Simstopic #2

Woopwoop!
4 likes

Ja ze doen me heel erg denken aan de fitness accessoires of Spa accessoires? Weet even niet meer welke stuff pack maar komt me idd bekend voor

Oooh dit lijkt mij heel tof!

1 like

Wel chill dat ze eindelijk naar de Community gaan luisteren, ben heel benieuwd!

1 like

Vroeger heb ik wel eens sims gespeeld en ik zat er aan te denken om het weer te gaan spelen op mijn laptop maar waar kopen jullie dit? Op bol.com zag ik de sims 4 namelijk voor €20 en op de website van ea was het €40. Nu vraag ik mij dus af of de versie van bol wel de juiste is.

Hebben jullie daarnaast nog tips voor uitbereidingen die echt de moeite waard zijn om meteen te kopen? Ik wil namelijk niet meteen te veel geld er aan uit geven maar ik wil wel leuk kunnen spelen :sweat_smile:

1 like

Origin heeft non stop sale dus houd die goed in de gaten! En CITY LIVING!!!

2 likes

Ja @Wortel volgens mij is het basisspel dan vaak €4,99 zelfs! Dus niet voor de volke prijs aanschaffen hoor!!

Oorspronkelijke prijs is €40, maar die kortingsprijs (zoals €20 op bol of lager) is vokgens mij vaker te vinden dan de og prijs :joy:

City living, seizoenen of studenten zijn mijn fave.
En jungle of kamperen vind ik zelf ook erg lwuk voor vakantie etc

2 likes

Ik had een paar weken terug het via origin voor €5 gekocht.

En ik heb seizoenen en eco lifestyle vind ik beide erg leuk.

2 likes

City Livingā¤ļøSeasonsā¤ļøCats & Dogs

4 likes

Bedankt voor de tips! En goed om te horen dat er vaak aanbiedingen zijn, dan wacht ik nog even af met het daadwerkelijk kopen

Oh goed om te weten. Heb net even gekeken, maar nu geen sale gevonden helaas…

Ik vind de stofzuigers er wel leuk uitzien :flushed:. Wel flauw dat de prijs 5 euro is (ook 5 dollar dus dat zou je toch een iets lagere prijs verwachten?) maar wel een prima prijs denk ik. Oh en ze zijn vanaf nu beschikbaar.

6 likes

De Fit en Kitchen kit ga ik sowieso kopen. Die stofzuigers koop ik wel in de sale

2 likes

Ah echt leuk. Die kitchen ga ik sowieso kopen :heart_eyes: mis echt een leuke landelijke keuken. Weet niet of ik die stofzuigers ga kopen. Dat stof en die beesten zien er een beetje raar uit.

1 like

Super leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Ik wil sowieso de keukens :grin:

Ik had nu ook nog op mijn lijstje staan:
-city living

• parenthood
  • tiny living

Dus dat wordt nog ff kiezen :joy:

Zijn hier ook mensen die rond 2009 (of 10/11, weet het niet meer zo goed) een sim op hyves hadden? Dat was echt mijn happy place in die periode, want ik had geen vrienden op de middelbare school toen. Heb daar echt leuke mensen ontmoet en af en toe vraag ik mij af hoe het met die mensen gaat, heb er nog maar een paar op social media.

Er was ook iemand die een site bijhield over familie huppeldepup ofzo. Was denk niet op Hyves maar wel leuk.

1 like

afbeelding

Okay maar ik wil dit hoedje in het echt niet alleen op Sims???

6 likes

Ga er een haken!

Omg morgen krijg ik mijn laptop terug en ik kan niet wachten om Eliza en Judith te vermoorden!

5 likes

Er zijn kennelijk meer Generations hints gegeven. Misschien dat we daarom stapelbedden krijgen? :scream:

2 likes