Deze save is geweldig! Hopelijk komt die High School pack snel, want in combinatie met deze save gaat het voor veel drama zorgen
Ik heb fases waarin ik bouwen leuker vind en fases waarin ik spelen leuker vind!
@Harrrie @DelilahBard wauw allebei echt supermooie huizen!
Ik ga maar weer eens beginnen. Ben het hele weekend alleen, dus simsen afwisselen met lekker chillen denk ik. Zijn er nog leuke youtubers die de laatste tijd toffe videoās maken? Qua inspiratie enz?
Als je sims voor pc hebt en op playstation wil spelen, moet je dan alles opnieuw kopen voor playstation?
Helaas wel
Sjeeezzz hier zit wel heel weinig werk in. 1 lot staat zelfs leeg?
Anyway ik vind occult sowieso niet leuk dus ga deze pack zeker niet kopen.
Er zitten wel vaker lege lots tussen toch? Maar verder eens dat dit wel weinig is
Wat stomš ik dacht ga het eens proberen op Playstation, maar ga niet alles opnieuw kopen natuurlijk
Ja, maar als je al maar een wereld hebt met maar 5 lots is dat toch echt een beetje zielig⦠Had er dan nog een starter home op gezet ofzo.
5?? Zijn er dan ook maar 2 townie gezinnen ofzo? Hoe krijg je dan een leuke pack?
Game packs hebben nooit grote werelden en ik denk ook niet dat dat erg is aangezien guruās niet bepaalde bekend staan om hun bouwskills. Hebben we straks weer huizen zonder wc of trapā¦
Een Newcrest 2.0 zou wel fijn zijn
Jemig. Kwam net dit filmpje tegen: UNDERCOVER OP ROBLOX EN SIMS - VRIJE VOGELS - YouTube
Wat bizar en vreselijk dat er mensen zijn die op deze manier dit spel spelen.
Holy shit
Voor zover ik weet doen de guruās en de maker van WW er alles aan om dit te stoppen
Alleen wel jammer dat de bug waarin je een relatie met je peuter kan hebben nog niet opgelost is
Maar dat argument slaat als een tang op een varken. Het is juist bewezen dat deze dingen de eerste stappen zijn die leiden tot meer. Hier begint het juist mee, en dit zo veel mogelijk blokkeren is hartstikke belangrijk.
Ja hij zei in dat filmpje ook dat je een permanente accountban krijgt. En terecht natuurlijk.
Plus het is, hoe je het wendt of keert, een kinderspel
Oh jongens, hier word ik misselijk van zeg
Dussehhh iemand nog leuk gespeeld? Bob van Eliza gered?