Aah jammer. Dan sla ik het alsnog over. Vond restaurantleven zoo leuk
Die Sims are mean bug is echt vervelend! Ik speel nu met een familie waar ik generaties probeer te maken, maar het is onmogelijk om een relatie met iemand op te bouwen zonder elke seconde alert te zijn op alle autonome interacties
Werkt niet
Ik zie online nog dat autonomie uitzetten met MCC werkt, maar ik wil niet alleen hiervoor zo’n grote mod toevoegen
Die bug is toch al verholpen?
Die mod bestaat uit losse onderdelen, dus je kan er voor kiezen enkel het onderdeel toe te voegen wat je nodig hebt!
Er is een fix voor geweest maar die werkt schijnbaar alleen voor sims die je nieuw maakt. Ik heb er zeker nog last van en mijn spel is up to date!
Bovenste reactie is van EA dat ze ermee bezig zijn:
@fuji dat wist ik niet! Dan ga ik toch even kijken, thanks!
Ben nu mijn spel aan het updaten. ondanks dat ik nog steeds heeeeeeeel veel nieuws te ontdekken heb omdat ik jaren niet meer heb gespeeld, ik ben weer blij met de Sims <3
Ik ben echt een beetje inspiratieloos qua spelen. Ik begin elke keer aan rags to riches, maak veel geld met schilderen, bouw het huis af en begin dan weer opnieuw. Wat voor gameplay doen jullie normaal / vinden jullie leuk? Als ik kijk naar (bijvoorbeeld) not so berry challenges denk ik echt: mweh, weet niet wat ik dan moet doen erin om het leuk te maken. Ik heb eco lifestyle, snowy escapes (echt spijt van), en island living als expension packs. Als een extra uitbreiding het leuker maakt dan wil ik die wel kopen.
In de tussentijd, zie hier mevrouw Biet, die de buurman (waarvan de vrouw zwanger was) verleid heeft tot whoohoo’en en nu een kind heeft waar ze helemaal niet op zit te wachten. Haar geld verdient ze met groente verbouwen en schilderen (maar al haar groentes heb ik platgewalst voor haar huis). Next step: boeken schrijven in haar kantoor in de tuinkas.
Ik vind cottage living echt van toegevoegde waarde qua gameplay (ook qua cas en build trouwens, maar daar vroeg je niet om haha). Het verzorgen van de dieren voegt wat toe en het helpen van buurtbewoners ook. Ik wil er wel bij zeggen dat ik vaak met gezinnen speel, daar voegt het voor mij dus wat in toe.
Ik heb ook spijt van snowy escapes. Had die meteen gekocht toen die uitkwam omdat ik dol ben op sneeuw, maar heb er zelden mee gespeeld.
Same! Ik gebruik het wel graag voor vakanties moet ik zeggen.
Ik doe ook graag challenges qua werk: dus naar de top van welk werk dan ook. Miss kun je dat doen?
Ik ben nu met een get famous (ook die uitbreiding dus) bezig: een moeder is nu topactrice en ben nu haar tienerdochter aan het pushen om ook celebrity te worden (klinkt echt f*ed up haha). Maar zou er niet get famous voor kopen, maar je kunt eenzelfde principe toepassing op elke carriere.
Ooh ik onthoud cottage living even voor de komende sale. Vond het er ook al leuk uitzien op youtube.
@wompie dat klinkt oook wel als een leuk speeldoe qua werk dus denk dat ik wel weet wat ik komend weekend ga doen haha
Ik speel ook rags to riches stijl maar ik probeer dan altijd verschillende manieren van geld verdienen uit. Ik heb nu bijv een sim die alleen maar geld mag verdienen met instrumenten spelen. Of juist een sim die met cottage living eerst alleen vruchten etc mocht verzamelen en nu alleen producten mag verkopen die van zijn ‘land’ komen.
Ik doe dat ook, en dan gebonden aan een pack! Dus heb nu net rags to riches gespeeld met Get Famous (eerst geld verdienen door handtekeningen te verkopen en als acteur) en nu met ecoliving zelf dingen maken/in de containers verzamelen.
Wat valt de Black Friday sale tegen. Weerwolven 20% korting, MWS 25% en Journey to Babboe 30%.
Van Weerwolven snap ik dat die niet zo heel goedkoop is, want de nieuwste packs zijn altijd wat duurder.
Maar het is schandalig dat een pack, wat niet werkt, voor € 15 wordt verkocht. En een pack, waar zelfs Disney zich voor schaamt, voor € 14 verkocht wordt.
Rond 2014 - 2016 werden game packs voor € 10 verkocht en toen ging het slechter met de Sims 4 dan nu.
Oh en hebben jullie gelezen dat EA een samenwerking met Marvel is aangegaan? FFFFUUUUUCCCCKKK
De Sims heeft echt altijd dezelfde aanbiedingen, en aan de ene kant leef ik voor die consistentie, maar het is wel saai. Heeft iemand wel eens een uitbreiding voor goedkoper kunnen kopen? Ga jij nog iets kopen of had jij de meeste al?
Net zoals Star wars is het ook van Disney. Volgens mij ging ea ook wat marvel games maken (net zoals star wars)
Misschien nieuwe investeerder voor ea?
Wow, dat klinkt zo cool
De Star Wars deal met EA is stopgezet. Best vlak na de release van Babboe. Gingen ook geruchten rond dat Disney pissig was over de pack. Had daardoor verwacht dat Disney niet meer met EA in zee wilde. Helaas…
@Fuji ik was best benieuwd naar Weerwolven, maar ik heb er geen € 16 voor over. Ik speel niet vaak met occulten, maar ik vind de cas en bb wel leuk. Als ik hem voor een 10tje had kunnen krijgen, had ik hem gekocht. Net als MWS. Die is leuk, maar je hebt mods nodig om het systeem uit te zetten en dan is het best zonde om er € 15 voor neer te leggen. Ik hoop dat we ooit Babboe gratis krijgen.
@mercurysummer Ja idd. Love Marvel, maar ik wil echt geen Journey to Avengers Campus waar we tweederangshelden en slechteriken ontmoeten. Moet je Mickey Rourkes vogel zoeken als quest terwijl je She-Hulk tongt
@Hectometer Jaaa net als Sims 1!