Oh je bedoelt de pack update?
Oh valt echt tegen.
Bunkbeds was wel een grotere update en door al het teasen werd er meer verwacht. Ze teasen zelf nu al maanden met vier vakjes voor traits, nieuwe haarkleuren, afro, nieuwe kits, nieuwe pack, nieuwe wereld, nieuwe lifestage, wat is er met de HSMpack gebeurd (we dunno), baby’s waarvan de code al maanden gelekt is, trouwen, cheerleading, Generations etc.
Als ze dan in dezelfde week gaan teasen, is het niet gek dat je spelers wat meer verwachten
Ik heb al zo lang niet gespeeld. Merk echt dat het me helemaal niet meer trekt. Zo weinig uitdaging, zo veel leuke basis die mist. Ook qua styling is het allemaal zo minimaal vergeleken met vorige packs. Alle speculaties die genoemd worden maken me ook echt niet enthousiast. Ik zou farm life zo leuk vinden. Of iets vergelijkbaars met Sims 3 paarden. Denk dat dat nooit gaat komen.
Omg wel erg dat ze African inspired hairstyles nu pas toevoegen … zoiets hoort echt in het basisspel
Deze mod lijkt me leuk!
Mij ook, ik ga 'm eens proberen!
Oeh ik ga hem installeren! Miste echt de uitdagingen, de meeste vind ik namelijk niet leuk hhahaha
Stedelijk leven kan je dit weekend gratis spelen
Iedereen moet dit proberen. Zonder City Living is je spel gewoon saai
Ik heb er gister even mee gespeeld inderdaad en hij stond al op mijn verlanglijst maar ik ben er nu van overtuigd dat ik hem toch moet gaan kopen
Ik heb alleen vorige week al 3 nieuwe dingen er bij gekocht
Oké bedankt maar hierna ga ik hem sowieso willen hebben, dus mag ik die straks bij jou declareren?
Er staat “Probeer de proefversie met een kopie van een bestaand opslagbestand”
Wat bedoelen ze daarmee? Doet dat spelbestand het straks niet meer als de proefperiode voorbij is en moet ik even een back-up maken? Of gebeurt er automatisch wat?
Dat wist ik ook niet helemaal zeker! Dus ik heb gewoon mijn eigen spel geopend en daarmee in de nieuwe wereld rondgekeken en daarna met een bestaande sim uit die wereld gespeeld. Als ik daar iets van verlies is het niet zo erg
Tab
Dankje🥺
Hij doet het niet waarschijnlijk is mijn computer uitgevallen tijdens de installatie, en nu zegt hij dat ik hem al heb maar hij is niet daadwerkelijk geïnstalleerd/speelbaar
Jaaa toch gelukt! Ik vond op internet dat ik Origin opnieuw moest installeren, dat hielp niet, maar na zelf met de hand de cache verwijderen ging hij downloaden!
Ik heb ze geprobeerd, maar al mn normale doelen zijn nu ook weg daardoor dus ben niet helemaal blij ermee haha
Ik heb de gratis City Living demo geprobeerd gisteren, maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo’n leuke toevoeging. Misschien snap ik het niet helemaal maar vond het jammer dat ik niet gewoon vrij kon rondlopen, het waren allemaal kleine ‘wijken’ en als je uitzoomt kon je niet lopen naar alle delen van de kaart zoals in een andere werelden, alleen maar in die kleine wijk. En omdat er zoveel wolkenkrabbers zijn werkt het in/uit zoomen ook niet zo goed en is het best verwarrend.
Verder vond ik mijn kleine apartement wel leuk, maar heb al tiny house expansion dus kan gewoon zelf kleine gebouwen maken.
Het enige wat ik wel heel leuk vond was het karaoke zingen
Dus ben wel blij dat ik het gratis heb kunnen uitproberen, dus nu hoef ik die niet te kopen