Simstopic #2

Ik gebruik bijna altijd cheats voor behoeften, maar denk dat ik dat de eerste paar keer met deze pack zonder cheats ga spelen

2 likes

Ja ik start altijd een spel met nee, whatever happens, geen cheats… 15 minuten later zit ik inderdaad in full cheat modus… Toch wel een beetje jammer ook…

Ben wel echt benieuwd!

3 likes

Ik vergeet dus altijd alle cheats behalve geld en objecten verplaatsen. Wat is de cheat voor behoeften?

1 like

Zijn verschillende opties voor, ik doe meestal testing cheats true activeren en dan met de shift knop als je op de sims of brievenbus klikt.

Ik spiek altijd hier weer…

2 likes

Testingcheats! De holy grail!

1 like

Heb even door de livestream zitten scrollen en er zitten echt hele leuke interacties nu bij. plus een hoop nieuwe leuke meubels etc.
ben benieuwd hoe irritant ik de interacties ga vinden met die infants en de familie leden.

2 likes

Life By You van Rod Humble en Paradox komt eraan! Zin in!

1 like

Ik moet iets te hard lachen om deze vraag :joy::joy::joy: Arme infants, net in het spel en mensen willen ze gelijk vermoorden :sweat_smile:

8 likes

Vanaf 18.00 early access footage :grin:

4 likes

UPDATE TIME!!!
3 GB wtf???

2 likes

:grimacing: Bij mij staat 19.89GB
Edit - oh nee, nu 3GB aan het downloaden. Dit gaat wel even duren.

2 likes

Ik ben al sinds 16u bezig mn laptop naar fabrieksinstellingen te zetten zodat ik hopelijk weer fatsoenlijk kan simsen. Dat ding is zoooooo takketraag dus hopelijk lukt het want ik word echt helemaal enthousiast van deze update en de nieuwe uitbreidinf

3 likes

Ik was ongeduldig en heb na 20 minuten spelen als mijn mods en cc weer toegevoegd. Tot nu toe doet alles het nog en geen gebroken mods🥳

9 likes

Ik word zo enthousiast van alle beelden die ik tegen kom. Ik heb ook het hele weekend niks gepland, zodat ik kan spelen met de nieuwe uitbreiding die vrijdag komt haha. Ben wel echt bang dat er veel bugs in zitten of mijn cc het niet gaat doen. Maar we zullen zien!

3 likes

Ja dat is je hele spel die die dan nagaat. Ik schrok me ook rot hahaha

@Mar87 ik wacht nog ff tot Lumpinou alles nagekeken heeft

:sweat_smile::laughing:

5 likes

Ik kan echt niet wachten tot het weekend om te spelen! Snacks, wijn en de sims wordt het :grin::partying_face:

8 likes

Nou inmiddels bijna 7u verder en hij is nog lang niet klaar met de fabrieksinstellingen hahaha 35% en dan weet ik niet wat hierna allemaal nog moet komen

Zo nou mn laptop is echt zo veel sneller hahaha, lets goooooooo

6 likes

Jaaa veel plezier :grin::partying_face:

1 like