Simstopic #2

Oeh het is nu echt bevestigd dat we eind maart stapelbedden krijgen? Eindelijk! Mij lijkt de stofzuiger best leuk haha, vind het inderdaad alleen maar leuk als het zo realistisch mogelijk is.

3 likes

Maar nu krijg je tenminste dust bunnies :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Die stofzuigers lijken mij zo’n leuke realistische toevoeging, maar hoop nog altijd op een farming pack :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

3 likes

Die keuken is echt cute! Is al bekend wat de prijs van de Kits wordt? Het zou wel leuk zijn als ze met regelmaat nieuwe Kits uitbrengen.

2 likes

Ooh wat tof de nieuwe kits :heart_eyes:

Het is goedkoper dan een stuff pack, maar dat kan dan alsnog 7,50 zijn :woman_shrugging:

1 like

Dat zal wel idd :sweat_smile: Laten we hopen op €4,99 aangezien de rest van €39,99, naar €19,99, naar €9,99 gaat. Maar dat zal vast te optimistisch gedacht zijn.

2 likes

Ik vind het idee leuk en de inhoud ook, maar omg moet ik nou nog meer geld gaan uitgeven aan de Sims? :money_mouth_face: :sob:

3 likes

Tja, nu EA ruzie met Star Wars heeft moeten ze toch ergens hun money vandaan halen :rofl:🥲

3 likes

Watttt mijn Sim heeft een miljoen gewonnen met de loterij :exploding_head:

26 likes

Mijn sim had de toilet in de fik gestoken door hem proberen te repareren met magie en ipv de brandweer te bellen huppelde ze vrolijk naar college en liet ze d’r huilende baby achter.

6 likes

Hoe chill! Wat ga je bouwen en kopen?

Nooit meer werken :joy:

Haha sowieso een zwembad, want daar vragen ze altijd om in die wensballonnetjes :joy:

2 likes

Hebben ze echt ruzie? :open_mouth:

Stofzuigen lijkt me grappig, maar hopelijk doen ze daar niet 2 uur over, zoals ze ook 2 uur over douchen of ontbijten doen :sob:

2 likes

Daarom wil ook het liefst dat mijn sims alleen wonen zodat ze niet gaan praten én eten. Dan ben ben je zo 3 uur verder :face_with_symbols_over_mouth:

7 likes

Hahahha ja ik maak ook altijd maar 1 sim om die reden, socializen kost teveel tijd!!

3 likes

Hoeeeeee dan!!! Zo leuk :star_struck:

1 like

Nah geen ruzie, maar er gaan geruchten dat Disney niet blij was met Journey to Batuu en dat ze daarom naar Ubisoft zijn overgestapt.

En dat EA enorm veel geld aan hun spelers vroeg om een bepaalde personage te kunnen spelen.
1 like

De inhoud valt niet tegen! Vooral die CAS pack vind ik leuk!

13 likes