Simstopic #2

Ohh oeh hoe heb je die gekregen dan?

Die krijg je als je een band met ze hebt en dan -geven- dan staat er ook cadeau ontvangen volgens mij. Dacht dat het wel random is wat je krijgt.

Oh nice. Ik woon dus in het dorp en die konijnen heb je alleen in bramblewood toch?

Je kan ook zo’n hol kopen, dan heb je ze bij huis.

1 like

Oeh gaaf! Dat wil ik wel.

Echt kut mijn kavel is te klein voor een lama erbij maar heb ook niet genoeg geld om te verhuizen

Jaa heb hem twee keer gewonnen! 1x met een grote pompoen en 1x met chocolademelk van de koe, die had ik een chocolade treat gegeven. Chocolademelk is blijkbaar rare stond erbij dus misschien kan je dat proberen! Maar heb ook regelmatig verloren haha, of niet gewonnen.

2 likes

Ik heb een keer gewonnen met mijn gouden kip!

3 likes

Vind het echt stom hoeveel plek die lama/koeienhokken innemen! Dat is dan gelijk een kwart van je kavel ofzo. Zou chill zijn als er gewoon twee beesten in een hok zouden passen.

3 likes

Ik heb 2 keer gewonnen met een megapompoen

2 likes

Hoe kom je aan een gouden kip? Zo’n gouden lekkernij voeren? Hoe kom he daaraanđŸ˜©

@Dotje mijn ‘enorme pompoen’ verloor gewoon. Vind wel jammer dat je niet kan zien welke wel wint. Het is nu zondag in mijn spel, zaterdag is een koeienwedstrijd en melkwedstrijd. Chocoladelekkernij heb ik idd ook, maar als ik die geef (al eens eerder gedaan) kan de kwaliteit van chocolademelk nog steeds ‘matig’ zijn, hoe zorg ik dat die kwaliteit uitstekend wordt, heb ik daar invloed op? En kan ik iets bijzonders met mijn koe doen?

Ik had gecheat :see_no_evil: zodat ik alle lekkernijen had haha, want je krijgt het recept pas als je een lekkernij voor de eerste keer hebt gegeven. Volgens mij had je iets van koebessen nodig maar dat weet ik niet meer zeker

1 like

Ik wil nu ook rags to riches doen. Maar hoe kom je aan geld met alleen basegame?

1 like

Vissen, dingen opgraven, tuinieren en als je geld genoeg hebt schilderen

Verzamelen (graven overal) en verkopen, vissen en verkopen. En dan als je beetje geld hebt wat plantjes op je kavel zetten en je oogst verkopen.

Voor tuinieren moet je plantenbakken kopen toch? Opgraven ga ik eens researchen, heb ik nog nooit gedaan. Thanks!

1 like

Kan ook gewoon in de grond! Dan leg je de bloem of vrucht op de grond en als je er op klikt dan krijg je de optie planten

2 likes

Bij mij was de melk eerste dagen ook matig. Toen telkens opnieuw chocola gegeven en gemolken tot ik een excellente had. Begon daarmee ook op zondag en kreeg toen woensdag een excellente. Zorgde ook telkens dat de koe overal blij mee was maar geen idee of dat mee werkt.

En ik vind dat ook gek van de wedstrijden want ik kijk dan wel wat andere inleggen en dat zijn dan echt flut dingen en alsnog winnen zij.

1 like

Ah ok dan doe ik dat zo!

Jaa echt gek. Zag ook optie dat je de jury om kon proberen te kopen maar durfde ik niet aan

1 like

Oh wat goed! Ga ik doen!

1 like

Haha ik durfde dat ook niet nee! Kreeg na een tijdje wel de optie om ze complimenten te geven voor het organiseren van het feest ofso, dus dat maar de hele tijd gedaan haha.