Simstopic #2

Die spookjes zien er erg cute uit, maar het past gewoon niet bij de Sims. We hebben al Sim geesten, is genoeg zo. All I wanted, was een magere Hein carrière, geen ghostbusters. :-1:t2:

Ieder Simmer die op Eliza’s dood wacht:
200

8 likes

Hopelijk krijgen we toch Happy Haunts. Daar heb ik toen ook op gestemd.

Dit pakket leek mij helemaal geweldig, maar dan vooral het psychic en grim reaper aspect.

1 like

Ik mis sims 3. Dat werkt nu zo slecht op mijn laptop maar dat was echt top. Had zoveel uitbreidingen. Supernatural was top. Na middernacht was zo leuk.

ik mis sims 2. veel meer realistische gameplay, veel meer details in hun handelingen. op youtube zijn hier veel video’s over gemaakt
ik hoop dat sims 5 een combi gaat zijn van sims 2 met de graphics van sims 4 and much more

de sims 3 vond ik overigens echt niets

7 likes

Ik vind de Sims in S3 echt lijken op Play Doh.

Kun je niet ergens kiezen voor ‘naar huis sturen’ oid?

1 like

Ik weet het niet zeker want zit nu niet achter mn pc, maar als je de cheat testingcheats true gebruikt en daarna shift + click op de au pair gebruikt, komt er dan misschien een optie om haar/hem te verwijderen of weg te sturen? In ieder geval kun je dan wel op reset sim klikken volgens mij, misschien helpt dat?

Ik heb nog steeds niet gesimt hahah :joy: Nu snel even wat werk dingen doen en daarna mag ik los van mezelf :raised_hands:t5:

Eerst even alles bekijken en dan denk ik een leuke challenge doen. Hebben jullie nog challenge tips?

Heb zin om morgen teleurgesteld te worden

7 likes

Same, las dat het een stuff pack was dus het brengt sowieso niet veel nieuws. Slechter dan my first pet kan het niet worden.

1 like

Als het als Tiny Living is, dan neem ik mijn woorden terug, maar nu heb ik idd geen hoge verwachtingen :pensive:

I LOOOVE TINY LIVING!!
Ik vond trouwens dat wasmachine pak ook heel stom, ze hebben zo vreselijk veel was.

5 likes

Ik vind laundry day juist superleuk en echt wat toevoegen, zo grappig dat dat voor iedereen anders is

2 likes

De meubels vond ik wel leuk, maar idd de was doen niet :sweat_smile:

Laundry day heb ik voornamelijk vanwege de meubels gekocht, maar ik heb nu 4 kinderen en één volwassene (de moeder heeft het repareren van zonnepanelen niet overleefd) en ik moet elke dag wel was van de grond halen. Gelukkig krijg je alleen vuile was als je een wasmachine hebt, dus ik kan hem altijd weer verkopen.

1 like

Volgens mij maakt Maxis jou sowieso niet snel blij als het om de Sims gaat :joy:

Aaah shit! :rofl:
Nou de laatste jaren niet nee. Ik ben heel erg into family gameplay, maar dat is de laatste jaren zo saai. Je kan gewoon niks met kinderen en tieners. Ik zit echt me smacht op een tienerpack te wachten en Generations natuurlijk!

5 likes

Eens!

1 like