hoe ik met deze sims begonnen ben in een rags to riches challenge. Tegenwoordig verdient ze haar geld met sapjes brouwen en die verkopen via haar verkooptafel, werkt ze drie dagen per week als professioneel kunstenaar en vult ze de overige dagen met schilderijen maken en dit verkopen. Vandaag had ze meer dan 250.000 moneys dus besloot haar huis te upgraden. Ben nog steeds niet echt een pro in bouwen, maar het is beter dan het blokkenhuis wat ik hiervoor had.
Moet nu eigenlijk nog het huis van binnen decoreren maar ze kan lig de basics doen dus dat komt ooit wel. Next up: tutorials kijken en een leuke tuin bouwen.
Ik zou sims maken ook heel leuk vinden als je niet elke keer die make up weer opnieuw moet samenstellen
dat vind ik echt zo vermoeiend
Echt zo. In de sims 3 kon je dat locken toch?..
Oh wat gaaf! Dat dak, en die pergola. Echt goed gelukt zeg. Ik vind landscaping echt het tofst om te doen eigenlijk. Heb nu ontdekt hoe ik een waterval kan maken!
In de spoiler wat screenshots van mn huidige build. Ben echt wel tevreden.
Heb vanmiddag een tutorial zitten kijken over hoe ik een lama/koeienstal kan tweaken, maar dan moet ik eerst een mod installeren. Even kijken of ik daar uit komt. Verder vraag ik me echt af hoe mensen wijs worden uit het DEBUG menu, want ik ben een half uur aan het scrollen naar een ding…
Zijn er ronde zwembaden?
vet leuk!! gallery
Nee, maar je kunt het maken! Heb je wel cheats voor nodig, en een debug item. Ze kunnen er daadwerkelijk in zwemmen! Als je interesse hebt kan ik de tutorial wel even opzoeken voor je!
Slim gedaan zeg! Ik heb helaas geen tijd om te simsen op het moment, maar ik kijk hier gewoon af en toe mee
Oooh een waterval. Ik weet wat de volgende tutorial die ik na ga bouwen wordt haha. En idd wat heb je een mooie tuin ervan gebouwd!