Ondertussen verveeld mijn tiener sims zich nog steeds te pletter
Fixed it
Mijn toxic trait is dat elke keer dat ik weer wil simsen na een lange tijd niet gespeeld te hebben, ik een nieuwe uitbreiding of gp koop eco lifestyle it is, nu heb ik
alle EP’s
Hahahaha herkenbaar.
“Met robots wordt mijn gameplay eeeecht leuker.”
Dus ik probeer mijn nieuwe sim al uren een relatie te laten krijgen met deze meid, flirten, zoenen, ze wijst steeds alles af. En dan out of nowhere besluiten ze opeens ‘een kindje te gaan maken in de kast’ hoe dan??? ze wordt al boos als ik flirt.
Oh hallo nu duikt ie met een andere sim de kast in??
Update. De 1e sim uit dit verhaal (Jade) is zwanger, ze nodigde mijn sim (Gijs) uit om dit te vertellen, en er ontstond ruzie:
Hun romantiek en vriendschap is helemaal voorbij. Dus toen besloot ik om de tweede sim uit dit verhaal (Eva, waar Jade mee in huis woont) te bezwangeren.
Update:
Ik heb een club opgericht: Gijs’ ladies, wat eigenlijk een sekte is en waarin Gijs elke vrouw wil bezwangeren. Ik zit nu op 3.
Ik heb echt nog nooit zoiets absurds gedaan met de Sims. I’m loving it.
Oke, dus op de bank slaapt zijn huidige ‘partner’ Tina, zij is helemaal verliefd op Gijs. Zij staat op knappen van zijn baby. Rechts achter de computer zie je de 2 vrouwen Eva en Jade die al bevallen zijn van hun kinderen van Gijs. Jade heeft een hekel aan Gijs gekregen, maar Eva vindt Gijs nog steeds leuk dus daar maakt Gijs ook gulzig gebruik van.
Momenteel ligt Gijs een baby in zijn bed te maken met Katrina, dat wordt zijn eerste keer met haar. Dit gebeurt allemaal terwijl gewoon iedereen in dat huis is.
Tina is er niet blij mee.
Vooral die little campers kit, Super benieuwd naar!
Wat is jullie mening over het weerwolf game pack dat zeer waarschijnlijk gaat komen? Ik had toch liever iets anders gezien denk ik… maar ik wacht de trailer af, Misschien verrast het me!
Ooh de little campers kit ziet er zo leuk uit
Ik ben nooit zo’n fan van occult gameplay geweest en wolven vond ik in de Sims 2 en 3 niet zo leuk. Maar ik vind dat -hou je vast, want ik ga iets positiefs zeggen- de Sims 4 de tovernaars en vampieren goed heeft aangepakt. Ben dus wel benieuwd!
Klopt! Ik speel er niet vaak mee want ik vind het leuker om wat realistischer te spelen in de Sims. Maar vampieren en tovenaars zijn echt goede game packs! Hoop dat we snel meer horen over het nieuwe pack
Letterlijk nooit eerder over nagedacht, maar een retirement pack klinkt best leuk.
I would actually enjoy this. My elders have nothing to do except for waiting to die
Hahahaha
Toch wel erg jammer dat cc dit soort fantastische kits heeft terwijl het voor EA schijnbaar allemaal te veel moeite is dit te maken
Het Sims team trollt toch echt heel graag…