Simstopic #2

Dynamische stad, leuke appartementen (zeker vergeleken met die van Eco) en evenementen in de stad

3 likes

Ohhh ik heb echt geen spijt van cottage living. Vind het echt een hele leuke uitbreiding, ook met de klusjes die je kan doen.

7 likes

Sims is soms zo random. Heb nu twee keer achter elkaar een tweeling gekregen, terwijl ze niet de perks heeft.
Vervolgens is die man bang om dood tegaan. En legit een dag na geboorte van tweeling nummer 2, gaat hij dood. Oorzaak: van het lachen.

Note dat een paar dagen eerder er een vampier sim aanbelde en schijnbaar te lang buiten was en dood ging op mijn porch.
Echt dit spel😂

14 likes

3 of 4?

1 like

Sims 4 :relaxed:

1 like

Soms denk ik wel eens dat ik een functie per ongeluk uit heb staan ofzo, want ik heb dit soort echt nooit. Iedereen wordt oud, nog nooit een tweeling gehad of iets anders geks. Zelfs nog nooit de loterij gewonnen. Terwijl ik echt lang met dezelfde sims(generaties speel ook). Haha waar zijn mijn random simsacties?

4 likes

Volgens mij ben ik gewoon vervloekt. :joy:
De moeder van deze Sim, die kreeg uiteindelijk ook een tweeling. Deze sim heb ik toen geadopteerd want ik wist dus niet dat twee vrouwen in het spel ook kinderen konden krijgen. Schijnt dat EA Daar een optie voor heeft gemaakt.
Dus toen zat ik met een net geadopteerd kind, over de zeik dat mijn Sim vreemd was gegaan maar wanneer?? en uiteindelijk bleek het dus van de Sim te zijn waar ik mee speelde.

Echt de drama is real.

Ik heb gisteren ook nog eens best wat tijd gestoken in de voortuin en de achtertuin. (kleed en tafel op het dek die staan er omdat ik bezig was met de woonkamer. Toen had ik daar even geen inspi meer voor en toen ben ik met de tuin aan de gang gegaan.)
Normaal doe ik niets met de tuinen en laat ik dat, puur omdat ik er niet zo goed mee ben. Heb nu gewoon random dingen bij elkaar gegooid en ben best blij met het resultaat.

(Het valt me nu pas op hoe erg het huis er van vooraf uitziet. Tijd om dat te veranderen)

13 likes

Ik heb sinds deze week de nieuwste uitbreiding en moet zeggen, tot nu toe erg leuk! Het lukt me alleen niet om meer volgers op sociaal maatje te krijgen en kleding te hypen op trendi. Heeft iemand tips?

1 like

Ik weet niet of je hier wellicht nog iets aan hebt?

Met dat soort dingen kijk ik vaak op Sims fansites of bij YouTubers.
Ik ben de laatste dagen Vixella haar video’s op YouTube aan het bingen.
Heb echt het oldskool kerstvakantie sims spelen nostalgie gevoel.

1 like

Thanks! Die site had ik idd gevonden. Heb geprobeerd heel veel te posten, taggen en dms te sturen maar ik bleef op 82 followers hangen :pensive:

4 likes

Ondertussen ben ik ewer verder met mijn drama.
Geen idee waarom maar ik vind het leuk om te delen.
Tweeling nummer 1 is nu volwassen en heb daar de eerste de beste van genomen en hem een good guy plantenvriend gemaakt. Dus die is naar Cottage land vertrokken. Ondertussen bezig met de planten en met magie.

Overdag is hij een plantenvriend, in de avond is hij Douwe Bob.
Heb nu twee kinderen bij twee verschillende vrouwen.
Die twee vrouwen had ik toegevoegd aan het huishouden want dat leek me leuk voor die kinderen. Dus hij ging met de ene vrouw weer naar bed en toen kwam de ander binnen. Dikkkeeee drama.
Dus nu laat ik denk ik die twee vrouwen vertrekken en zijn moeder bij hem intrekken. Zo kan hij alsnog die kinderen zien en ik kan nog even met die moeder van hem spelen.
Echt, love deze drama.
Heel holland bakt is er niets bij.

Oja en ik heb iemand uit dat cottage stadje het huis uitgegooid zodat hij daar kan wonen. Had ruimte nodig voor het huis en zijn tuin. Dus ja. Binnenkort weer een make-over.

(Ondertussen ben ik dus een soort 10G begonnen waarbij ik dus steeds verder ga met een sim uit de volgende generatie. dan probeer ik om het leuk te houden ook wel echt andere traits/carrieres/interesses te creëren.)

18 likes

Toen ik klein was had ik wel eens CC in mijn spel maar dat trok mijn PC nooit.
Heb ik het altijd afgezworen. Nu zat ik van de week op Tumblr te kijken en daar zag ik zoveel mooie dingen voorbij komen dat ik nu langzaam aan CC weer aan het toevoegen ben. Wel liefst Maxis match. maar oo zoveel mooie dingen gevonden.

Ging net voor peuter/kinder spullen kijken en heb al 44 dingen gedownload. :sweat_smile:

5 likes

Dit is echt gevaarlijk :joy:

3 likes

Behoorlijk. ben nu alweer aan het scrollen.

2 likes

Ik heb zelfs een abo gehad op die sims resources site om veel te kunnen downloaden. Super leuk maar na een tijdje leken mijn sims nieteens meer op sims en ben ik gestopt

2 likes

oo jaa good old TSR.
Ik houd het wel echt bij maxis match. Met al het andere heb ik inderdaad ook zoiets van het lijkt niet meer op sims.

https://www.instagram.com/reel/CnPZVdNKLTH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

FUKKING FINALLY!!! GENERATIONSSSSSSS

6 likes

Jaaa better babies. Was al een hint naar in de eerste video. Eindelijkkk

2 likes

Ik ben zooooo benieuwd hoe ze dit gaan doen! Ik bereid me voor op teleurstelling maar ben toch wel excited hoor!

1 like

De baby objecten blijven, maar infants komt erbij. Dus dan wordt het: baby → infants → peuters

@Fixerupper ik hoop zo dat ze dit halfjaar goed besteed hebben. Vraag me ook af wat Maxis in Europa doet. Die zouden de bugs gaan fixen, maar nooit meer wat van gehoord.

1 like