Simstopic #2

Jullie hebben me geïnspireerd hahhaa, ben een winkeltje begonnen waarin mn sim al haar breiwerkjes gaat verkopen

7 likes

Bouw een leuke schuur ernaast als extra slaapkamer :smiley:

2 likes

Ooh dat was ook een goede! Ik heb nu maar even snel een boven verdieping gebouwd. Aankomend weekend maar even een goede verbouwing doen dan kan ik eventueel nog kijken voor een slaapkamer schuur :grin:

Ik heb ook wel zin in een nieuwe bouw challenge - shell challenge?

1 like

Of zet ze in een kelder, scheelt weer geld omdat je geen ramen nodig hebt :joy:

2 likes

Hahah ja al die kinderen daar opsluiten :joy::joy::joy: vind wel een gedoe al die koters. Ik maak ze ook allemaal onafhankelijk zodat ik niet alles voor ze hoef te doen :joy:

@Vanjie leuk!

1 like

How about deze van Plumbella? :smiley: https://www.youtube.com/watch?v=832jFEb1qv8

1 like

OK ik ging m uit testen en hij is echt veel te moeilijk voor een casual simmer haha!

Donderdag update :partying_face:

2 likes

Omg de nieuwe update is er! Leuke content!
Echt balen dat ik nu geen pc heb, want ik wil weten of de future cube geüpdate is en of er een nieuwe landschapsschilderij toegevoegd is

5 likes

Haha wat is er nieuw?

1 like

https://www.instagram.com/p/CLuXicjFHAJ/?igshid=rbe3tpbqhq9u

4 likes

Ah thanks! Ik kon het al niet vinden.

Leuke nieuwe items inderdaad!

1 like

Die lachrimpeltjes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Wat gaaf dat ze cc creators hebben gevraagd!

3 likes

Super leuk!

1 like

Oke te vroeg gejuichd mensen! Het zijn al bestaande CC items :expressionless:

2 likes

Vandaar dat ik die spiegel van peace-maker al herkende :disappointed_relieved:

1 like

Wat vinden jullie van de kits? Ik vind de keuken en sportkleding echt leuk (yay bucket hats!), maar de stofzuigers niet. Ik vind het vaak al gedoe om steeds de was te doen :joy:
2 likes

Hoeee leuk! Die stofzuigers lijken mij juist echt leuk, ik houd echt van zulke realistische dingetjes. Vind de was doen ook echt een leuke toevoeging altijd haha. Ik ben alleen in het echte leven zo slecht met afstoffen, zal in Sims vast niet veel beter zijn :joy:

6 likes