Simstopic #2

Ik denk brute pech, het was gewoon die goedkoopste wc van het basisspel :’).
Ik denk dat als ik mezelf 4 x heb moeten blussen ik niet meer naar de wc zou durven, maar daar had m’n sim gelukkig geen last van.
Ohja en de 2e x was het ook nog waterbesparingsdag dus toen kon ze niet eens in bad daarna!!

2 likes

Of kwaad naar de wc gaan. Dan vliegt de pot ook in de fik

1 like

Of bij pittig eten!

Nee ze eet alleen maar kaas 🥲, ze was ook niet boos @Vaiana. Ze is heel de tijd energiek van al het dieren verzorgen.

Had je de wc geupgrade?

Ow haha! Heeft ze misschien lactose-intolerantie? Of heb je bij uitdagingen misschien de gremlins aanstaan? :grin:

Haar is van Enriole, op de sproetjes staat; savage sim baby

Heel leuk huisje gedownload van de gallerij, paar aanpassingen gemaakt maar superleuk.

3 likes

Zwemt er nou een krokodil in je zwembad?? :crocodile:

Wel echt mooi met die open bovenruimte!

Hahaha ja ik dacht dat is leuk :rofl: zwemmen tussen de krokodillen

Weer een kit?!?!
Nooooooo

Ga weg met al die stomme kits
Geef een EP. Of een gamepack.
Zou niet weten wat tho, cottage living was echt :heart::heart:
Wat zou jullie nog leuk lijken?

1 like

GENERATIONS
De Sims 4 is gewoon kut. Je poept baby’s uit en dan? Niks. Peuters zijn leuk, kinderen kan je niks mee, tieners zijn skinny volwassenen. Je kan niet naar private school, er is geen prom, geen slaapfeestjes etc.
It’s boring AF

“Hier heb je een koei.”
WAT MOET IK MET EEN PAARSE KOEIIII

10 likes

Meer ‘get to work’ beroepen (zoals hotels runnen), meer gameplay voor gezinnen, realistische toevoegingen zoals co-ouderschap.

7 likes

Ze gaan de lag fixen!!

5 likes

Is Landelijk Leven nou het geld waard

• Ja kopen!
  • Nooo

0 stemmers

Nou tbh is geen enkele uitbreiding 40 euro waard in mijn optiek maar vind het wel een van de leukere

7 likes

Zowel voor bouwen als gameplay heel erg leuk! En veel van de meubels etc kan je ook goed in normale builds gebruiken, dus als je niet per see een landelijk leven stijl wil in je huis. Ik gebruik de vloeren, keuken accessoires, keukenkastjes, koelkast, bank en kippenhok veel. En de wall paint voor kinderkamers. Qua gameplay is rags to riches leuk met deze pack of als je in een dorp wilt wonen.

2 likes

Vorige week gekocht. Was er na een paar uur wel weer klaar mee. :sweat_smile: Kippen enz is leuk maar veel kan je er niet mee.

1 like

Ik vind het een erg leuke uitbreiding, met veel gameplay mogelijkheden. Toch vind ik het na 4x een middagje spelen ook saai, maar dat heb ik met alle uitbreidingen die ik gespeeld heb. Dus €40? Nee, lekker wachten tot ie in de sale komt.

2 likes