Simstopic #2

Jaa seasons staat ook op mijn lijst nu. Ik wil max €50 uitgeven maar goed we kunnen een uitzondering maken :joy: the sims beinvloed nu al mijn leven want ik ben dingen aan het opzoeken ipv werken :joy::joy::rofl:

1 like

Ja sjongejonge ik open dit topic even omdat ik de rest van mijn topics heb uitgelezen en nu zie ik dat the sims 4 maar € 6,- kost bij origin dus ik ben nu al overgehaald om het te kopen. Heb alleen Sims 3 nu, wel veel uitbreidingen maar ik ben daar toch een beetje klaar mee merk ik. Ook de stijl van de kleding en meubels is gewoon te oud waardoor je steeds op dezelfde kleding en meubels uit komt.

Wil nu één uitbreiding kopen. Weet nog dat ik met the Sims 1 die tovenaaruitbreiding altijd helemaal geweldig vond en zie nu ook een game pack ‘Magisch Rijk’ staan. Is dat een aanrader of zijn het alleen maar wat meubels en kleding?

Magisch rijk is leuk voor een keer, maar je gaat er niet lang plezier van hebben. Het is totaal niet te vergelijken met de Sims 1 uitbreiding of Supernatural

Ohh jammer, dat was toen echt zo leuk! Heb nu stedelijk leven er maar bij gedaan, eens kijken of mijn laptop het allemaal trekt.

2 likes

Vind dit nog steeds zo jammer! Abracadabra was echt mijn favoriete uitbreiding ooit, niks heeft dat nog kunnen evenaren.

7 likes

Ja inderdaad! Hoewel ik denk dat ik datzelfde gevoel erover nu niet zo zou hebben aangezien ik dat als kind speelde haha, dus dat zal ook wel verschil maken. In mijn herinneringen was het echt het beste ooit.

3 likes

Ik heb tot nu toe altijd Sims 3 gespeeld maar lees nu hier dat Sims 4 nu maar 6 euro is als download. Ik heb een laptop van mijn werk wat betekent als ik die download koop dat die op die werklaptop wordt geïnstalleerd. Weet iemand toevallig of die download dan alleen geldt voor één keer of kan je die meerdere keren installeren met een code net zoals bij Sims 3?

Kun je via Origin gewoon meerdere keren downloaden en installeren. Het spel wordt gekoppeld aan je Origin account!

1 like

Oh super, dan ga ik hem ook kopen!

1 like

IK heb vandaag de hele dag sims gespeeld dus be prepared :stuck_out_tongue:
Wel echt even wennen t.o.v. sims 3 waar alles staat. Vind vooral die doelen niet heel overzichtelijk: je kunt er eigenlijk maar één tegelijkertijd hebben terwijl je in sims 3 wel 6 subdoelen tegelijkertijd had.
M’n laptop trekt het gelukkig prima dus zal binnenkort wel nog een uitbreiding kopen…

4 likes

Ja daar ben ik dus ook bang voor als ik het spel heb gekocht hahaha, dat ik dan stiekem de hele dag Sims ga spelen ipv werken. Ik had ook al naar de uitbreidingen gekeken en ik denk dat ik dan als eerst die Tiny house wil qua accessoires. Ik ben geinfluenced door dit topic :sweat_smile:

1 like

Yes sims en seizoenen net gekocht :partying_face: Andere packs bewaar ik ff met aanschaffen Vind dat ook wel leuk om als beloningen voor mij zelf te bewaren als ik een doel voor mijn bedrijf heb gehaald

8 likes

Kijkt iemand wel eens de Twitch streams van Lilsimsie? Ik vind haar zo ontzettend rude en snel op haar teentjes getrapt. Ik keek vooral omdat de streams lekker lang duren en ik zet het aan op de achtergrond als ik speel, maar haar houding gaat mij nu echt tegenstaan. De meeste mensen die reageren zijn toch tieners, cut them some slack. Ik vind AvelineYT trouwens ook heel rude😂 Ik kan op mijn werk toch ook niet iedere klant terecht gaan zitten wijzen.

Ik doe de Rags to riches challenge en heb mijn Sim een kleptomaan gemaakt, leek me wel handig want dan kan ze spullen stelen en verkopen voor geld enzo. Maar nu heeft ze steeds ruzie met al haar vrienden omdat ze hun geld probeert te stelen :thumbsup:

8 likes

Jaa zo magisch. Ik hoop echt dat we nog zo’n soort uitbreiding krijgen, carnaval style met een waarzegster en goochelaar.


Zou het ghost hunters worden?

3 likes

Fuck no

1 like

Het wordt ook alleen maar kutter of niet

4 likes

Starwars 2.0?

& @Opheliac, @marley. Don’t shoot the messenger, kreeg het van een vriendin geappt. Had ook wel op iets anders gehoopt :joy:

1 like