Simstopic #2

Sorry mop, maar anders willen anderen weer bronnen hebben

1 like

Gaat er concurrentie aankomen? Tijd geleden al eens wat gezien van Paralives, maar nu is er een nieuw filmpje. Hoe alles aanpasbaar is, wauw!! Kan het sims development team nog wat van kunnen leren (waarschijnlijk niet)
Prachtig in elkaar gezet hoor! Ben wel benieuwd naar verdere ontwikkelingen…

8 likes

Paralives volg ik nu ongeveer een jaartje, iedere keer korte clipjes. ben benieuwd of het binnenkort vrijgegeven wordt om te spelen. Denk dat het een hoop Simmers wel overhaalt om te gaan spelen. al is het maar voor build mode.

3 likes

Ik had laatst dit pareltje gevonden:

@Nysmn ik heb gelezen dat je je mods mapje even moet kopiëren naar je desktop voordat je gaat updaten. Daarna weer terug zetten en dan idd de opties bij het menu weer aanzetten.

1 like

Pfhahaha het enige wat EA door Paralives heeft toegevoegd is het uitdoen van schoenen :joy:

1 like

Alex is 1 jaar alleen bezig en 1,5 jaar met een team. En welk drama nog meer? Ik weet alleen de drama van vorig jaar, maar bleek dat die ene gewoon steeds kwaad werd

20 likes

Voor mn gevoel wacht ik al 5 jaar tot ze dit uitbremgen :rofl:

2 likes

20 likes

Aaahhh ze gaan vijvers toevoegen!! of ben ik nu echt spuit11

5 likes

Jaa klopt! Met oa krokodillen, eenden, en je kan er in vissen. Je sims kunnen er wel in spelen maar niet in zwemmen

4 likes

Krokodillen!! Oh god kunnen ze daardoor sterven

1 like

Maakt niet uit hoeveel ze aan de sims 4 toevoegen, ik kom altijd weet terug bij mijn favo

18 likes

Jaaa er komen een aantal nieuwe manieren om dood te gaan!

4 likes

Waar zie je de krokodillen?

Een simguru had dat op twitter gezet!

Gebruik je ook die story progression mod? :blush:

1 like

Nee ik gebruik geen mods in de sims 2. Vind het wel leuk om te rouleren tussen mijn gezinnen en dat er met de andere gezinnen ondertussen niets gebeurt.

2 likes

Is echt super makkelijk! :+1:

Heb je ook in je notepad de cijfers bewerkt?