Simstopic #2

Oo hij loopt ook nog eens rond, grappig! Maar ga de deur van het huis wel op slot doen dan ja haha.

Met 11.000 kan je altijd best veel bouwen vind ik. Beterschap trouwens!

1 like

Ik willl de nieuwe EP want zit nu toch paar daagjes ziek thuis maar vind 40 eu zoo veel

Eeeeen toen moest ik opnieuw beginnen

Oooh nee :sob::sob::sob: had je al veel?

Ben voor het eerst rags to riches aan het spelen, zonder huis begonnen enz. Nu heb ik dit

Verdien vooral geld door vissen, verzamelen en tuinieren. En dan steeds huis een beetje aanpassen. Echt pittige challenge zeg. Zou wel leuk zijn deze met cottage living te doen maar ja twijfel nog een beetje.

5 likes

6 kippen, flinke tuin en had net een hokje waar de badkamer en keuken in zat😭

Ik had hier een screenshot van kunnen maken dus geen idee waarom ik voor een lelijke foto heb gekozen, maar ik kreeg dus dit:

Too soon :cry:

6 likes

Ik vind cottage living echt heeeeeel leuk.

En je bent echt al ver met je rags to riches.

@Doperwtje aah nee wat balen. Kan je niet een zus of broer of zo van de sim maken die het dan overneemt van waar je sim was gebleven?

@mercurysummer :joy::joy:

1 like

Ik vind wel dat jij gesponsord mag worden door de Sims want elke keer als ik een post van je zie krijg ik zin om te spelen haha, zo leuk enthousiast

5 likes

Gisteravond begonnen hahaha en vanaf vanochtend 11:00 weer :joy:
Ja lijkt mij ook heel leuk maar vind zo duur en normaal koop ik bij van die sites als ze wat ouder zijn voor 20 euro weetjewel niet helemaal hoe het hoort maarja, maar zelfs daar is t nu nog 32 euro maar misschien ga ik t wel gewoon doen zo

1 like

Ik zit in de ontkenningsfase dus ik heb de versie van half 2 vanmiddag teruggezetšŸ˜‚

2 likes

Haha ah thanks! Ik vind ook echt leuk weer om te spelen. Ik wil wel worden gesponsord :joy: ik had gister een bundel in mijn mandje en dacht nee kan echt niet :joy:

@Nysmn ah snap ik. Ik dacht ook even mm ga ik dit er voor uit geven, maar aangezien ik het ook echt een leuke ontspanning vind dacht ik fuck it.

1 like

Oh echt? Dat wist ik niet, wat erg. Gek ook dat die sites dan wel zo’n slotje hebben van safe & secure enzo en goeie beoordelingen op trustpilot etc. Maar welke andere manieren zijn er dan nog?
Heb m nu al gekocht via origin trouwens gewoon

Bij Origin zijn ze afgeprijst ook altijd 20 euro (alleen zal cottage living nog niet bij de volgende sale zitten)

Ik vind deze trouwens echt de volle prijs waard!

2 likes

Ja klopt! Doe ik ook vaak en wellicht dat ik dan nog eens get together, eco living, snowy escape ofzo ga doen want heb echt nog niet zoveel uitbreidingen.
Ben benieuwd ben m nu aan t downloaden

Ik heb:

• Seasons (favoriet)
  • Cats & Dogs (favoriet)
  • City Living (favoriet)
  • Get Famous
  • Get to Work (doe ik echt helemaal niks meer mee, was leuk voor 2 x spelen)
  • Island Living
  • En nu dus Cottage Living

En van Game Packs

• Parenthood
  • Realm of Magic

Als jullie hiernaar kijken, is er iets wat ik echt nog mis?

4 likes

Dat is heel herkenbaar ja, het is ZO verleidelijk om zo’n aanbieding dan toch maar te kopen. Terwijl die prijzen eigenlijk niet normaal zijn als je ze bij elkaar optelt :sweat_smile:

2 likes

Jaa dan gaat het nergens meer over! En ook als ik bedenk wat ik aan sims 1 & 2 nog heb uitgegeven. Sims 3 had ik volgens mij alleen base game of base + 1 uitbreiding daarna heb ik heel lang niet gespeeld meer.

Eind augustus mag ik pas weer een bundel aanschaffen :laughing:

1 like

Ik heb landelijk leven gekocht, een huisje daar kunnen kopen en nu wil ik klikken op die grond om zo’n enorm gewas te kopen, maar de zaadjes komen niet in mijn inventaris? geld gaat er wel af maar de zaadjes zijn niet zichtbaar…

Oh en zelfde geldt voor kippen

2 likes

De kippen zitten in je kippenhok. Als je er op klikt kan je de kippen naar buiten roepen.

En voor de zaden zit er geen bus in je inventaris?

Nee allebei niet, ze zijn er gewoon niet! Maar heb gegoogled en kan aan de UI extension mod liggen dus die ff verwijderd uit mn game en nu opnieuw proberen

Yay gelukt!!! Toch altijd zo’n gedoe met die mods en cc pff

4 likes