Hier oa
En dit:
Oh en er was een cottage living foto die op een screen van de generations trailer leek
Hier oa
En dit:
Oh en er was een cottage living foto die op een screen van de generations trailer leek
Dat gevoel had ik ook toen ik gisteren de livestream keek. Ook voor het eerst dat ik zin heb in de gameplay. Ik ben voornamelijk een bouwer normaal.
Wat dan?
Ik zie niet in hoe dit anders dan bijvoorbeeld Eco is. Het is 1 keer leuk, maar niet voor een lange tijd
Oo wow! Dan móet het toch wel eraan komen!
Ik ben een familiespeler. Bouwen kan ik echt niet
Kijkt iemand ook wel eens video’s van Marmelad? Zij is zo enorm creatief met bouwen zonder cc. Echt bizar wat er allemaal mogelijk is en cool hoe ze items gebruikt om iets nieuws te maken.
Neeeee geen quests plzzz
Het is geen langdurige gameplay en dat is waar veel mensen om vragen. Iets wat niet na 1 keer al klaar is of wat je constant moet herhalen.
Onverwachte situaties hebben we nodig
Voor quests installeer ik Medieval wel
Sorry
Ik heb echt voor het eerste in een jaar tijd weer zin om de sims te doen door Cottage living! Het ziet er echt leuk uit. Maar aan de andere kant is er de twijfel omdat ik 9/10 het toch altijd weer tegen vind vallen… heb je zo’n ep aangeschaft voor de volle prijs en dan krijg je zoiets als Island living(die vond ik heel erg tegenvallen)
Ik heb net een pre-order gedaan voor Cottage living!
Niiice! Ik ga hem ook pre orderen/ gelijk bestellen.
Gister alvast met mijn generatie verder gespeeld zodat die kinderen dan klaar zijn met de universiteit kunnen ze daarna gelijk verhuizen
Leuk! Ik ga nu met een nieuwe familie beginnen. Nog even bedenken wat ik precies wil.
Ook leuk Ik wil sowieso ook 1 rags to riches sim maar daarmee wil ik wachten tot ik de pack heb
Jaa dat ga ik ook echt doen!
Ik ben nu bezig met een nieuw spel. Ik ga Eco Living nog een kans geven. Hebben jullie nog tips?
Rags to riches maar dan off the grid! En dan dingen die je vindt in de containers niet verkopen maar gebruiken om je huis in te richten (dus pas een wc als je een wc hebt gevonden of gemaakt etc) of anders recyclen. Dat is echt mijn favoriet als ik helemaal uitgespeeld ben haha.
Wat @Feather inderdaad zegt!
En met stemmen op de community space proberen te krijgen wat je nodig hebt voor je rags to riches sim.
Ik slaap dan meestal op de bankjes binnen in de wc’s van het park.
Ik had een keer een sim helemaal blij had een bad gevonden, zat ze lekker in bad ging ze dood door bevriezing