Ik ben begonnen met de 100 babychallenge. Mijn Sim is zwanger maar ik weet niet van wie want ze heeft het met 3 buurmannen op een dag gedaan
Oké, hoe zet je de deur voor hem op slot? Kan hem namelijk niet aanklikken als specifiek deur voor hem op slot doen. Kapot irritant hoe die rondloopt haha.
Ik sluit mijn deur voor iedereen behalve huishouden. Mijn huis is nu toch alleen nog maar een bed + wieg + keuken + badkamer dus ik hoef geen sims in mijn huis
Oo Jaa, slim! Ik wil andere Sims wel naar binnen laten nu dus heb patch in mijn tuin met hek gezet en die deur op slot gezet. Ook wel handig want kan niemand mijn planten pakken, laatst ging een vriend al mijn rozen plukken
Oh dat is ook een oplossing ja! Ik wist niet dat andere sims je oogst kunnen jatten
Jaa, dat wist ik ook niet! Daar gingen mijn dure rozen haha.
Lekkere vriend zeg! Die heeft een enkeltje piranhavijver verdiend
Vind het echt een leuke uitbreiding zeg! Vooral die braderie op Zaterdag steeds, kijk de hele simsweek uit naar Zaterdag!
Kleine fotospam:
Ik weet niet waarom maar heb vandaag nog meer screens genomen en die zijn opeens nergens te vinden. Wat een gedoe zeg, mrja,
Kun je ook bij andere sims jatten? XD ik voorzie ineens een extra manier voor mijn rags en riches…
Ja! Dan moet je ze de eigenschap kleptomaan geven en dan kan je bij andere mensen thuis voorwerpen stelen
Tiny living lijkt me ook leuk ja! Wat vind je leuk aan laundry day? Lijkt me alleen extra werk haha
He jammer! Die heb ik niet. Maar misschien voor een toekomstig kind van deze…
Wel leuk hoe je het zo omschrijft eigenlijk. Ik gebruik het echt nooit want gedoe
Ik vind de nieuwe uitbreiding zooooo leuk! Maar het kost wel veel tijd die dieren verzorgen. Enige wat minder leuk is dat mijn planten ineens sneller dood gaan met tuinieren? Omdat ik tijd tekort kom. Nu ben ik maar een tuinier clubje begonnen waardoor iedereen m’n gewassen komt verzorgen als ik een bijeenkomst plan. Win-win.
Dat clubje, is dat via de uitbreiding Get together of kan dat met Cottage living zelf? Die eerste heb ik niet namelijk, maar lijkt me wel leuk (en handig idd) om zo’n clubje te kunnen starten
Volgens mij met de uitbreiding Get Together inderdaad. dan heb je een kopje clubs/verenigingen. Je kan er zelf 1 maken of bij een club aansluiten.
Hele mooie boerderij!
En wow @loviedovie vet goed idee. Die patch helpt bij mij trouwens ook erg goed. Alleen zo irritant dat je telkens elke plant apart moet bemesten, ben daar zo lang mee bezig
Ooh wauw ziet er echt tof uit!
Ja duurt echt lang!