Get famous, gebruik het eigenlijk nooit omdat ik dat hele systeem rond beroemd zijn irritant vind.
Is ondertussen wel gecanceled, maar wat als ze het nieuw leven in gaan blazen. Op de Universal Lot zijn namelijk Sims graffiti gespot
Hahaha oh wat erg
Niet echt spijt, maar ik heb een paar maanden terug get together gekocht en gebruik die clubs eigenlijk niet omdat ik ze vergeet. Maaaar ik heb ook minstens een jaar discover university gehad zonder te gebruiken, en die gebruik ik nu juist heel veel dus er is nog hoop.
Ik heb echt spijt van Dine Out, de gameplay werkt niet goed, na uren hebben mijn Sims nog geen eten en gaan ze andermans eten pakken😂. Dus daar doe ik niks mee.
Voor de rest nergens spijt van eigenlijk, maar ik heb ook lang niet alle pakketten.
Seasons en Cottage Living zijn echt mijn favorieten! En City Living voor de festivals.
Precies dit soort dingen van sims 3 mis ik in sims 4! Hoop dat zulke gameplay wel weer terugkomt in 5 want dat was zo leuk, vond in 3 alles veel beter geïntegreerd met elkaar.
Wow ik was die gamepack vergeten, maar die werelden waren zo leuk. Sowieso de werelden in de Sims 3. Vind de sims 4 veel beperkter voelen in gameplay ten opzichte van eerdere versies.
Mijn favoriete sims was sims2. Het verhalen vertellen ging daar veel makkelijker met de EA-huishoudens die al geschiedenis en banden hebben. Nu begin je met je eigen sim en speel ik zelden met de Kerkhofjes en Plezantjes. De karakters en tijdlijnen kloppen ook niet meer. Gewoon zonde. Voor mij hoeven de occults niet. Ik wil gewoon soapje spelen met leuke huizen en drama zoals de buurvrouw die het doet met de werkgever etc.
Toen kreeg je ook een erfenis toch als opa, oma of ouders dood gingen? Of was dat 3?
Nee 2!
Ben benieuwd naar de Sims Summit!
Ik ook! Als Sims 5 niet wordt aangekondigd, mag ik van mezelf een nieuwe expansion kopen haha.
Ik zag net mijn poll weer, en @ mensen die op cottage life of city living hebben gestemd: wat is er zo leuk aan die packs? Of is de rest gewoon minder leuk dan die
Cottage living vind ik de wereld heel leuk en dorps aanvoelen. De kleine challenges die je kunt doen (dingen aan buurtgenoten vragen, wol en melk aan de boswachter of whTever geven) vind ik leuk, maar het leukste vind ik de wekelijkse wedstrijden waarin je je mooiste taart of je beste lama mee moet nemen!
Beiden hebben en dynamische wereld waarin altijd wat gebeurt. Veel andere werelden voelen zo leeg.
Oeeh spannend! Ben heel benieuwd wat ze bekend gaan maken Al blijft het wel de Sims… dus kan het ook weer zwaar tegen gaan vallen
Ja wel eens!
nou ik snap niks van die livestream
Jaa ik win bijna altijd. Met een zeldzaam item van de hoogste kwaliteit.
@fuji ik vind beiden heel leuk omdat je er zo divers mee kan spelen én bouwen ook heel leuk is.
Ik kijk niet. Wil je updates geven of waar kan ik dat vinden?
op youtube!
Heb het al uitgezet, ze kondigden 2 packs aan. misschien komt er nog wat hoor.