Simstopic #2

Wow, ik kwam dit net tegen. Wisten jullie dit??
Heb het nog niet zelf uitgeprobeerd overigens.

2 likes

Je kunt ook met ‘level 10’ van handigheid de mijn betreden.

1 like

Ik heb alleen de boom nog geprobeerd. Wel een geinig wereldje met 2 vis plekken en wat planten.

Mijn rags to riches sims woont er naast dus was ook extra geld zo verdienen :joy:

1 like

Ik erger me kapot aan mijn sim, bij alles wat ik wil doen stopt ie na 10 seconden om een boek te gaan lezen dus nu heb ik de boekenkast weggedaan doeeiii

3 likes

Bij mij gaan kinderen altijd ineens random dingen doen en de activiteiten die ik hen geef doen ze dan 2 seconden en dan stoppen ze er weer mee. Ik heb autonomie uitstaan, maar dat is volgens mij alleen de actieve sim. Dus als het kind wat aan het doen is en ik wil de ouder wat laten doen, stopt het kind meteen met wat hij aan het doen is. Echt een van mijn grootste ergernissen bij de sims 4

1 like

Heeft LittleMsSam daar geen mod voor?
@cremeinyourcoffee

1 like

Dit doet pijn

19 likes

Ik had vorige week vrijdag via origin 3 dingen voor de sims gekocht. In mijn paypal staat ie nog als in behandeling, in origin als niet betaald, en ik krijg met zowel paypal als origin hier geen contact over (al een week lang)

Heeft iemand dit al eens gehad?

Ik denk dat de betaling gewoon niet is goed gegaan maar ik wil het even zeker weten voor ik opnieuw iets aanschaf (met ideal)

Omg nieuwe pack!

2 likes

Ik hoop op een pack met realistischere gameplay maar aan de reacties te zien lijkt het een weerwolvenpack ofzo? Zou althans wel die leak verklaren van het nieuwe lichaamshaar :thinking:

2 likes

Oh dat zou ik echt stom vinden! Ik hoop meer game play.

———-

Mijn vader sim is net overleden van ouderdom :sob: hij is begonnen op een stuk land met helemaal niks en 0 simoleons en had een groot huis met een grote tuin + een vrouw met 4 kinderen en 119.249 simoleons op de rekening toen hij heen ging. Nu is dat hele gezin natuurlijk verdrietig super irritant

4 likes

Hopelijk is het generations met een weerwolf :sweat_smile:

Morgen livestream en nieuws over een update

4 likes

Ik zag het voorbij komen. Echt benieuwd wat het gaat worden!

2 likes

Meh had meer verwacht, maar binnenkort gelukkig nieuwe pack en kits

Ik zat het even door te lezen maar stelt echt vrij weinig voor vind ik. Vooral dingen gemaakt die fout waren gemaakt eerst. Heb mijn hoop ook gevestigd op de nieuwe packs…

1 like

Interessant! :scream:

1 like

Heb je een link van wat het is?

Is nog niet bekend :frowning:

1 like

Maar wat bedoel je met meh meer verwacht dan?