De nieuwste kit is een ondergoed/pyjama kit
Dat is echt een van de laatste dingen waar ik op zit te wachten hahaha. I don’t care hoe mijn Sim eruit ziet als die gaat slapen Elke outfit besteed ik aandacht aan wanneer ik een Sim maak, maar als de default voor nachtkleding er een beetje okee uitziet denk ik vaak, primaaa
Ja idd! Al vond ik die slaapkamer en badkamer stuffpack van de Sims 3 wel echt geweldig, omdat die veel nieuwe pyjama’s en ondergoed had
Ik heb de Sims 3 nooit zo veel gespeeld. Sims 1 en 2 volop, oprecht bijna een verslaving. En toen weer opgepakt bij de Sims 4.
Ik heb wel de Sims 3 met best wel wat uitbreidingspakketen. Veel mensen houden echt van ts3 dus ik heb het ook een aantal keer geprobeerd te spelen maar ik blijf toch steeds terug komen bij 4.
Ik hoop echt dat de rest van de kits en de pack niet teleurstellen! Ook de base game update met de baby’s ben ik heeeeel benieuwd naar! Ik zit nu ziek thuis dus ik zou willen dat de nieuwe content er al was haha
Morgen update!!!
Wat gebeurt er de 31e dan?
Huh?! Geen idee
Het werd aangekondigd als 31/1
Dan is er een livestream!
Zin in!! Maar wel weer irritant om dan te wachten op mod updates
De mods zijn al op de hoogte door een melding van CurseForge. Dus hopelijk kunnen ze snel aan de slag.
Turbodriver houdt rekening met een grote update
Omg een update voor een livestream zou echt zelfmoord voor de Simsteam zijn hahaha. Al die bugs
Hun kunnen denk ik makkelijker een versie downgraden dan wij
Meestal als ze een laundry list posten (The Sims 4 Laundry List: January 10th, 2023) dan komt pak en beet 7 dagen er na release vand ie lijst. dat zou inderdaad dan vandaag moeten zijn.
ben benieuwd. Hopelijk lbijft mijn spel heel.
Hahaha zo slim schat ik ze niet meer in. Zeker niet na die MWS livestream
Ik kan eigenlijk niet meer spelen. Het is zo sloom geworden op de PlayStation.
Ik heb mijn bibliotheek al verwijderd, geen extra bestanden en mijn PS al een paar minuten helemaal uitgezet.
Lijkt erop dat ie niet komt vandaag:sob: de twee nieuwe kits zijn wel aangekondigd
Ik hou hoop
Wat een kutkits
Wel een update… geen infants
Als iemand nog eco living wil kopen maar de sale prijs alsnog te duur vindt, hij is nu voor 8 euro te koop bij amazon
Ik speel de NewCrestChallenge, maar kom er bij 1 onderdeel niet uit:
As their children age up into young adults move them out into the new neighborhood you created for them. Use the manage households, then create a new household and move them out that way, then they will get their $20,000 starting money.
Dit werkt bij mij niet? Je moet geld putten uit het huishouden dat je verlaat, nergens nieuw geld zegmaar.
Dinsdag nieuwe update en er is geen laundry list en de stream is 2 uur eerder dan normaal. Spannund