Simstopic #2

Ik ook nog nooit. Had wel een keer dat de vader van mn sim opbelde om te zeggen dat ik erfenis kreeg van een ver familielid. Moest wel binnen 7 dagen trouwen om t geld te krijgen :rofl:

3 likes

Die zijn zo stom! Voor het laatst kreeg ik het geld gelukkig zomaar

1 like

Ja dat vind ik echt een hele leuke toevoeging haha. Toen ik dat de eerste keer zag dacht ik echt wth maar vond het wel leuk.

1 like

Volgens mij gaat er wat mis met mijn rekening :flushed::joy: normaal zit ik rond de 11.000 en nu opeens dit:

7 likes

Wow hoe groot is je huis? :scream:

Whattt?! Ik heb NoOiT dat soort dingen :frowning: er is ook nog nooit iemand dood gegaan, behalve mn hond. Geen brand, geen dood, geen erfenissen of andere “rare” dingen :sob:

1 like

Valt echt hartstikke mee :sweat_smile: het is zelfs geen zelfgebouwd huis (wel zelf ingericht ofc) de meubels zijn ook wel duur maar dit is absurd haha :joy:

Het is dit huis in San Myshuno, ffe screen van internet want zit niet meer achter pc:

2 likes

Ik moet qua expansion packs alleen Get to Work, Eco Living en Snowy Escape nog, welke vinden jullie het leukst/het kopen waard? Ze trekken me alledrie niet per se maar die sale staart me aan, haha.

Qua stuff packs en game packs moet ik bijna alles nog, maar dat vind ik wel makkelijker kiezen.

Snowy Escape voor de Build and Buy en diversiteit
En anders Eco voor Knox :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Neee, wat shit, je had er zo’n zin in om verder te bouwen

Oh ja vergeten, ik had ook de tiny house kersthuisjes challenge gedaan! Hier is mijn huisje. Helaas geen sneeuw :stuck_out_tongue:

Samenvatting

13 likes

Snowy!!!

2 likes

Ik heb een huisje uit de gallery gedownload en ben het nu aan het verbouwen. Zal wat screens sturen als ik klaar ben! Helemaal uit mijn comfort zone met een build in Mt. Komorebi.

1 like

Ik wil eigenlijk gewoon alle uitbreidingen

Ik heb alle expansions en verder nog een paar packs. Iets als vampieren zou ik echt nooit kopen. Welke heb je momenteel op het oog?


but-why
Dan mag je make-up voor de sims maken en dan kies je deze saaie nudekleuren. Nog lelijke nudekleuren ook. Net zo grauw als de huidskleuren

6 likes

Nou idd! Werd al helemaal enthousiast toen ik de verpakking zag… en toen zag ik de kleuren… vreselijk.
Gaat dit verkocht worden of was dit alleen promotiemateriaal?

1 like

Die dingen als vampieren enzo trekken mij ook totaal niet! Maar de expansions lijken me allemaal leuk, ik kan gewoon niet kiezen haha. Island living lijkt me leuk vanwege de unieke wereld, maar de wereld van Get together schijnt ook heel leuk te zijn. University lijkt me qua gameplay weer heel uniek, al speel ik wel vooral met gezinnen.

Volgens mij kunnen we dit in februari kopen

1 like

Ik vind eco living leuk voor de gameplay en snowy escape leuk voor de meubels enzo!

1 like