Of we richten een FF Sims clubje op
Simcity 2014 was echt zoooo slecht. De server deed het de eerste dagen niet en daarna liep het niet soepel. Ook was de gameplay door het online gedeelte heel erg versimpeld. Na een jaar hebben ze de stekker eruit getrokkeb.
Net als Project Olympus (de Sims 4 voorganger) was.
Edit: De Sims Online had me wel leuk geleken. Dan heb je een aparte game om online te spelen en de normale game om los te gaan met cc en gekke verhaallijnen
Onee dat voorspelt niet veel goeds⦠Ik zie het ook niet echt voor me moet ik zeggen. Misschien de sims zoals we het kennen en dat je dan met een huishouden naar een andere wereld kunt reizen die online is. Waar je dan huishoudens van andere spelers kunt ontmoeten? Wordt wel chaotisch ben ik bang
Soort habbo hotel! Lijkt mij best lachen. Hoop wel dat je dan inderdaad kan kiezen voor online of offline.
Ik heb gister cottage living gekocht en wat een super leuke uitbreiding is dat dat vind ik altijd zo jammer bij een nieuwe sims, dat je dan weer met het basisspel begint en moet wachten op bijv. Seizoenen etc. Dus ik blijf Sims 4 lekker lang doorspelen tot er wat meer uitbreidingen zijn voor 5
Ik hoop dat 5 weer wat meer als 3 word. Als in een open wereld etc. 4 heeft me nooit zo kunnen pakken als zijn voorgangers.
Idd mis die open wereld ook sims 3 was mijn fav
Online lijkt me best leuk! Samen met vriendinnen simsen enzo, of als je ergens naartoe gaat dat die sims serieus andere mensen zijn. Ik zou denk ik alleen geen chatfunctie ofzo willen.
Die is leuk he! Mijn fav.
Heb zolang niet meer gesimst
Ik vind de semi open worlds van Sims 4 ook wel fijn. Genoeg ruimte om te verzamelen en ontdekken en sneller laden.
Zo balen dat ze Sims 3 Isla Paradiso nooit hebben gefixt. Die wereld doet het niet
Maar ga jij dan net zo vaak naar openbare ruimtes als in Sims 3, of gebruik je die sowieso niet echt? In Sims 3 waren mijn Sims bijna nooit thuis en nu zijn het echt weer kluizenaars
Maar is het echt dat de Sims 5 dan wordt aangekondigd? Was het een ābetrouwbareā lek? Want ik had echt verwacht dat dat nog wel een paar jaar zou duren. Al ben ik wel benieuwd hoor! Hoop zo dat alles dan gewoon gelijk goed is of snel gefixt wordt. Een Sims spel spelen zonder bugs is echt mān droom haha
Er zijn al 2 jaar vacatures voor de Sims 5 en nu komt Simsfest oid met een grote aankondiging. Dus we zullen zien.
@Fuji iets minder, maar ik vond openbare ruimtes in de Sims 3 ook niet zo leuk juist door de open wereld. Er kwamen nl te weinig sims bij mij op al die plekken af
Ik vind deze polls altijd leuk dus gooi hem er weer in, sorry als hij recent nog is geweest en ik heb hem gemist!
Wat is je favoriete pack (max 3 per poll)
Expansion
- Get to work
- Get together
- City Living
- Cats & Dogs
- Seasons
- Get Famous
- Island Living
- Discover University
- Eco Lifestyle
- Snowy Escape
- Cottage Living
- High School Years
0 stemmers
Game Pack
- Outdoor Retreat
- Spa Day
- Dine Out
- Vampires
- Parenthood
- Jungle Adventure
- Strangerville
- Realm of Magic
- Journey to Batuu
- Dream Home Decorator
- My Wedding Stories
- Werewolves
0 stemmers
Stuff Pack
- Luxury Party
- Perfect Patio
- Cool Kitchen
- Spooky Stuff
- Movie Hangout
- Romantic Garden
- Kids Room
- Backyard
- Vintage Glamour
- Bowling Night
- Fitness
- Toddler
- Laundry Day
- My First Pet
- Moschino
- Tiny Living
- Nifty Knitting
- Paranormal
0 stemmers
City Living is the best! Ik zou Eco Lifestyle ook wel willen kiezen, maar ik gebruik de gameplay te weinig. Maar Knox
Seasons blijft toch mān all time favourite denk ik. Vind de verschillende seizoenen en feestdagen echt veel toevoegen en ik zou het echt missen als ik dat niet meer had. De evenementen van city living vind ik heel leuk en ik gebruik de clubs van get together echt heel vaak.
Van eco lifestyle gebruik ik de gameplay bijna niet maar alles uit de build mode echt regelmatig. Zelfde bij dream home decorator en nifty knitting. Love die build and buy.
Ik heb echt spijt dat ik het weerwolven pack gekocht heb. Het enige wat ik gebruik is die ene spiegel met die maan. De gameplay vind ik ook helemaal niet zo leuk. Zonde van mān 20 euro haha.
Nog meer mensen die spijt hebben van het kopen van een uitbreiding?
Ja my wedding stories het had zo leuk kunnen zijn, maar het werkt nog steeds verre van optimaal bij mij
Hij was niet heel duur maar Romantic Garden was volgens mij mān allereerste pack naast de base game en die gebruik ik letterlijk nooit
Hahaha ja. Outdoor Retreat, Luxury Party, Backyard, Perfect Patio, Toddler, Spooky en Bowling Night
Omg wat als de 18e niet de Sims 5, maar de Sims film wordt aangekondigd
Simsā¦film?!