Simstopic #2

Ik ben nu bezig met die interne rags to riches uitdaging door te tuinieren en het is wel leuk dat ze dit nu zo in de game hebben gemaakt, maar imo wel heel makkelijk. Bij het kiezen van een kavel kan je gewoon een gemeubileerde kavel nemem namelijk. Nou, dan is het niet zo moeilijk…

Ik sla altijd een beetje door met dat tuinieren, als mijn sim nu alles water moet geven of oogsten is ze daar een hele dag mee bezig (meer dan 24-simuur). Ik bel soms wel eens een tuinier maar daar gaat de tuiniervaardigheid natuurlijk niet mee omhoog. Ik heb bijna 8, dan kan je tenminste superverkoop… en dan doe ik gewoon de helft van de planten weg hoor

3 likes

Ik weet niet of je Seasons als uitbreiding hebt? Als dat zo is kun je Patchy (de vogelverschrikker) kopen. Hij helpt je dan met tuinieren. De konijnen en vogels uit Cottage Living kunnen je volgens mij ook helpen.

1 like

Meh, sinds de nieuwe update sluit mijn spel al een paar keer zomaar af. Zo irritant!
Ook zijn de knoppen van bouwen/gallerij/camera etc niet helemaal normaal.

Meer mensen last van?

edit:
Wel helemaal blij met mijn yoga studio

12 likes

Waarschijnlijk een mod die geüpdatet moet worden. Bij mij is het vaak UI Cheats

2 likes

Ik heb dat na een andere update gehad, gebruik geen CC dus daar kon 't niet aan liggen. Het zat bij mij in 1 specifieke familie en heb toen mijn hele game gereset [READ FIRST] Troubleshooting your Game - Answer HQ

Deze gaat specifiek over crashes [FAQ] Sims 4 Crashes - Answer HQ

2 likes

Weet iemand hoe je de hele fundatie van het huis omhoog kan halen en niet per kamer?

Edit: Heb het al gevonden :sweat_smile:

4 likes

Leuk huisje! Welke wereld?

In Windenburg op het eiland!

1 like

Ohh ik heb nog steeds geen Get Together maar ik wil het alleen voor die wereld gewoon al :tired_face:

1 like

Wat een leuke meubels en vloer!! Waar heb je die vandaan?:see_no_evil:

Heel veel komt van Peacemaker en de ramen/deuren komen van deze sets:

2 likes

Ook nog even wat gebouwd :D. Blijft toch het meest favoriete om te doen.

29 likes

Thanks, leuk he! Toevallig deze week allemaal gevonden!

De bank is de Slouch van Charly Pancakes
slouch - stuff pack: overview | Charly Pancakes op Patreon

De lampen en de eethoek komen uit de Cane set van Hel Studio.
Er is ook een deel 2, die is ook leuk! Oa. met een bed etc.
Cane Furniture Collection Part I (Public access) | Hel Studio op Patreon

En de houten schrootjes zijn keukenkastjes. Kan het even niet meer vinden maar geloof dat het uit de beam living collectie is van tuds. Heb blijkbaar zelf alleen de kastjes in mijn spel en niet de hele set (nu wel gedownload in de zoektocht naar een link :P)
Heb er 2 poefjes in geplaatst zodat de sim erop kan zitten.

— tudtuds: Beam Living Part 02 Modular and… (tumblr.com)

5 likes

Heb echt de mooiste sim ooit gemaakt

19 likes

Heb je een linkje van de sproeten en het haar?:heart_eyes:

I mean look at thiiis

@Doperwtje Ik snap nooit zo goed hoe ik dat moet vinden! Hoe weten mensen waar wat vandaan komt??

1 like

Hahah goede vraag, meestal heb ik in een klap zoveel gedownload dat ik het ook niet meer weet. Staat de naam misschien bij het plaatje in CAS?

Soms staat een naam of een afkorting op het plaatje, van sommige cc-makers herken ik ook de stijl. Heb je veel verschillende sproeten gedownload? Anders zou je kunnen kijken hoe het bestand met de sproeten heet.

Ik herken ze denk ik, maar weet het niet zeker: pralinesims op tsr maakt zulke sproeten volgens mij :thinking:

Mijn sim is in een uur spelen 5 x naar de wc geweest waarbij die 4 keer in brand vloog :’). Dure grap want kreeg steeds maar 100$ terug terwijl die wc 250$ was.

Wow nog nooit gehad dat een wc in brand vloog. Is dat door een speciale uitbreiding of gewoon brute pech?