Simstopic #2

Dream home decorator, ecologisch leven en country living

1 like

NEE!!! :fearful:
Zeker weten? :sob:

1 like

Hou op met me wat een rollercoaster deze 2 posts :sob:

3 likes

Landelijk leven :heartbeat:

2 likes

@June wacht nog ff tot Pasen dan komt er vast een sale

1 like

oehhh dank je

Ik hoop dat buurt verhalen nog uitgebreider wordt. Nu zie ik veel volle huishoudens maar uitnodigingen voor trouwerijen en affaires enzo lijkt me ook leuk.

2 likes

Ik vind de buurtverhalen wel leuk maar mijn families hebben ineens allemaal extra kinderen?! Dat wil ik helemaal niet :roll_eyes:

1 like

Je kan het uitzetten, ik speel op de ps4 en daarmee is het redelijk simpel.

1 like

Ja is een fout. Sommigen hebben echt 20 huisdieren of kinderen wtf?!?

3 likes

Ik heb een nieuwe laptop en ben nu via origin de sims 4 opnieuw aan het installeren. Ik wil graag verder spelen met de save van mijn oude laptop, maar het duurt echt super lang om over te zetten naar mijn harde schijf, omdat het 20+ GB is. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Want hij blijft echt uren lang op 0% hangen

Ja ik heb ook wel eens alleen een saved file over gezet naar een andere pc omdat de dochter van een vriendin thuis verder wilde spelen. Echt zo gepiept. Weet uit m’n hoofd niet meer precies in welke map je dan moet zijn, maar dat kun je ook makkelijk Googlen denk ik.

@DelilahBard ik had de map saves gekopieerd, en die is 20+ gb, maar dat is vooral een map die erin zit met de naam ‘scratch.’ Als ik die niet doe is het inderdaad niet zoveel tijd haha. Nu nog hopen dat alles werkt

2 likes

En? Inmiddels lekker aan het Simsen? (Nu wil ik ook!!)

1 like

Nog steeds bezig met installeren :smiling_face_with_tear:

Echt hoor, geef me Generationnnnssss

3 likes

1 GP en 2 Kits in mei en juni
Pffff

Ik gok op een shitty night life pack vol met bugs🙋🏼‍♀️

1 like

Ugh ik lees net ergens dat het waarschijnlijk weerwolven gaat worden :smiling_face_with_tear:

1 like

Sims 3 supernatural was het geld zoveel meer waard dan al die gp’s met vampieren, magie, weerwolven. Slaat nergens op.

2 likes