Simstopic #2

Ik hoop oprecht op paarden :joy: zou me geweldig lijken, maar zal wel weer niet.

5 likes

Ik ben bang dat het dan net als die lama’s en koeien wordt en die gebruik ik ook nooit :sweat_smile:

Maar misschien komen ze als game pack?

1 like

16 maart nieuwe pack!

3 likes

Nieuwe EP ziet er so leuk uit!:heart_eyes::sob: boomhutten bouwen met je kinderen. Te leuk. En die wereld ziet er ook gezellig uit.

3 likes

Dus de infants update op 14 maart en het expansion pack op 16 maart. Dacht dat het EP wel eerder zou komen.

Ziet er wel leuk uit hoor zo wat ik snel zie!

Wel benieuwd wat er allemaal precies bij komt. Oh er staat al redelijk wat op de site. (Edit) Buy The Sims™ 4 Growing Together Expansion Packs - Electronic Arts

Maar poeh hé, dit hadden ze toch ook eergisteren erbij kunnen vertellen?

5 likes

Ooh dit lijkt mij een super leuke pack! Ook echt veel activiteiten zo te zien, zoals kids leren fietsen, nieuwe spellen en alle toddler dingen :heart_eyes:

2 likes

Ik ben benieuwd hoeveel korter peuters straks worden. Ik vind dat nu een lang fase.

Ik hoop dat er ooit nog iets qua lengte wordt gedaan.

2 likes

Je kan de levensduur in de instellingen korter maken! Weet alleen niet 100% zeker of je dat per levensfase apart kan instellen. Ik speel eigenlijk altijd op de korte levensduur. Duurt me veel te lang anders haha

2 likes

Nee kan niet, maar je kan wel een taart bakken en dan vroeger de verjaardag van je Sim vieren (kaarsjes uitblazen / helpen om kaarsjes uit te blazen). Dan groeien ze ook op.

2 likes

Weet ik natuurlijk allemaal. Sims en in gaan eeuwen terug.
Alles behalen heeft ook weer zijn voordelen in de peuterfase voor later.

2 likes

Dat zou wel echt super jammer zijn. Ik zou het vet leuk vinden om dan te fokken en te kunnen springen etc. Maar EA kennende :joy: ik vind de honden en katten ook maar matig in de Sims 4.

4 likes

Vandaag nieuwe gameplay trailer!

4 likes

Omg volgende week livestream. Dan zullen de gamechangers ook snel met filmpjes komen

2 likes

ziet er naar uit als een hoop toegevoegde gameplay wel. al had ik dit wel meer verwacht bij het generatie pakket wat ooit is uitgekomen. Vind het wel leuk dat het steeds meer een ‘echt’ leven lijkt te worden voor die sims.
(Al ben ik het nog steeds niet eens met EA’s verdien model, ik trap er toch wel weer in)

7 likes

Ik ben heel benieuwd wat het precies allemaal inhoudt. En of dat het werkt natuurlijk, dat blijft altijd de grote vraag…

Even snel gekeken maar het doet me een beetje (erg) denken aan de slice of life mod?

Gewoon Sims 2 2.0

4 likes

Ik ben benieuwd maar morgen. Hopelijk krijgen we wat meer nieuwe gameplay te zien en meer infants :blush:

2 likes

OMG zoveel nieuwe gratis BB! En omg Science Babies?!?!?!

En de baby’s zien er 10x beter uit

2 likes

Ja ziet er allemaal goed uit! Ook de likes en dislikes met interacties. Heel tof, ben benieuwd hoe het met spelen gaat. Want soms zijn de dagen te kort voor sims en duren sommige interacties zoooooo lang, dus met nog meer ben ik wel benieuwd hoe het speelt.

Bedoel daar mee dat je soms amper tijd hebt voor leuke dingen omdat ze doodmoe thuis komen, nog vanalles moeten en nog huiswerk maken… :sweat_smile: Ah voelt als het echte leven… :rofl:

4 likes