Deze challenge heb ik nog nooit eerder gedaan maar nu hele middag gespeeld. Super leuk en uiteindelijk een huis kunnen kopen en ingericht met dingen uit de vuilniszak, maar toen crashte mijn spel van alles geprobeerd maar kon geen enkel huishouden meer openen want bleef eeuwig laden of kwam weer terug in werelden. Heb net al mijn saves maar verwijderd en nu lijkt ie het wel te doen maar ben wel alles kwijt
echt huilon
Echt zoān post waarvan je bij de eerste zin nog raar opkijkt en bij de 2e alinea doorhebt in welk topic je zit
Vraag over mccc: door de mod heeft het vriendje van mijn sim een kind gekregen met een random townie. Hoe kan ik dit kind bij hem verwijderen? het lukt me nietā¦
Hmmm, vraagje. Staat Cottage Living straks ook direct als optie bij die bundel-prijs-ding? Dat je zegmaar een expansion+game+accessoires pack voor ā¬50 kan doen?
Ik hoop het zo erg, maar zal wel niet
Haha ik heb een kleine house tour gedaan. Ik heb bijna nergens gordijnen, behalve slaapkamers, dat klopt want ik vind dat lelijk ofzo. Woonkamer ben ik ook nog niet helemaal tevreden over maar huis is sowieso nooit af. Neem af en toe gewoon nieuwe house tour op haha.
Ik kon het er nu nog niet bij zetten. Hopelijk wel als ie volgende week uit komt
Wat leuk dat je dit filmpje hebt gemaakt! Ik moest wel lachen om de hond in de badkamer
Haha ja bedacht mij ineens dat het vet makkelijk is om een opname te maken en te uploaden.
Je krijgt ook een veel beter beeld van het huis zo dan met fotoās.
Super leuk zoān filmpje!
Zag net dit, super fijn eindelijk vijvers! Kijk trouwens echt zo erg uit naar donderdag haha. Heb vrijdag lekker vrij en ga de hele dag spelen!
Ik ook! Ik mag het pas vrijdag na werk van mezelf bestellen. Maar nu al zin in. Ik ga een lekkere wijn of speciaal biertjes halen, snacks en de hele avond + waarschijnlijk deel van de nacht spelen
Ik ook! Ik hoop zo dat cottage living in een pack te koop is donderdag. Is niet erg als het niet zo is⦠Mān man zei dat ik hem van hem cadeau krijg Dus ook zin om lekker te spelen!
Ik kom er dus net pas achter dat het op donderdagavond pas beschikbaar isā¦zag mezelf al de hele dag spelen maar dat zit er dus helaas niet in
Arghhh, meen je. Dat wist ik ook niet. Dan vrijdag maar spelen, wij krijgen donderdagavond bezoek.
Jup, blijkbaar pas vanaf 19u
De update? Of een nieuw pack?
Echt handig, je laat je spelers gewoon bijna 7 jaar wachten op vijvers en eten kopen zodat ze enthousiast over je middelmatige game worden. Die je al jaren niet fixt en waarvan vorige packs niet werken.
Ik heb wel een idee voor een verhaal met deze pack, maar ik denk dat ik deze in een bundel ga kopen met de game pack van september (feeƫn?).
Ben wel fan van de lore in de nieuwe pack
Cottage living! Base game update heb ik gisteravond in mn spel gekregenš