Simstopic #2

Pff wat een tegenvaller. Het grootste voor mij is wel dat ze met cc en mods gaan samenwerken. Ben alleen benieuwd naar de uitvoering daarvan.

Intern lijkt me dat niet zo gek als je in het “geheim” aan iets werkt, maar apart dat ze het naar buiten ook zo communiceren. Misschien om de sims 5 nog niet officieel te bevestigen?

Ben benieuwd welke packs er komen. Jammer dat ze daar inhoudelijk niets over hebben gezegd :frowning: Wordt waarschijnlijk nog een hoop €€€ uitgeven voordat de sims 5 een keer komt :eyes::eyes:

1 like

Misschien heb ik er op mijn PlayStation dan nog iets aan.

2 likes

Denk hetzelfde idee als de Sims 3 store

@mercurysummer de enige reden die ik kan bedenken is om share holders enthousiast te maken en overlopers van Paralives terug te halen.

Ik mis trouwens pack refreshes. Alleen Spa Day heeft die gekregen. Waarom niet Outdoor Retreat of Dine Out?
Waar blijft Journey to Batuu 2?!!

4 likes

Ik heb de SIms weer eens afgestoft en geinstalleerd, damn wat is er veel veranderd in het spel sinds begin release van Sims 4.
Anyhow, ik heb nu een Sim die evil wilt zijn. Nu heb ik een Sim genaamd Bob gemaakt en die naast haar laten wonen. Dus die ga ik volledig haten. Ondertussen is Nina een bish op social media en wilt Lilith de vampier iets te graag met mijn Sim hangen.

3 likes

Ik vind het echt heel grappig dat mijn sim iedere keer als ze gaat joggen een bord met eten meeneemt? :rofl: Ik probeer haar te laten afvallen maar zo gaat het niet lukken he vrouw

10 likes

Tijd om met Caleb te zoenen

3 likes

Oh dang, plot twist. Arme Lilith die al bij mij in woont. Bob en mijn sim zijn nu ook vrienden, niet voor lang want ze moet met een paar dagen weer werken. Dus in het weekend legt ze het nu bij😂

2 likes

Whooo!!! Ze gaan echt hun best doen!

2 likes

Yeeesss pastel is altijd leuk!

6 likes

Jaaa echt leuk voor een tiener kamer ofzo. Die clutter kit vind ik ook wel heel leuk! Ik hou ervan als mijn Sims huizen er een beetje geleefd uit zien

1 like

Voorheen werden er nog wel eens bouw challenges gedaan. Met van die lege blokken. Geen idee of ik dit duidelijk omschrijf :joy: maar heeft iemand nog zin om zoiets weer eens te doen?

Of wat was de hashtag mocht niemand daar zin in hebben? Ik dacht iets met Shell erin maar kan het niet echt vinden. Dan ga ik oude challenges doen!

7 likes

Ffshellchallenge?

Ik vind sowieso een FF bouw challenge heel leuk om weer eens te doen! Als het niet een te grote shell is want dat duurt lang

4 likes

Leuk! Ik ga morgen of woensdag eentje maken en dan voor een tiny house. Als iemand anders eerder tijd heeft vooral doen!

4 likes

ik ben benieuwd! ik wacht op jouw shell, vind het inrichten leuker :smiley:

1 like

Ik zit echt weer in zo’n periode dat ik een nieuwe uitbreiding nodig heb om het spel leuker te maken :smiling_face_with_tear: ik blijf uitgeven met dit spel

Ja ik kan niet wachten tot er korting is op het highschool pakket, ben er al zo vaak ingetrapt om het volle bedrag te betalen en dan was het meh, maar nu wacht ik hoor! Hopelijk met Black Friday

3 likes

Ik ben verliefd!

3 likes

Wat een leuke kit! Heb vandaag de hele dag gespeeld en ook deze kit gekocht :heart_eyes:

Zie trouwens op yt dat iemand een mod heeft gemaakt om dine out te fixen. Echt sad dat dit niet van ea zelf komt. Lijkt me zo’n leuke uitbreiding maar allen bugs houden me tegen.

5 likes

Ik heb die mod geprobeerd en vond hem tegenvallen. Duurde nog steeds lang voor Sims geholpen werden.

2 likes