Mijn screenshots slaan op de een of andere manier niet meer op. Dus hierbij een printscreen van mijn eerste koe! Moest even puzzelen met de kavel en de kipjes verplaatsen maar het is gelukt. Ik ben eigenaar van Gertrude.
Zo ziet de kavel er nu uit, gewoon zo’n leuk kant-en-klaar huisje. Ik heb met de beloningspunten een geldboom gekocht, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Tuinieren steeds verkopen verdient echt supergoed zeg, ze is nu ook tuinieren level 10 en met het tuintje dat ik heb (niet eens zo supergroot) verdient ze gewoon 1000 per oogst.
Wil met het geld dat ik van die geldboom krijg een winkel opstarten, weet nog niet welke, en misschien verhuizen over een tijdje want wil eigenlijk ook wel een lama erbij en zo past dat niet.
In welke gezinssamenstelling spelen jullie het liefst? Ik heb dit keer dus een kind geadopteerd en vind dit eigenlijk perfect. Babies en peuters vragen zoooveel aandacht en een kind kan gewoon helpen. 2 ouders en een baby vind ik eigenlijk gewoon teveel om mee te spelen. 2 sims vind ik goed.