Simstopic #2

Mweh :frowning:

1 like

:joy:

20 likes

Wat een cool plan. Heel benieuwd naar het eindresultaat.

En een zwembad is, naar mijn idee, altijd een goed idee!

1 like

Geniaal dit haha. Ik vind zo’n hele verhaallijn bedenken ook altijd het leukste. Ben benieuwd!
Kom er zelf de laatste tijd niet zo toe maar wil binnenkort weer gaan simsen. Het is altijd of ~niet~ of ~mega verslaafd~ wat spelen betreft.

4 likes

Haha tof gemaakt, heel creatief!

1 like

Dit wil ik ook weten haha

2 likes

Onwijs tof gemaakt!

1 like

Bedankt voor de uitgebreide hometour. Het is echt super vet geworden! Ben je tevreden met het resultaat?

2 likes

Hahah geweldig! Heel leuk gedaan zo!

En zoals altijd is je CC ook weer top :star_struck:

1 like

dit is echt zo tof @SpeedOfSound - LAF IT

2 likes

Geeeeeeniaal! Echt goed over nagedacht

1 like

Ah yes eindelijk een in-game concert! Werd tijd!

4 likes

Hahaa ik hele avond bezig geweest met een rags to riches. Kwam ergens tijdens dumpster diven Bes tegen en haar 100 simolians gegeven als investerinf

Mijn sim had een mini huisje met een bed, douche, wc, gevonden tv en een buiten keuken. Ze was net getrouwd (en netjes de 20.000 van haar man weer weg gedaan) komt er een telefoontje van Bes over de investering krijg ik 25.000 :joy::joy::joy: ok dat was de rags to riches :rofl:

Had nu alleen geen zin om een huis te gaan bouwen

13 likes

Ik wil weer eens simsen maar vind dit zo vervelend

Ze zijn allemaal naakt en kaal. CC staat gewoon aangevinkt:

En heb ook al opnieuw opgestart, snap er niks van.

2 likes

Heb je het aangevinkt voordat je je spel opstartte na een update? Heb je cc verwijderd?

Als je vergeet aan te vinken dat je cc gebruikt na een update, wordt de cc “verwijderd” van de sims en niet meer terug geplaatst als je het aanvinkt nadat je het spel hebt opgestart.

2 likes

Ik kon denk ik niks aanvinken? Ik weet het niet meer. Heb zelf sowieso niks verwijderd. Als ik op sims bewerken klik is de CC er nog wel in mijn spel en kan ik het opnieuw aandoen.

Ik had dit laatst ook, eerder nooit gehad terwijl ik precies hetzelfde deed dit keer. Ik heb alle sims die cc aanhadden opnieuw moeten aankleden/opmaken… echt uren mee bezig geweest. Dat was voor mij de enige oplossing

@Quinoa heeft gelijk. Als je na een update opstart moet je eerst CC weer inschakelen en afsluiten/opnieuw opstarten. Suuuuper irritant als je het een keertje vergeet

Vraag me wel af of je het kan fiksen door een eerdere versie van je spel te starten (dus voor de update). Misschien is dat nog een idee als je nog niet alles hebt terug gezet.

1 like

Ik heb weer eens een huis gebouwd! Vind de meubels uit de interieurdesigner uitbreiding echt heel mooi.
Ook de gameplay vind ik erg leuk, leuker dan verwacht.

18 likes