Ik wil telkens weer gaan spelen maar er zijn zoveel uitbreidingen en packs dat ik nuet weet wat je allemaal kunt doen en dan stop ik er weer mee na een uur…
Wat vinden jullie het leukst om te doen uit de dlc packs
Ik wil telkens weer gaan spelen maar er zijn zoveel uitbreidingen en packs dat ik nuet weet wat je allemaal kunt doen en dan stop ik er weer mee na een uur…
Wat vinden jullie het leukst om te doen uit de dlc packs
Soelen?
Bedoel je simsen😂
Welke uitbreidingen heb je? En wat vind je leukst om te doen? Dan kan je bepalen wat je wilt qua uitbreiding denk ik
Hihi spelen moest er staan.
Ik heb toegang tot alles en juist daarom weet ik niet wat ik allemaal kan doen. Bouwen ben ik slecht in.
Ooh haha, ok niet bouwen dus. Ik heb ook veel uitbreidingspaketten en richt mij per opgeslagen spel op iets anders: een is een grote familie+ stamboom, een gaat echt om de carriere, de andere is een eenzame sim met motherlode die volop kan reizen en voor de fame gaat. Zo wissel ik het af. Mijn doel is nu het kind van de fam in een spookhuis te laten wonen en paranormal activity te doen bijv.
Haar broer gaat juist weer naar university om professor te worden, en de ander is meer gericht of family/island life
Oh wat een tof idee! Ik wil de laatste challenge van deligracy gaan doen; ze had een huis gebouwd, alles afgebrand en daar deed ze een rags to riches mee. Die van haar was wel haunted, die uitbreiding heb ik niet.
Heeft er iemand nog wat in de sale gekocht? Ik zat wel ff te kijken maar was niet iets dat ik dacht dat moet ik nog hebben
Love dit! Heb al even geen Sims gespeeld want Animal Crossing neemt mijn leven over op het moment maar hier wil ik wel even voor gaan zitten. Leuk bedacht!
Welke zouden jullie kopen en waarom?
0 stemmers
Get together omdat de wereld zo mooi is.
De Not So Berry klinkt leuk. Welke versie gebruik jij (link?)
Get together, maar ik vind spa day ook heel erg leuk!
Ik zit ff te zoeken wat die not so berry challenge inhoud. Klinkt wel leuk, ,maar ik snap die generatie 1 en dan zo verder niet. Moet je dan 1 sims maken en dan uiteindelijk trouwen en kinderen krijgen en wanneer start generatie 2 dan?
Ik ga ff verder zoeken want ik heb nooit zo gespeeld.
Ooh oke top! En het maakt niet uit of dat kind dan man of vrouw is?
Ik ga het ook proberen, juist omdat je dingen moet doen die je normaal niet zo snel doet vind ik dat wel leuk.
Een sims 4 Fair gamepack lijkt me wel leuk.
Dat je met je sims naar de kermis kan, suikerspinnen halen, draaimolen, achtbanen in kan. Op de kermis kan werken ofzo?
Ooh dat doet me denken aan Abracadabra. Een uitbreiding van de sims 1. Die vond ik echt geweldig! Daar zou ik wel een remake van willen.
Oeh deze heb ik nooit gehad maar ziet er wel echt leuk uit
Wow dit ken ik helemaal niet wat een leuk thema! Van de sims 3 had ik maar 2 uitbreidingen en heb het niet veel gespeeld toen.
Zo, ben ermee begonnen meer jeee wat een huis zeg . Duurt wel even voordat ik dit af heb!
Ben je zelf al ver?
Dit was een extra wereld a la Miami in Sims 3! Volgens mij kwam deze aan het einde van sims 3 uit, dus ik heb er ook maar kort mee gespeeld. Maar je kon achtbanen bouwen en dat was wel cool😎
Grappig een soort Rollercoaster Tycoon meets Sims. De Art Deco style qua build & buy mogen ze ook wel introduceren in de sims 4. Dat zou echt nog wat toevoegen aan het bouwen van huizen.