Simstopic #2

Ik had de bonus content van Cottage Living niet gehad ook al had ik het wel op tijd het gekocht. Van het weekend nog een laatste poging gedaan bij EA en nu toch eindelijk gehad en wat is die fiets LEUK :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mooie muur!

1 like

Ik ben de update aan het installeren, ben benieuwd

1 like

Jaa hij is leuk. Alleen vroeg ik mijn man die niet bij mij in woont of hij gezinsuitbreiding wilde en toen was mijn sim zwanger, terwijl dat niet de bedoeling was :sweat_smile:

Deze bunker is mooier dan mijn huis 🄲

Ahh ik ben de black friday sale vergeten van de Sims, wilde cottage living kopen :slightly_frowning_face: De rest van de sales komen altijd onverwachts gedurende het jaar toch?

Tegenwoordig bijna elke 2 maanden. Volgens mij eind deze maand zelfs.

En al leuke dingen met story progression gebeurd bij jullie?

1 like

Ja, ik dacht ook met de feestdagen weer of net daarna @carrotcake

Ik vind de story progression maar tegenvallen, maar misschien heb ik nog niet alles ontdekt.
Mijn sim had tegen haar zwager gezegd dat hij zijn droombaan moest najagen, daar zou hij over nadenken en toen is hij vanuit natuurbehoud ineens in de kinderopvang gaan werken. Verder nog niks, bij jou wel?

1 like

Uh wtf? Ik had Angela Plezant bevroren met een bevriesstraal en nu is ze zwart? Hoort dat ding je huidskleur te veranderen? :joy:

Verhuis je dan met dat kind als die volwassen is? Of blijft die met z’n ouders wonen tot die dood gaan? Ik heb ook zo’n grafhekel aan dat rouwen. Ik ga m nu weer oppakken, maar eerst mn huis een beetje kerstig maken.

1 like

Wow netjes! Ik had de eerste generatie gedaan en geen enkel doel gehaald haha :’). Te veel om op te focussen. Ik ga die vader maandag nog laten proberen z’n carriĆØre te maxen en anders ga ik door met de rode generatie (politieke carriĆØre) en mogen ouders naar een bejaardentehuis :shushing_face:

Goud halen bij een cava feestje is toch een kwestie van 1 feestje en daar alles op alles zetten om goud te behalen? Die had ik juist zo haha, grappig dat dat zo verschilt

Ik maak meestal van te voren de kava en eten, dat scheelt enorm!

Cava maken kan inderdaad van tevoren, dat scheelt! Ik speelde toen met 2 sims geloof ik, dat is wel wat makkelijker ja

Ik ben aan het spelen met een sim en wil haar bak vaardigheden optimaal maken. Nu merkte ik dat ik sommige baksels kon verkopen aan de plaatselijke bakkerij maar heel veel ook niet. Weet iemand misschien waarom? En welke gerechten ik wel allemaal kan verkopen?

Ah top dan ga ik eens kijken of dat het verschil maakt. Thanks!!

1 like

Welke zouden jullie me aanraden?

Ik hou vooral veel van bouwen en ook wel van specifieke game plays zoals get to work en get famous. Twijfel heel erg tussen deze 3:

• Island living
  • Cottage living
  • Studentenleven
  • Andere

0 stemmers

Bij studentenleven kun je helemaal niks bouwen en niet eens inrichten

1 like

Voor bouwen en inrichten: cottage living, dream home decorator, tiny living, eco living

4 likes

bb.enablefreebuild :heart_eyes:

1 like