Simstopic #2

Get Together en Island Living voegen niet heel veel gameplay toe. Ik zou deze sowieso in de sale kopen. University kan ik wel aanraden. Leuke CAS. BB items en veel gameplay! Ik heb ze allemaal maar niet in 1x gekocht, het is ook leuk om ze door de jaren heen allemaal te verzamelen. :blush:

1 like

Tenzij er nog 5 verschillende paletten zijn, sla ik deze pack maar even over :rofl:

Ja idd koop er niet te veel in 1 x @Masterchef
Ik heb er best veel dicht op elkaar gekocht maar daardoor heb ik nooit echt de gameplay van get famous bv ontdekt.
Island living en get together hebben vind ik wel de tofste werelden. Ik vind city living heel weinig aan terwijl dat bv @vaiana haar favoriet is. Ik vind de festivals niet zo leuk, wel mooie items.
Get to work vind ik ook niet leuk, iedere x meegaan naar werk en doelen halen binnen de tijd valt me echt tegen en de items zijn stom. Maar ik dacht dus juist dat ik meegaan naar werk heel leuk zou vinden.
Eco living is het net niet helemaal qua wereld maar zou ik toch wel aanraden voor de nieuwe items, carrière en vooral mooie build mode met die containers.
Snowy escape heb ik pas net dus kan ik niet zoveel over zeggen.
University speel ik niet zo vaak, was bij sims 2 m’n favoriet wel en leuke kleding nu erbij.
Get famous heb ik dus nooit goed ontdekt, best zonde want ik denk dat die wel leuk kan zijn.
Seasons is er gewoon, vind het wel mooi en je zou met die feestdagen echt leuke dingen kunnen organiseren. Ik neem daar helaas te weinig moeite voor.
Cats and dogs, ja ik vind het meeega stom dat er geen vogels bij zitten of andere dieren. Maar een huisdier is ideaal als je met een single sim speelt om aan sociaal contact te komen. En ook weer mooie items en vloeren

2 likes

Ja is ook zo dat het per persoon verschilt. Seasons en city living heb ik al een tijdje, dus die werelden en gameplay ken ik al wel goed (al ontdek ik soms nog steeds nieuwe dingen). Maar je hebt wel gelijk dat je beter niet teveel tegelijk kunt kopen!

Ik heb gister de hele dag gespeeld en heb een bioscoop, pub en luxe spa gebouwd :D.

Luxe spa (in Del Soy Valley):

Samenvatting

Bioscoop:

Samenvatting



Pub:

Samenvatting


Pub en bios naast elkaar (in Magnolia Promenade:)

Samenvatting

En ik ben ook best wel jaloers op m’n Sim haar appartement:

Samenvatting

20 likes

Heee waarom zo gemeen over City Living :worried::joy:

2 likes

Ik zit weer helemaal in de Sims! Heb maanden niet gespeeld en nu gisteren terug begonnen. Heb een random vrouw gemaakt en haar levensdoel is 10 relaties hebben. Ik laat ze flirten met iedereen die voorbij komt en ondertussen is ze ook zwanger. Weet nog niet wat ik met de kinderen ga doen (afstaan ter adoptie of nanny huren?). Wel leuk weer eens iets helemaal anders doen.

1 like

Volgens mij kunnen ze alleen afgepakt worden door ze te laten verhongeren, je kan ze niet zomaar laten adopteren.

1 like

Wat een droomaanzoek!

26 likes

Ik ben deze vakantie ook weer aan het simsen geslagen en ben best trots op de inrichting van mijn eerste huisje.

Summary

Moet alleen nog de buitenkant pimpen.

8 likes

Wat mooi!!!

Wat leukk! Voeg je deze toevallig ook toe aan de gallerij (of hoe heet dat dat je het kan delen?)

Nav de post van @marley en haar tip om bepaalde packs in de sale te kopen vraag ik mij of er mensen zijn die hun packs wel eens niet in de sale kopen? Omdat ie ook zo vaak is

Ik heb snowy escapes voor mijn doen “zo vroeg” omdat ie nu toevallig in de sale is maar dat ia normaal niet met nieuwe packs toch? Ik koop nooit buiten de sale eigenlijk :thinking:

Er is zo vaak sale bij Origin dat het inderdaad zonde is om er meer dan de helft voor te betalen

1 like

Ik koop ook enkel in de sale inderdaad, sowieso zijn uitbreidingen aan full price véél te duur vind ik.

Na in een maand tijd 5 nieuwe gezinnen te starten heb ik net eindelijk een tiny house gebouwd waar ik echt blij mee ben.
Zonder CC ook nog eens, en helemaal functioneel.

9 likes

Na jaren niet simmen ben ik in de blackhole van sims YT videos beland en wil ik weer.

Er is ook nog eens sale bij origin :partying_face: dus ik wil de basis natuurlijk en eco life (heet ie zo?) en er dan nog 1 uitbreiding bij. Iemand tips voor nog een leuke uitbreiding?

1 like

City Living! En Seasons natuurlijk. Ik zou Eco overslaan.

Ik had gister een rags to riches eco zitten kijken en was daar helemaal enthousiast door :joy: maar city living klinkt ook leuk! Ga ik zo even opzoeken

Cityyyyy Liviiiiing

1 like

Ik vind eco living wel superleuk dus zou juist wel aanraden ‘m te nemen haha. Seasons is ook leuk (al worden mijn Sims wel steeds ziek in de winter omdat ze het koud hebben haha, heel irritant). Get Famous en Get to Work vind ik persoonlijk ook leuk, maar de meningen zijn daar wel over verdeeld dus het moet wel je ding zijn.

1 like